Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00166836/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji szybkiego ładowania autobusów elektrycznych przy ul. Sandomierskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 819-47-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-16631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji szybkiego ładowania autobusów elektrycznych przy ul. Sandomierskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9b10ddc-0b1d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166836/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.107.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 106440,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji szybkiego ładowania autobusów elektrycznych przy ul. Sandomierskiej.
2. Zakres objęty przedmiotowym zamówieniem obejmuje:
1) Budowę linii kablowej WLZ:
Przyłączenie projektowanej stacji szybkiego ładowania do sieci elektroenergetycznej należy wykonać linią kablową typu 4 x YKY 185mm2 o długości 110 m z istniejącego złącza kablowo – pomiarowego ZPP-3, wykonanego przez PGE Dystrybucja S.A. – wg oddzielnego opracowania. Projektowaną linię kablową należy wyprowadzić z przygotowanych zacisków typu ZUG za układem pomiarowym i doprowadzić do projektowanej wolnostojącej stacji ładowania, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu - rys. nr E-1. Ze względu, że kabel linii zasilającej pozostaje na majątku odbiorcy kabel na obydwu końcach oznaczyć tabliczkami „WO”..
2) Wykonanie fundamentu pod stację ładowania.
Konstrukcja fundamentu stacji ładowania zaprojektowana, jako płyta fundamentowa o wymiarach 1500x800x200 na podkładzie betonowym gr 50mm. Fundament należy wykonać z betonu C25/30, zbroić stalą AIIIN (B500SP) wg dokumentacji rysunkowej.
Przewiduje się następujące parametry materiałowo-użytkowe konstrukcji:
• beton klasy C25/30
• grubość otuliny stali zbrojeniowej – 40mm do lica prętów zewnętrznych;
• temperatura w czasie betonowania >5 st. C
• beton w czasie wiązania należy chronić przed ochłodzeniem, przegrzaniem, wysychaniem;
• pielęgnację betonu prowadzić przez 14 dni,
Montaż gotowej stacji do fundamentu wykonać za pomocą chemicznych kotew wklejanych ∅20 (np. FIS A M20x120 Fischer lub równoważne). Przed betonowaniem założyć rury osłonowe na przewody kablowe wg proj. branży elektrycznej.
Stacja ładowania oraz słup z pantografem dobrane z kart katalogowych – adaptowane do warunków terenowych.
3) Przeniesieniem urządzeń z ul. Dąbrowskiego wraz z uruchomieniem stacji ładowania.
Po wykonaniu fundamentu pod stację ładowania autobusów przy ul. Sandomierskiej, oraz fundamentu pod słup wsporczy platformy. Wykonawca dokona przeniesienia ładowarki z lokalizacji przy ul. Dąbrowskiego w nową lokalizację. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia w sposób zapewniający utrzymanie istniejącej gwarancji na przenoszone urządzenie oraz dokona uruchomienia stacji, kalibracji, wykona testy funkcjonalne oraz pomiary.
Po skompletowaniu i zmontowaniu wszystkich urządzeń wykonawca będzie zobowiązany do dokonania odbioru przez UDT stacji ładowania w nowej lokalizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96451,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ SULICKI "ELEKTRO-INSTAL" INSTALACJE ELEKTRYCZNE I POMIARY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671935851
7.3.3) Ulica: UL. SANDOMIERSKA 89
7.3.4) Miejscowość: GORZYCE
7.3.5) Kod pocztowy: 39-432
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ SULICKI "ELEKTRO-INSTAL" INSTALACJE ELEKTRYCZNE i POMIARY
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ SULICKI "ELEKTRO-INSTAL" INSTALACJE ELEKTRYCZNE i POMIARY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wobec powyższego Centralny Zamawiający zgodnie z art. 263 ustawy Pzp dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert Wykonawców pozostałych w postępowaniu wybierając drugą ofertę jako najkorzystniejszą tj.
po ponownym badaniu i ocenie ofert, wybrana została w dniu 23 września roku oferta Wykonawcy: PAWEŁ SULICKI "ELEKTRO-INSTAL" INSTALACJE ELEKTRYCZNE I POMIARY, UL. SANDOMIERSKA 89, 39-432 GORZYCE, NIP: 8671935851.
Kryteriami wyboru oferty były: Cena oraz okres gwarancji i rękojmi.
Wyżej wymieniony Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę, która nie podlega odrzuceniu o wartości: 113 160,00 zł, ponadto zadeklarował, iż okres gwarancji
i rękojmi wynosi: dziesięć lat.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Realizacja zajęć z matematyki pn.: ,,MATEMATYKA Z MINECRAFTEM" dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola".
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Modernizacja i remont budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli służącemu rehabilitacji osób niepełnosprawnych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Remont w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy SP w Kołaczkowie
- Przebudowa zaplecza kuchennego w Publicznym Przedszkolu w Naramicach
- Roboty budowlane w CKZ w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10a w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Tczewskiego-poprzez prace budowlane-etap II"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.