eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad DunajcemPrzebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego - wielorodzinnego na budynek mieszkalny z częścią usługową (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego - wielorodzinnego na budynek mieszkalny z częścią usługową (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KROŚCIENKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trzech Koron 4

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182623120

1.5.8.) Numer faksu: 182623003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kroscienko@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.krakow.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/lasy_kroscienko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego - wielorodzinnego na budynek mieszkalny z częścią usługową (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3badbe5-ff31-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00086177/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego- wielorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny z częścią usługową (kancelarie leśniczych) oraz budowę budynku garażowo-gospodarczego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150958/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2491882,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego - wielorodzinnego na budynek mieszkalny z częścią usługową (kancelarie leśniczych) oraz budowę budynku garażowo gospodarczego wraz z urządzeniami budowlanymi i infrastrukturą techniczną".
Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego na budynek mieszkalny wielorodzinny z częścią usługową (kancelarie leśniczych) oraz budowę budynku garażowo-gospodarczego wraz z urządzeniami budowlanymi i infrastrukturą techniczną tj. placem postojowym, wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej, gruntowej pompy ciepła, instalacji fotowoltaicznej PV o mocy do 40kWp, instalacji kanalizacji deszczowej, utwardzeniem terenu, placem postojowym z miejscami parkingowymi, komunikacją wewnętrzną, miejscem do gromadzenia odpadów, likwidacja istniejącego odcinka kanalizacji oraz odcinka wewnętrznej instalacji energetycznej,
Lokalizacja inwestycji: Działka nr ewidencyjny 112/6, 112/7 w miejscowości Szlachtowa
(jednostka ewidencyjna: 121102 5 Szczawnica Obszar Wiejski, obręb: 0004 Szlachtowa).
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został:
1. w dokumentacji projektowe,j na którą składają się projekty (branża architektoniczna, budynku gospodarczego, konstrukcyjna, fotowoltaika, instalacje elektryczne, wod.kan, co i wentylacyjna, WW. dokumentacja stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIORB), stanowiących załączniki dospecyfikacji warunków zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
3. przedmiary załącznik nr 10 do SWZ.
4. oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia. Pozostałe wymagania określa pkt 3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3393260,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3973896,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3393260,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólno-Budowlany Kazimierz Dyrda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7350027486

7.3.3) Ulica: os. Gazdy 15

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3393260,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pomimo faktu, że złożona oferta przekraczała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zamówienia, Zamawiający posiada środki, które może przeznaczyć na sfinansowanie ww. zadania w wysokości oferowanej ceny i udzielić zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.