eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRozbudowa drogi powiatowej Nr 1712 O w m. Raszowa - opracowanie projektu



Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1712 O w m. Raszowa – opracowanie projektu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98395498-d0a1-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1712 O w m. Raszowa – opracowanie projektu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98395498-d0a1-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007497/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1712 O w m. Raszowa - opracowanie projektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.261.1.6.2024.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu rozbudowy drogi powiatowej Nr 1712 O w m. Raszowa, polegającej na
budowie chodnika na odcinku od przejścia dla pieszych przy szkole (dz. nr 849/215) do budynku nr 92 (dz. nr 267/72).
Długość odcinka ok. 940 m.
Zamówienie należy wykonać w całości.
W ramach zamówienia należy wykonać:
1) opracowanie min. 2 wariantów koncepcji (strona prawa lub strona lewa) zaakceptowanych przez Zamawiającego;
2) dokonanie analizy ekonomicznej przedstawionych rozwiązań, ilości wywłaszczanych działek oraz sposobu odwodnienia;
3) dla wybranej koncepcji opracowanie projektu budowlanego w procedurze ZRID, w tym:
- projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany w 4 egz.,
- projekty techniczne wszystkich branż – po 3 egzemplarze;
4) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1 : 500;
5) uzyskanie informacji terenowo-prawnej;
6) przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Wójta Gminy o wydanie decyzji o
warunkach środowiskowych. W przypadku wydania przez Wójta Gminy decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie
środowiska – przygotowanie takiego raportu;
7) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym:
- uzgodnienie z TAURON, Orange, Zakładem Gospodarki Komunalnej, Zakładem Gazowniczym i innymi zarządcami sieci –
w przypadku występowania uzbrojenia,
- uzyskanie opinii Powiatowego Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym;
8) dokonanie podziału działek zajętych pod inwestycję w przypadku takiej konieczności;
9) opracowanie dokumentacji geologicznej;
10) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem – w ilości 5 egzemplarzy;
11) opracowanie dokumentacji służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służącej do opisu
przedmiotu zamówienia (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. specyfikacje techniczne, założenia
wyjściowe do kosztorysowania, kosztorys inwestorski i przedmiar) – w ilości 2 egzemplarzy;
12) opracowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane na nośniku CD, która powinna
zawierać:
a) projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekty techniczne dla wszystkich branż i
wszystkich robót objętych dokumentacją projektową, projekt stałej organizacji ruchu – w formacje pdf lub innym
umożliwiającym odczyt bez wykorzystania specjalistycznych programów projektowych,
b) wersję elektroniczną kosztorysu ofertowego - w formacie kompatybilnym z MS Excel,
c) pozostałe opracowania zgodnie z ppkt. 3 oraz 4 w formacje pdf lub innym umożliwiającym odczyt bez wykorzystania
specjalistycznych programów projektowych czy kosztorysowych;
13) złożenie projektu we właściwym organie budownictwa wraz z wnioskiem o wydanie decyzji zezwolenia na realizację
inwestycji drogowej (ZRID);
14) w trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego w celu wydania decyzji ZRID, aż do uzyskania przez tę
decyzję statusu prawomocności, Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania wyjaśnień, poprawiania i uzupełniania
dokumentacji projektowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i/lub organ prowadzący postępowanie;
15) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia
Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania odpowiedzi na pytania przyszłych wykonawców robót budowlanych,
udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań oraz dokonywania
ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i dokumentacji do
przeprowadzenia postępowania. Stosowne wyjaśnienia i informacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie,
lecz nie później niż w ciągu 48 godzin od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do
Zamawiającego;
16) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej, w przypadku zapytań
uczestników procesu budowlanego. Stosowne wyjaśnienia należy przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni
roboczych od otrzymania zapytania drogą mailową, elektroniczną lub w formie pisemnej do Zamawiającego.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Wskazane jest aby Wykonawcy zapoznali się z terenem realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolicą.
Przedmiot umowy wykonany w związku z realizacją niniejszej umowy jest utworem w rozumieniu przepisów ustawy o prawie
autorskim i prawach pokrewnych i w związku z tym chroniony prawem autorskim.
Na wykonane usługi Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy,
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu wpłynęły dwie oferty, obydwie droższe od kwoty jaką Zamawiający dysponował na ww. zamówienie (200 000,00 PLN brutto).
Ponieważ Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do oferty z najniższą ceną, gdyż przewyższa możliwości finansowania (o 37 636,00 zł) powyższego postępowania Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu unieważnia ww. postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.