Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze” przy ul. Sanguszków 28A w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sanguszków 28A
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaz@zaz.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaz.tarnow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rehabilitacja społeczna i zawodowa zatrudnionych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze” przy ul. Sanguszków 28A w Tarnowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f241a61c-fe54-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00156638/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów ogólnospożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne wyboru trybu z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 2 ustawy Pzp zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
Uzasadnienie faktyczne wyboru trybu z wolnej ręki"
Zamawiający prowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na tożsamy przedmiot zamówienia poprzez publikację ogłoszenia o numerze 2023/BZP 00156669/01 z dnia 2023-03-29 dla którego termin składania ofert wyznaczono na dzień: 2023-04-07 godz. 11:00. W wymaganym terminie nie złożono żadnej oferty. W świetle powyższego oraz z uwagi, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione Zamawiający jest uprawniony do zastosowania trybu z wolnej ręki.
wszczął postę
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-32c4b4c5-ce49-11ed-9355-06954b8c6cb9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: ZP/5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153662,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze” przy ul. Sanguszków 28A w Tarnowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę m.in. następujących artykułów ogólnospożywczych:
Zupy, rosoły, przyprawy, chrzan, cukier, cynamon, bazylia suszona, czekolada, dżem, groszek, grzyby suszone, zioła, płatki czekoladowe, kasza, czarnuszka, frytki, kalafior mrożony, marchewka mrożona, ketchup, kminek, koncentraty, majeranek, kukurydza konserwowa, kwasek cytrynowy, liść laurowy, majeranek, majonez, podgrzybek mrożony, mąka, szpinak, miód, frytura, musztarda, ocet, ogórki konserwowe, oleje, papryka mielona, płatki migdałów, pieczarki, oliwa z oliwek, proszek do pieczenia, pulpa pomidorowa, pomidory suszone, oliwki, rodzynki, ryż, soda oczyszczona, sól, sosy, wiórki kokosowe, ziele angielskie, zioła prowansalskie, żelatyna, ananas w zalewie, czosnek granulowany, oregano, pieprz cytrynowy, makarony, mieszanki warzywne, wina bezalkoholowe, lody, orzechy włoskie, mleczko kokosowe, kardamon, kakao, posypka czekoladowa, dekoracyjna, syrop klonowy, liść laurowy, soki i napoje owocowe, herbaty, kawy, piwa bezalkoholowe, syropy, pestki dyni, orzechy, buraki tarte, talarki ziemniaczane, kapary marynowane, bita śmietana, ćwikła z chrzanem, szczaw, soczewica, wafelki, ogórki kiszone, pasztet drobiowy, biszkopty, śliwki suszone, budyń, galaretka, kisiel, włoszczyzna, kasza, płatki jaglane, papryka wędzona, kapusta czerwona w słoiku, herbatniki, dynia mrożona, marchewka z groszkiem, mieszanka studencka, kapusta kiszona, posypka kolorowa, gnocchi ziemniaczane, słonecznik łuskany, kiełki fasoli, sałatki, pomidory krojone, koktajle, kluski na parze, pasta curry, płatki musli, ogórki małosolne, seler, skórka z pomarańczy kandyzowana, cukier trzcinowy, rurki dekoracyjne, ciastka korzenne i inne, jabłko prażone, ziemniaki opiekane, grzyby, ocet jabłkowy, ogórki małosolne, seler konserwowy, czosnek granulowany, tortilla, mieszanki cukierków, bezy, chipsy, paluszki precle, marmolada, krem czekoladowy, mąka, maliny mrożone, imbir mielony, bób mrożony, maliny w żelu, kawa zbożowa i INNE
w ilościach określonych w formularzu cenowym/opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do zaproszenia. Zamówienia obejmuje ponad 300 różnych pozycji asortymentowych artykułów ogólnospożywczych
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszeń Zamawiającego przekazywanych wg jego wyboru: telefonicznie, pocztą elektroniczną, pisemnie lub osobiście podczas realizowanej dostawy. Realizacja dostaw odbywać się będzie maksymalnie 4 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia, w godz. od 8:00 do 14:00.
4. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie transportem własnym Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do budynku Zamawiającego , tj. Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”, ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów. Dostawa obejmuje również rozładowanie i wyniesienie zamawianego przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ww. budynku.
5. Wytworzenie przedmiotu zamówienia, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i aktów wykonawczych do tej ustawy oraz rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności;
2) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego oraz Rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/625 z dnia 15 marca 2017 r. w sprawie kontroli urzędowych i innych czynności urzędowych przeprowadzanych w celu zapewnienia stosowania prawa żywnościowego i paszowego oraz zasad dotyczących zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin, zmieniające rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 999/2001, (WE) nr 396/2005, (WE) nr 1069/2009, (WE) nr 1107/2009, (UE) nr 1151/2012, (UE) nr 652/2014, (UE) 2016/429 i (UE) 2016/2031, rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2005 i (WE) nr 1099/2009 oraz dyrektywy Rady 98/58/WE, 1999/74/WE, 2007/43/WE, 2008/119/WE i 2008/120/WE, oraz uchylające rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 854/2004 i (WE) nr 882/2004, dyrektywy Rady 89/608/EWG, 89/662/EWG, 90/425/EWG, 91/496/EWG, 96/23/WE, 96/93/WE i 97/78/WE oraz decyzję Rady 92/438/EWG (rozporządzenie w sprawie kontroli urzędowych) oraz przepisach Unii Europejskiej wydanych na podstawie tych rozporządzeń;
3) Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
4) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych;
5) ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych;
6) Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
6. Dostarczone towary muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, zawierać informacje o terminie przydatności do spożycia, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
7. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
1) specjalistycznego środka transportu odpowiedniego dla przewożonej żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego;
2) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3) uczestnictwa kierowcy lub innej osoby wykonującej dostawę w odbiorze towaru, w tym pobraniu prób dostarczonego towaru w ramach reklamacji lub kontroli prewencyjnej, pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.
8. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad, z gwarancją spełnienia wszelkich norm, zasad, standardów i wymogów określonych w przepisach prawa, o których mowa w ust. 5 oraz z gwarancją braku negatywnego wpływu na ludzkie zdrowie i życie, za co odpowiedzialność faktyczną i prawną z tego tytułu ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość i/lub rodzaj dostarczonego przedmiotu zamówienia jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 72 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia przedmiotu zamówienia właściwego tj. wolnego od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ramach negocjacji.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia zawarty Formularzu cenowym stanowiącym w Załącznik nr 1A do zaproszenia
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 3 do zaproszenia.
11. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji:
1) Rodzaj i maksymalna wartość opcji:
Opcję stanowi możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego zdefiniowanego w zakresie rodzaju asortymentu, ilości i cen jednostkowych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do zaproszenia, na warunkach umowy podstawowej, o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z formularzem cenowym z zastrzeżeniem że maksymalna wartość opcji dla każdej pozycji asortymentowej nie przekroczy 20% wartości tej pozycji dla zamówienia podstawowego oraz, że łączna wartość opcji nie przekroczy 20% ceny ofertowej za wykonanie zamówienia podstawowego, przy założeniu, ze ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
2) Okoliczności skorzystania z opcji:
Warunkiem uruchomienia opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15893100-5 - Mieszanki spożywcze
15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158209,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158209,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158209,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220002860
7.3.3) Ulica: Al. Krakowska 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-183
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158209,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy testów do badań mikrobiologicznych
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do pracowni fizjologii Akademii Tarnowskiej
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrotomu rotacyjnego, kriostatu, aparatu USG dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawa myjni - dezynfektora dla potrzeb Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Zakup i dostawa żywności (różne produkty spożywcze) na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
- "SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSIADLE W OKRESIE 01.09.2025-31.08.2026 "
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Chorzowie, ul. Długa 32a - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2025
- Sukcesywna dostawa żywności
więcej: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.