eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówPoprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Zwi±zku Powiatowo Gminnego "Ziemia Lubaczowska" - Zadania nr 1 - 6



Og³oszenie z dnia 2024-03-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Zwi±zku Powiatowo Gminnego „Ziemia Lubaczowska” - Zadania nr 1 - 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Powiatowo - Gminny "Ziemia Lubaczowska"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364209666

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jasna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166321684

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ziemialubaczowska@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ziemialubaczowska.org/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Zwi±zku Powiatowo Gminnego „Ziemia Lubaczowska” - Zadania nr 1 - 6

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ed916e7-d9fb-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00239639

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00104823/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Zwi±zku Powiatowo-Gminnego „Ziemia Lubaczowska”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ed916e7-d9fb-11ee-8305-7e4937eb936d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej na adres: przetargi.ziemialubaczowska@gmail.com, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7. Komunikacja w postêpowaniu, pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielenie odpowiedzi z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem poczty elektronicznej: na adres: przetargi.ziemialubaczowska@gmail.com lub przy u¿yciu formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
13. Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje o sposobie komunikacji oraz o sposobie sk³adania ofert znajduj± siê w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych obowi±zanym do spe³nienia obowi±zku informacyjnego z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO” jest:1) Zamawiaj±cy - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to: wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gosp., pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie), cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;2) Wykonawca - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to: osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osob± fizyczn±, podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gosp., pe³nomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie), cz³onka organu zarz±dzaj±cego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);3) Podwykonawca/podmiot trzeci - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.20.2 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ww. rozporz±dzenia, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zwi±zek Powiatowo-Gminny Ziemia Lubaczowska; Inspektor Ochrony Danych Osobowych, kontakt listownie na adres: Zwi±zek Powiatowo-Gminny Ziemia Lubaczowska, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej; Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPGZL.ZP.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – „Przebudowa budynku szkolnego w Dachnowie”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku szko³y w czê¶ci istniej±cych sanitariatów na trzech kondygnacjach z rozdzia³em na sanitariaty dla dziewcz±t, ch³opców oraz dla osób niepe³nosprawnych. W ramach zamówienia zaplanowane zosta³y wyburzenia, zamurowania, wykonanie nowych posadzek, tynków, u³o¿enie glazury, monta¿ stolarki drzwiowej i okiennej, nowa instalacja wod.-kan., elektryczna oraz instalacja centralnego ogrzewania. Dodatkowo zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z wydzieleniem klatek schodowych ¶ciankami p.po¿., wymianê hydrantów w budynku i zapewnienie dostêpno¶ci budynku dla osób
z niepe³nosprawno¶ciami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - K³adzenie glazury

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

Cena - 60%
Okres gwarancji - 40%

2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach kryterium, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:

cena oferty najtañszej / cena oferty badanej x 60 = liczba punktów

Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku

4. Punkty za kryterium „Okres gwarancji” zostan± przyznane w skali punktowej do 40 punktów w nastêpuj±cy sposób:
udzielenie gwarancji na okres 36 miesiêcy (okres minimalny) – 0 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 48 miesiêcy – 20 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 60 miesiêcy (okres maksymalny) – 40 pkt.

Wykonawca mo¿e zaoferowaæ w ofercie okres gwarancji równy lub d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy lub niepodania w ofercie okresu gwarancji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, jako oferta, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.

5. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 3 - 4, po zsumowaniu stanowiæ bêd± koñcow± ocenê oferty.
6. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów,
tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. 1.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
9. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 8, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
10. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
12. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – „Przebudowa budynku Przedszkola Samorz±dowego w Narolu”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku przedszkola obejmuj±cych przebudowê i remont dachu budynku, pomieszczeñ, czê¶ciow± wyminê stolarki okiennej i drzwiowej, wymianê instalacji wewnêtrznych oraz wykonanie innych robót maj±cych na celu zapewnienie dostêpno¶ci budynku dla osób z niepe³nosprawno¶ciami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie ³azienek

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421145-2 - Instalowanie rolet

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

Cena - 60%
Okres gwarancji - 40%

2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach kryterium, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:

cena oferty najtañszej / cena oferty badanej x 60 = liczba punktów

Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku

4. Punkty za kryterium „Okres gwarancji” zostan± przyznane w skali punktowej do 40 punktów w nastêpuj±cy sposób:
udzielenie gwarancji na okres 36 miesiêcy (okres minimalny) – 0 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 48 miesiêcy – 20 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 60 miesiêcy (okres maksymalny) – 40 pkt.

Wykonawca mo¿e zaoferowaæ w ofercie okres gwarancji równy lub d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy lub niepodania w ofercie okresu gwarancji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, jako oferta, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.

5. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 3 - 4, po zsumowaniu stanowiæ bêd± koñcow± ocenê oferty.
6. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów,
tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. 1.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
9. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 8, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
10. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
12. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – „Przebudowa i remont budynku Szko³y Podstawowej w Horyñcu- Zdroju wraz z dostaw± mebli i wyposa¿enia”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku szko³y obejmuj±cych przebudowê i remont pomieszczeñ na poziomie piwnicy, parteru, pierwszego piêtra oraz drugiego piêtra (sale lekcyjne, korytarze, pomieszczenia magazynowe, pomieszczenia sanitarne, sto³ówka, kuchnia oraz szatnie) wraz z czê¶ciow± wymin± instalacji wewnêtrznych. Dodatkowo w ramach zamówienia planowana jest dostawa mebli i wyposa¿enia pomieszczeñ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

Cena - 60%
Okres gwarancji - 40%

2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach kryterium, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:

cena oferty najtañszej / cena oferty badanej x 60 = liczba punktów

Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku

4. Punkty za kryterium „Okres gwarancji” zostan± przyznane w skali punktowej do 40 punktów w nastêpuj±cy sposób:
udzielenie gwarancji na okres 36 miesiêcy (okres minimalny) – 0 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 48 miesiêcy – 20 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 60 miesiêcy (okres maksymalny) – 40 pkt.

Wykonawca mo¿e zaoferowaæ w ofercie okres gwarancji równy lub d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy lub niepodania w ofercie okresu gwarancji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, jako oferta, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.

5. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 3 - 4, po zsumowaniu stanowiæ bêd± koñcow± ocenê oferty.
6. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów,
tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. 1.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
9. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 8, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
10. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
12. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – „Przebudowa kot³owni w czê¶ci podziemnej budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w M³odowie”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kot³owni w czê¶ci podziemnej budynku zespo³u szkolno-przedszkolnego. W ramach zamówienia planuje siê kompleksow± przebudowê technologii kot³owni wraz z instalacjami wewnêtrznymi. Ponadto w ramach zamówienia zaplanowane zosta³o wykonanie nastêpuj±cych robót budowlanych: wyburzenie istniej±cego komina, wyburzenie istniej±cych schodów zewnêtrznych i budowa nowych wraz z pomieszczeniem technicznym, skucie coko³u i uzupe³nienie p³ytkami, zamurowania i wykucia otworów w ¶cianach, demonta¿ warstw wykoñczeniowych z pod³óg i ¶cian, uzupe³nienie tynków cementowo-wapiennych, monta¿ drzwi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

Cena - 60%
Okres gwarancji - 40%

2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach kryterium, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:

cena oferty najtañszej / cena oferty badanej x 60 = liczba punktów

Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku

4. Punkty za kryterium „Okres gwarancji” zostan± przyznane w skali punktowej do 40 punktów w nastêpuj±cy sposób:
udzielenie gwarancji na okres 36 miesiêcy (okres minimalny) – 0 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 48 miesiêcy – 20 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 60 miesiêcy (okres maksymalny) – 40 pkt.

Wykonawca mo¿e zaoferowaæ w ofercie okres gwarancji równy lub d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy lub niepodania w ofercie okresu gwarancji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, jako oferta, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.

5. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 3 - 4, po zsumowaniu stanowiæ bêd± koñcow± ocenê oferty.
6. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów,
tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. 1.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
9. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 8, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
10. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
12. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – „Przebudowa i remont zaplecza kuchennego w budynku Przedszkola nr 1 w Lubaczowie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku przedszkola obejmuj±cych remont i przebudowê pomieszczeñ kuchni. W ramach zamówienia planuje siê wykonaæ roboty budowlane obejmuj±ce rozbiórkê czê¶ci ¶cian i posadzek, wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, wymurowanie nowych ¶cian wewnêtrznych, wykonanie nowych ok³adzin ¶cian i posadzek wyrównanie ¶cian, szpachlowanie, malowanie ¶cian. Dodatkowo
w ramach zamówienia planowana jest dostawa i monta¿ zaprojektowanego wyposa¿enia i urz±dzeñ kuchennych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

39141000-2 - Meble i wyposa¿enie kuchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

Cena - 60%
Okres gwarancji - 40%

2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach kryterium, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:

cena oferty najtañszej / cena oferty badanej x 60 = liczba punktów

Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku

4. Punkty za kryterium „Okres gwarancji” zostan± przyznane w skali punktowej do 40 punktów w nastêpuj±cy sposób:
udzielenie gwarancji na okres 36 miesiêcy (okres minimalny) – 0 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 48 miesiêcy – 20 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 60 miesiêcy (okres maksymalny) – 40 pkt.

Wykonawca mo¿e zaoferowaæ w ofercie okres gwarancji równy lub d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy lub niepodania w ofercie okresu gwarancji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, jako oferta, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.

5. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 3 - 4, po zsumowaniu stanowiæ bêd± koñcow± ocenê oferty.
6. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów,
tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. 1.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
9. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 8, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
10. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
12. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – „Remont budynku Sali gimnastycznej oraz przebudowa placu utwardzonego w Liceum Ogólnokszta³c±cym
w Lubaczowie”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku sali gimnastycznej liceum ogólnokszta³c±cego obejmuj±cych wymianê pod³ogi sportowej, malowanie ¶cian i sufitu, malowanie grzejników, monta¿ rolet okiennych zewnêtrznych. Ponadto w ramach zamówienia zaplanowana zosta³a przebudowa placu utwardzonego obejmuj±ca wymianê krawê¿ników betonowych, utwardzenie kostk± betonow± oraz wykonanie odwodnienia terenu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421145-2 - Instalowanie rolet

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45232451-8 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

Cena - 60%
Okres gwarancji - 40%

2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach kryterium, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:

cena oferty najtañszej / cena oferty badanej x 60 = liczba punktów

Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku

4. Punkty za kryterium „Okres gwarancji” zostan± przyznane w skali punktowej do 40 punktów w nastêpuj±cy sposób:
udzielenie gwarancji na okres 36 miesiêcy (okres minimalny) – 0 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 48 miesiêcy – 20 pkt.
udzielenie gwarancji na okres 60 miesiêcy (okres maksymalny) – 40 pkt.

Wykonawca mo¿e zaoferowaæ w ofercie okres gwarancji równy lub d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy lub niepodania w ofercie okresu gwarancji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, jako oferta, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.

5. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 3 - 4, po zsumowaniu stanowiæ bêd± koñcow± ocenê oferty.
6. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów,
tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. 1.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
9. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 8, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
10. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
12. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 12 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 112 ustawy warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:
a) posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej do bie¿±cego finansowania zadania na kwotê nie ni¿sz± ni¿:
Zadanie nr 1 - 6 – 300.000,00 PLN
b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na sumê nie ni¿sz± ni¿:
Zadanie nr 1 - 6 – 500.000,00 PLN
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
/dotyczy zadania nr 1 - 6/
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli:
Wykonawca wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane o warto¶ci minimum 500 000 z³otych brutto polegaj±c± na budowie i/lub rozbudowie i/lub przebudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej okre¶lonego § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022, poz. 1225 ze zm.) (budynku u¿yteczno¶ci publicznej - nale¿y przez to rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny;).
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacj1 banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej, potwierdzaj±c1 wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na ³±czn± kwotê nie ni¿sz± ni¿:
Zadanie nr 1 - 6 – 300.000,00 PLN
w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
2) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿:
Zadanie nr 1 - 6 – 500.000,00 PLN.
3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych o warto¶ci minimum 500 000 z³otych brutto polegaj±c± na budowie i/lub rozbudowie i/lub przebudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej okre¶lonego § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022, poz. 1225 ze zm.) (dot. zadania nr 1 - 6) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli z wykonawca z innych przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz nale¿y sporz±dziæ wed³ug wzoru, który zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt. 13.3.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce,
¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz
z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) dokumenty dotycz±ce podmiotu trzeciego, wymienione w ppkt. 1 i 2 w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – o ile Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu trzeciego;
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast za¶wiadczenia, o którym mowa w ppkt 1, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w ppkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania na osoba, której dotyczy dokument, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 i 2, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania na osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania na osoba, której dokument mia³ dotyczyæ nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania na osoba, której dokument mia³ dotyczyæ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia o stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4) Dowód wniesienia wadium;
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zasobach innych podmiotów (kwestie polegania na zasobach innych podmiotów zosta³y szczegó³owo opisane w Rozdziale 14 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Sk³adana oferta musi zostaæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:
Czê¶æ nr 1 – 8 500,00 PLN.
Czê¶æ nr 2 – 8 500,00 PLN.
Czê¶æ nr 3 – 8 500,00 PLN.
Czê¶æ nr 4 – 8 500,00 PLN.
Czê¶æ nr 5 – 8 500,00 PLN.
Czê¶æ nr 6 – 8 500,00 PLN.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w Lubaczowie Nr 50 9101 0003 2001 0020 1263 0001.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w punkcie 8.2 ppkt 2-4 do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
5. Oferta wykonawcy, który nie wniós³ wadium lub wniós³ wadium w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 13 ust. 13.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych odpowiednio za³±cznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.