Og³oszenie z dnia 2021-10-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00023115/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-18
- 2022/BZP 00009825/01 - Wynik z dnia 2022-01-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dostawa zrêbki energetycznej-tartacznej dla potrzeb gminnej kot³owni zlokalizowanej w £±cku przy ul. Brzozowej 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £±ck - Gminny Zak³ad Komunalny w £±cku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015738
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Brzozowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £±ck
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: /24/ 261 45 01
1.5.8.) Numer faksu: /24/ 261 41 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzklack.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://gzklack.bip.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zrêbki energetycznej-tartacznej dla potrzeb gminnej kot³owni zlokalizowanej w £±cku przy ul. Brzozowej 1
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4003430-31b4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00239742
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00195898/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Dostawa zrêbki energetycznej - tartacznej dla potrzeb kot³owni zlokalizowanej w £±cku przy ul. Brzozowej 1
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://gzklack.bip.org.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (sk³adanie i wysy³anie dokumentów/o¶wiadczeñ/wyja¶nieñ/zawiadomieñ/informacji) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej: biuro@gzklack.pl lub elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, z zastrze¿eniem pkt 3).
2. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
3. OFERTY wraz z dokumentami, o których mowa w Dziale X pkt 4 sk³ada siê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP (nazwa odbiorcy – Gminny Zak³ad Komunalny w £±cku - adres skrzynki ePuap uzupe³ni siê automatycznie, skrytka: /GZKLack/SkrytkaESP) udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. Uwaga: z³o¿enie oferty i dokumentów sk³adanych wraz z ofert± odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy miniPortal.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu, musi posiadaæ konto na ePUAP, na którym jest dostêp do „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Gminny Zak³ad Komunalny w £±cku informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zak³ad Komunalny w £±cku z siedzib± w £±cku, ul. Brzozowa 1, 09-520 £±ck reprezentowany przez Pani± Kingê Tomasik — Kierownika; e-mail: biuro@gzklack.pl;
2) Administrator danych osobowych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@gzklack.pl, listownie na adres siedziby Gminnego Zak³adu Komunalnego w £±cku lub telefonicznie pod nr tel. (24) 26 14 131;
3) Administrator Danych Osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach:
a) wype³niania obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Gminnym Zak³adzie Komunalnym w £±cku;
b) wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dotycz±, przed zawarciem umowy;
c) do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
d) w pozosta³ych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± wy³±cznie na podstawie wcze¶niej udzielonej zgody i w celu okre¶lonym w tre¶ci zgody;
5) odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mog± byæ zaufane podmioty wspó³pracuj±ce z Administratorem danych osobowych na podstawie zawartych umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi w przepisach powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
7) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego Rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9) Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZK.MK.261.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 154200,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zrêbki energetycznej – tartacznej dla potrzeb gminnej kot³owni zlokalizowanej w £±cku przy ul. Brzozowej 1. Dostarczana zrêbka musi spe³niaæ nastêpuj±ce parametry: wymiary – od 2,5 cm do 3 cm, warto¶æ opa³owa – powy¿ej 10 MJ/kg, surowiec – drewno lite (bez domieszki ga³êzi, li¶ci, kory, igliwia). Dostarczane paliwo nie mo¿e byæ w stanie roboczym o wilgotno¶ci powy¿ej 20%. Ca³kowita szacowana ilo¶æ zrêbki do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia (2022 r.): 2000 mp. Szacowana miesiêczna ilo¶æ dostarczanej zrêbki: 200 mp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03416000-9 - Odpady drzewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03413000-8 - Drewno opa³owe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami: Cena (60 pkt), termin zap³aty faktury (30 pkt), warto¶æ opa³owa (10 pkt). 5. Najkorzystniejsz± spo¶ród z³o¿onych, wa¿nych i niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert bêdzie oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów przyznan± w ramach kryteriów, o których mowa powy¿ej.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zap³aty faktury
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warto¶æ opa³owa
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunki udzia³u w postêpowaniu:1) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
– Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie;
2) uprawnienie do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
– Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie;
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
– Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie;
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¶li Wykonawca, wyka¿e ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej jedn± umowê na dostawê zrêbek jako¶ci±, rodzajem i zakresem zbli¿onych do przedmiotu zamówienia, o ³±cznych dostawach nie mniejszych ni¿ 500 mp zrêbek,
b) posiada lub dysponuje minimum jednym pojazdem przystosowany
do przewozu opa³u (zrêbki);
c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.: minimum
1 kierowca posiadaj±cy kwalifikacje uprawniaj±ce do prowadzenia okre¶lonego rodzaju pojazdu.
Warunek bêdzie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± w zakresie wskazanym w pkt 4) powy¿ej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz o¶wiadczeñ w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (sk³ada ka¿dy Wykonawca wraz z ofert±):
- o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nieniu warunków udzia³u w postepowaniu o zamówienie publiczne z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (konsorcja) lub spó³ki cywilne, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie potwierdza spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie wymaga ¿adnego podmiotowego ¶rodka dowodowego w ww. zakresie;
2) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- Zamawiaj±cy nie wymaga ¿adnego podmiotowego ¶rodka dowodowego w ww. zakresie;
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
- Zamawiaj±cy nie wymaga ¿adnego podmiotowego ¶rodka dowodowego w ww. zakresie;
4) zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych
siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licz±c wstecz
od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (za³±cznik nr 4 do SWZ – pn.: „wykaz us³ug”). W przypadku zrealizowania minimum dwóch dostaw zrêbek dla Zamawiaj±cego, wykonawcy zwolnieni s± z obowi±zku przedstawiania stosownych po¶wiadczeñ potwierdzaj±cych wykonanie takiego zadania.
W takim przypadku Wykonawcy zwolnieni s± równie¿ z obowi±zku udokumentowania nale¿ycie wykonanych pozosta³ych dostaw wskazanych
w wykazie dostaw.
b) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami (za³±cznik nr 5 do SWZ – pn.: „wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy us³ug
w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami”);
c) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (za³±cznik nr 6 do SWZ – pn.: „wykaz osób”).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Nie dotyczy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia:1) w przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia wskazane w Dziale V pkt 1) ppkt 2) SWZ oraz w Dziale VI pkt 2) ppkt 1) SWZ. Pozosta³e dokumenty bêd± traktowane, jako wspólne;
2) sposób spe³nienia warunków udzia³u w postepowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê, zgodnie z art. 58 ust. 4 Pzp zosta³ wskazany Dziale VI SWZ;
3) Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Uwaga: do OFERTY nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie elektronicznej podpisane przez osobê lub osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
4) Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego;
5) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
6) w formularzu ofertowym w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie, a nie tylko pe³nomocnika;
7) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ.
8) w formularzu ofertowym nale¿y wskazaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.;
9) przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta zosta³a wybrana Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ kopii umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysoko¶ci podatku VAT.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany sposobu realizacji umowy ze wzglêdu na:
1) zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych;
2) zaistnienie klêski ¿ywio³owej takiej jak: huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
4. Poza zmianami okre¶lonymi w ust. 1 i ust. 2, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w zakresie terminu wykonania umowy, w przypadku, gdy nast±pi opó¼nienie z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, a w szczególno¶ci z uwagi na dzia³ania osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji umowy.
5. Zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa zmiany nie mog± prowadziæ do zmiany charakteru umowy.
6. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci na podstawie aneksu podpisanego przez ka¿d± ze Stron i mog± byæ dokonywane wy³±cznie w granicach unormowania przepisów wydanych na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-31
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: 12 miesiêcy, pocz±wszy od dnia 01 stycznia 2022 r.Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.