Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168876/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Kruszynie z dostosowaniem pomieszczeń w ramach Programu Wieloletniego „Senior+" na lata 2021-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 230 53 55
1.5.8.) Numer faksu: +48 54 230 53 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Kruszynie z dostosowaniem pomieszczeń w ramach Programu Wieloletniego „Senior+" na lata 2021-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-707a484e-0c7d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000550/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Kruszynie z dostosowaniem pomieszczeń w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2021-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168876/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 763015,43 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93480,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część – Przebudowa pomieszczeń GOK w Kruszynie z dostosowaniem na pracownie rehabilitacji w ramach programu Senior+;.W ramach I części przebudowy pomieszczeń GOK w Kruszynie z dostosowaniem na
pracownie rehabilitacji w ramach programu Senior+ w szczególności należy wykonać:
1) przebudowę schodów zewnętrznych, zamontowanie balustrad z pochwytem stalowym;
2) przygotowanie budynku do zamontowania windy zewnętrznej;
3) wykonanie docieplenia ścian oraz tynków zewnętrznych i wewnętrznych;
4) wykonanie sufitów powieszanych;
5) wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej;
6) wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych;
7) wykonanie malowania ścian wewnętrznych i zewnętrznych;
8) wykonanie instalacji sanitarnych, instalacji p.poż. , instalacji elektrycznych i teletechnicznych;
9) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej oraz uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 506858,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część – Dostawa i montaż windy zewnętrznej;W ramach II części dostawy i montażu windy zewnętrznej należy wykonać;1) dostawę windy zewnętrznej, typ dźwig osobowy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i niewidomych oraz niedowidzących, o konstrukcji stalowej samonośnej, przeszklonej o udźwigu minimum 400kg, prędkość jazdy min. 0,15 m/s, ilość przystanków 2, zasilanie 230V.Kabina o wymiarach minimum 1300 x 1100 mm (szer. x gł.), sufit – płaski, wykonany ze stali nierdzewnej lub inny, podłoga – podłoże antypoślizgowe;
2) montaż i dostarczenie widny zgodnie z wytycznymi dostarczyciela systemu windy z koniecznym uzgodnieniem i akceptacją przez Zamawiającego wraz z dokumentacją instrukcją obsługi i dokumentami gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
4.5.5.) Wartość części: 140186,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) III część – Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu „Senior+” wKruszynie.
W ramach III części dostawy i montażu wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu
„Senior+” w Kruszynie należy dostarczyć sprzęty, meble i sprzęty rehabilitacyjne
wyszczególnione w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ oraz podane w formularzu asortymentowo- cenowym .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 115970,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty - brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Przybył LIFTEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881731882
7.3.3) Ulica: Szmaragdowa 4
7.3.4) Miejscowość: Kruszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty - brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób uzależnionych, ich rodzin oraz pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- "Ogólnomiejska Ścieżka Zdrowia na osiedlu Michelin" (Budżet Obywatelski z 2021 r.)
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MMA-111, MAG-135, TIG-141, MIG-131
- Dostawy materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Dostawa aparatu USG i aparatów EKG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, wspomagającego i pielęgnacyjnego dla osób z niepełnosprawnościami i osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.