Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236708/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00256403/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2022/BZP 00037056/01 - Wynik z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240872286
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Edukacji 102
1.4.2.) Miejscowość: Tychy
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalmegrez.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez https://www.szpitalmegrez.4bip.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa Handlowego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239856
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00236708/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.7. Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne Przed zmianą:
Po zmianie:
https://platformazakupowa.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:
1. Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Katalog lub folder lub kartę techniczną wyrobu gotowego lub kartę charakterystyk lub ulotkę producenta zawierającą zdjęcie oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z nazwą producenta i opisem w języku polskim. Treść dołączonego do oferty dokumentu musi potwierdzać wszystkie
istotne wymagane w załączniku do SWZ parametry/właściwości. Brak potwierdzenia w dostarczonych dokumentach wymaganego istotnego parametru będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Dopiski, uzupełnienia odręczne w dokumentach nie będą brane pod uwagę przez
Zamawiającego przy ocenie ofert – dotyczy: pakietu nr 1- pozycja 15 i 22, pakietu nr 2 – 4 i 8,
pakietu nr 3 – pozycja 1 i 4, pakietu nr 4- poz.1, pakietu nr 5- pozycja 2, pakietu nr 6 - pozycja 2,
pakietu nr 7 – pozycja 2, pakietu nr 8 – pozycja 1, pakietu nr 9 – pozycja 4,
pakietu nr 10 – pozycja 1, pakietu nr 11 – pozycja 4, pakietu nr 12 – pozycja 9,
pakietu nr 13 – pozycja 2, pakietu nr 14– pozycja 2, pakietu nr 15 – pozycja 1,
pakietu nr 16 – pozycja 1, pakietu nr 17 – pozycja 1, pakietu nr 18 – pozycja 1,2,3,
pakiet nr 19- pozycja 1.
b) Powiadomienie/Zgłoszenie lub Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest jako wyrób medyczny i jest dopuszczony do obrotu i używania w służbie zdrowia na terenie kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r (t.j. Dz. U. Nr 2020, poz.186 z późn. zm.)
c) Potwierdzenie bariery foli dla wirusów wystawione przez niezależne laboratorium dla pakietu nr 9, pakietu nr 12, pakietu nr 13
d) bezpłatne próbki oferowanego przedmiotu zamówienia. Próbki należy dostarczyć do siedziby
zamawiającego w godzinach jego pracy – Dział Zamówień Publicznych pok. 1.10
Na opakowaniu należy podać dokładną nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę przetargu z zaznaczeniem „próbki”. Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny spis załączonych próbek. Wszystkie dostarczone próbki są bezpłatne i nie podlegają zwrotowi tj:
Pakiet nr 1 - po 1 szt. z pozycji 15 i 22
Pakiet nr 2 - po 1 szt. z pozycji 4 i 8
Pakiet nr 3 - po 1 szt. z pozycji 1 i 4
Pakiet nr 4 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 5 - po 1 szt. z pozycji 2
Pakiet nr 6 - po 1 szt. z pozycji 2
Pakiet nr 7 - po 1 szt. z pozycji 2
Pakiet nr 8 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 9 - po 1 szt. z pozycji 4
Pakiet nr 10 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 11 - po 1 op. z pozycji 4
Pakiet nr 12 - po 1 op. z pozycji 9
Pakiet nr 13 - po 1 szt. z pozycji 2
Pakiet nr 14 - po 1 szt. z pozycji 2
Pakiet nr 15 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 16 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 17 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 18 - po 1 szt. z pozycji 1,2 i 3
Pakiet nr 19 - po 1 szt. z pozycji 1
Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za próbki złożone w innym miejscu niż wskazane w SWZ lub opisane inaczej niż określił to Zamawiający w SWZ.
UWAGA! Zamawiający przypomina, że brak dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych lub złożenie niekompletnych przedmiotowych środków dowodowych spowoduje odrzucenie złożonej oferty.
2.Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych – zgodnie z art. 107 ust. 4 Pzp.
3.Zamawiający informuje, że ewentualne wymagane wyjaśnienia nie mogą prowadzić do uzupełnienia brakujących informacji lub samego przedmiotowego środka dowodowego. Wyjaśnienia składane przez wykonawcę w trybie art. 107 ust. 4 ustawy mogą jedynie służyć rozwianiu wątpliwości co do treści złożonego uprzednio środka dowodowego, co nie może prowadzić do jego zmiany lub samoistnego uzupełnienia go przez wykonawcę.
Po zmianie:
PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:
1. Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Katalog lub folder lub kartę techniczną wyrobu gotowego lub kartę charakterystyk lub ulotkę producenta zawierającą zdjęcie oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z nazwą producenta i opisem w języku polskim. Treść dołączonego do oferty dokumentu musi potwierdzać wszystkie
istotne wymagane w załączniku do SWZ parametry/właściwości. Brak potwierdzenia w dostarczonych dokumentach wymaganego istotnego parametru będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Dopiski, uzupełnienia odręczne w dokumentach nie będą brane pod uwagę przez
Zamawiającego przy ocenie ofert – dotyczy: pakietu nr 1- pozycja 15 i 22, pakietu nr 2 – 4 i 8,
pakietu nr 3 – pozycja 1 i 4, pakietu nr 4- poz.1, pakietu nr 5- pozycja 2, pakietu nr 6 - pozycja 2,
pakietu nr 7 – pozycja 2, pakietu nr 8 – pozycja 1, pakietu nr 9 – pozycja 4,
pakietu nr 10 – pozycja 1, pakietu nr 11 – pozycja 4, pakietu nr 12 – pozycja 9,
pakietu nr 13 – pozycja 2, pakietu nr 14– pozycja 2, pakietu nr 15 – pozycja 1,
pakietu nr 16 – pozycja 1, pakietu nr 17 – pozycja 1, pakietu nr 18 – pozycja 1,2,3,
pakiet nr 19- pozycja 1.
b) Powiadomienie/Zgłoszenie lub Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest jako wyrób medyczny i jest dopuszczony do obrotu i używania w służbie zdrowia na terenie kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r (t.j. Dz. U. Nr 2020, poz.186 z późn. zm.)
c) bezpłatne próbki oferowanego przedmiotu zamówienia. Próbki należy dostarczyć do siedziby zamawiającego w godzinach jego pracy – Dział Zamówień Publicznych pok. 1.10
Na opakowaniu należy podać dokładną nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę przetargu z zaznaczeniem „próbki”. Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny spis załączonych próbek. Wszystkie dostarczone próbki są bezpłatne i nie podlegają zwrotowi tj:
Pakiet nr 1 - po 1 szt. z pozycji 15 i 22
Pakiet nr 2 - po 1 szt. z pozycji 4 i 8
Pakiet nr 3 - po 1 szt. z pozycji 1 i 4
Pakiet nr 4 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 5 - po 1 szt. z pozycji 2
Pakiet nr 6 - po 1 szt. z pozycji 2
Pakiet nr 7 - po 1 szt. z pozycji 2
Pakiet nr 8 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 9 - po 1 szt. z pozycji 4
Pakiet nr 10 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 11 - po 1 op. z pozycji 4
Pakiet nr 12 - po 1 op. z pozycji 9
Pakiet nr 13 - po 1 szt. z pozycji 2
Pakiet nr 14 - po 1 szt. z pozycji 2
Pakiet nr 15 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 16 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 17 - po 1 szt. z pozycji 1
Pakiet nr 18 - po 1 szt. z pozycji 1,2 i 3
Pakiet nr 19 - po 1 szt. z pozycji 1
Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za próbki złożone w innym miejscu niż wskazane w SWZ lub opisane inaczej niż określił to Zamawiający w SWZ.
UWAGA! Zamawiający przypomina, że brak dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych lub złożenie niekompletnych przedmiotowych środków dowodowych spowoduje odrzucenie złożonej oferty.
2.Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych – zgodnie z art. 107 ust. 4 Pzp.
3.Zamawiający informuje, że ewentualne wymagane wyjaśnienia nie mogą prowadzić do uzupełnienia brakujących informacji lub samego przedmiotowego środka dowodowego. Wyjaśnienia składane przez wykonawcę w trybie art. 107 ust. 4 ustawy mogą jedynie służyć rozwianiu wątpliwości co do treści złożonego uprzednio środka dowodowego, co nie może prowadzić do jego zmiany lub samoistnego uzupełnienia go przez wykonawcę.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Wymiana dwusekcyjnej rozdzielnicy elektrycznej SN oraz wymiana kabli SN pomiędzy rozdzielnicą SN a transformatorami 20/0,4kV 1600kVA wraz z pozostałymi pracami towarzyszącymi na Oczyszczalni Ścieków
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu TIK, mat. multimed. oraz art. gosp. domowego w ramach projektu pn. Kreatywne Przedszkola-podniesienie jakości oferty edukacyjnej w tyskich przedszkolach
- Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- "Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w MCO w Tychach oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta Tychy
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Kompleksowe usługi serwisowe ogumienia samochodów i ładowarek
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.