Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159813/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drutu do prasy belującej o grubości 3,5mm w kręgach w ilości 40 Mg do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie , Słajsino 30, 72-209 Słajsino, Gmina Nowogard.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Celowy Związek Gmin R-XXI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812546696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@czg.nowogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg.nowogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drutu do prasy belującej o grubości 3,5mm w kręgach w ilości 40 Mg do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie , Słajsino 30, 72-209 Słajsino, Gmina Nowogard.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20ec128f-cfac-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141443/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa drutu do prasy belującej o grubości 3,5mm w kręgach w ilości 40 Mg do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie , Słajsino 30, 72-209 Słajsino, Gmina Nowogard.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPP/08/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa drutu do prasy w ilości minimalnej 40Mg do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino, Gmina Nowogard. Drut do prasy belującej o grubości 3,5mm, miękki, żarzony, olejony, w kręgach, waga kręgu 200kg -300kg, średnica kręgu 600mm-800mm, o wytrzymałości min 360N/m2. Drut zamawiany jednorazowo w ilości 40 Mg w dostawach realizowanych 40 dni od daty podpisania umowy. Drut dostarczany na Koszt Wykonawcy Zamówienia własnym lub wynajętym przez Wykonawcę transportem do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210084,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225828,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210084,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MET-STAL Spółka Jawna D.Urbański, P. Zaskórski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712875997
7.3.3) Ulica: Ul. Sulejowska 45
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MET-STAL SPÓŁKA JAWNA D. URBAŃSKI, P. ZASKÓRSKI
jakie przetargi wygrała firma
MET-STAL SPÓŁKA JAWNA D. URBAŃSKI, P. ZASKÓRSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210084 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
więcej: przetargi w Nowogardzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.