Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00032238/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+” w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzienny Dom Senior +
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520182808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raszkowska 39
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@dziennydom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dziennydom.ssdip.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8afc6686-937f-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+” w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 392.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8afc6686-937f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032016/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+” w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254192,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczenie do Dziennego Domu „Senior+” w Ostrowie Wielkopolskim
przy ul. Raszkowskiej 39: śniadań i obiadów dwudaniowych.
Terminy wydawania posiłków: od poniedziałku do piątku, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć posiłki tj, śniadania od
godziny 7.45 do 8.00, obiady od godziny 12.50 do 13.20
Przewidywana ilość świadczeń tj. śniadania i dwu daniowego obiadu w okresie obowiązywania umowy: minimum 6000
świadczeń, maksymalnie do 10313 świadczeń.
Przewidywana ilość świadczeń tj. posiłków w ramach imprez okolicznościowych w okresie obowiązywania umowy: minimum
55 świadczeń, maksymalnie do 110 świadczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270890,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341402,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280656,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Mielcarek Stylowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Mielcarek Stylowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222487709
7.3.3) Ulica: Poznańska 2
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280656,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 200307
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych oraz urządzeń informacji pasażerskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 170904
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów hospitalizowanych w SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby spotkań, konferencji i szkoleń
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. 600-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Luborzycy.
- Usługa cateringowa na potrzeby projektu ERASMUS+ The Bridge dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usługi przygotowywania i wydawania w siedzibie zleceniobiorcy w celu konsumpcji na miejscu gorących dwudaniowych posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Człuchowie
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowania i dystrybucji posiłków na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.