eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczycaKształcenie praktyczne wraz z usługami z nim związanymi w Andaluzji dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy



Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kształcenie praktyczne wraz z usługami z nim związanymi w Andaluzji dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 W ŁĘCZYCY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000989488

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ozorkowskie Przedmieście 2

1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1@oswiata.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1.oswiata.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kształcenie praktyczne wraz z usługami z nim związanymi w Andaluzji dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15b701d4-dfdf-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239968/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kształcenie praktyczne wraz z usługami z nim związanymi w Andaluzji dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15b701d4-dfdf-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 17.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
17.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
17.3 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl
17.4 Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
17.5 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
17.6 Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
17.7 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).
17.14 Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie eZamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
17.15 Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
17.16 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
17.17 Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług
17.18 Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17.19 W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy eZamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
17.20 W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania określonym w pkt. 1.1.
17.21 Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Jarosław Świtoń Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy tel. +48 24 721 23 41 e-mail: zsp1@oswiata.org.pl
17.22 Godziny pracy Zamawiającego od 8:00 do 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 2, 99-100 Łęczyca, tel. +48 24 721 23 41, e-mail: zsp1@oswiata.org.pl
2. Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: zsp1@oswiata.org.pl oraz pisemnie na adres Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 2, 99-100 Łęczyca.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zmianami), dalej zwanej „PZP”
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym:
na etapie trwającego postępowania:
8.1.1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
po zakończeniu postępowania:
8.1.2. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
Pozostałe informacje zawarte w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
8.6. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
8.7. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
9. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.UE.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące zorganizowanie kształcenia praktycznego u pracodawców w Hiszpanii wraz zapewnieniem usług z tym związanych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy ul. Ozorkowskie Przedmieście 2, 99-100 Łęczyca, wraz z usługami związanymi. Wykonawca w celu potwierdzenia prawidłowego sposobu realizacji zamówienia składa przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 7.26.7 SWZ.
2.2 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej,
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe,
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków,
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej,
2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Zamówienie musi być zrealizowane w termiach wskazanych w Załączniku Nr 1 - Opisie Przedmiotu Zamówienia tj. od dnia podpisania umowy, z tym zastrzeżeniem iż termin realizacji planuje się na od 10 kwietnia 2024 r. do 09 maja 2024 r., nie dłużej niż do dnia 01.09.2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 2.4 Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, tj. zamówień podobnych.
2.4.1 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w zdaniu poprzednim, w okresie
3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, polegających na realizacji usług kształcenia praktycznego i usług z tym związanych w Hiszpanii. Zamówienia, o których mowa powyżej, jeżeli zostaną udzielone, będą dotyczyć w szczególności świadczonych usług opisanych w SWZ i Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zakres usług może różnić się od zadań opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2.4.2 Udzielenie zamówienia podobnego, uzależnione jest od oceny przebiegu dotychczasowej współpracy z Wykonawcą dokonanej przez zamawiającego oraz od przyznania zamawiającemu środków unijnych, przeznaczonych na sfinansowanie całości lub części zamówienia. W przypadku nieudzielenia zamówienia podobnego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem zamawiającego.
2.4.3 Całkowita wartość zamówienia podobnego nie przekroczy 120% wartości zamówienia podstawowego.
2.4.4 Zmawiający udzieli zamówienia po negocjacjach z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe.
2.4.5 Dla zamówień podobnych odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Umowy, w szczególności postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia. Cena, sposób i termin realizacji, a także postanowienia odnośnie kar umownych i inne istotne elementy umowy będą przedmiotem negocjacji z Wykonawcą, któremu zamówienie podobne może być udzielone.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na etapie oceny formalnej, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert - Zamawiający przyjął, że w zakresie kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt.
Kryterium oceny ofert: Cena – 100,00% (100 pkt),

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 112 ust. 2 Ustawy, o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące

4.1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
4.1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
4.1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż równowartość 500.000,00 euro.
4.1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
4.1.2.4.1. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał, co najmniej 6 usług, z których każda polegała na świadczeniu usług kształcenia praktycznego i usług z tym związanych (obejmujących co najmniej zakres opisany w Załączniku nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia) w Andaluzji dla minimum 20 osób każda i trwający minimum 20 dni robocze stażu,
4.1.2.4.2. wykaże, że z pracodawcami wskazanymi w Ofercie do realizacji staży łączy pisemna umowa dotycząca organizacji staży,
4.1.2.4.3. wskaże sposób transportu dla uczniów/uczennic i ich opiekunów, w tym niepełnosprawnych, w zakresie zgodnym z wymaganiami Załącznika Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,
4.1.2.4.4. wskaże miejsce stałego wykonywania usług dla Zamawiającego (biuro Wykonawcy) w odległości nie większej niż 3 kilometry od miejsca zakwaterowania uczniów/uczennic i opiekunów, gdzie istnieje bezpośrednia i dogodna komunikacja z miejscem zakwaterowania uczniów/uczennic, centrum miasta i miejscami stażu.
4.1.2.4.5. wskaże osoby, którymi posłuży się do realizacji zamówienia i będą dostępne dla uczniów/uczennic oraz ich opiekunów:
4.1.2.4.5.1. przedstawiciel Wykonawcy - osoba z doświadczeniem w realizacji podobnych projektów (minimum 3) oraz znajomością języka polskiego.
4.1.2.4.5.2. przynajmniej 2 opiekunowie stażu - osoby z doświadczeniem w realizacji podobnych projektów (minimum 3). Zamawiający, biorąc pod uwagę ich rolę, bezpieczeństwo młodzieży oraz to, że opiekunowie stażu będą w stałym kontakcie z uczniami i uczennicami, wymaga by opiekunowie stażu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) lub umowę równoważną dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i zatrudniającej zgodnie ze swoim prawem pracy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.2.1 oświadczenia Wykonawcy, w celu wykazania, iż nie zachodzi przesłanka określona w art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2023r. poz.1689 z późn. zmianami), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
5.2.2 oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub Wykonawców udostępniających zasoby, w celu wykazania, iż nie zachodzi przesłanki określone w art. 108 ust. 1 PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1497). Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 12 i 13 do SWZ.
5.2.9 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w celu wykazania, iż nie zachodzi przesłanka określona w art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.2.10 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w celu wykazania, iż nie zachodzi przesłanka określona w art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.2.11 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w celu wykazania, iż nie zachodzi przesłanka określona w art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.2.12 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w celu wykazania, iż nie zachodzi przesłanka określona w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a PZP,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b PZP, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu
– sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
Pozostałe oświadczeni, dokumenty wskazane w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.3 kopię polisy odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
5.2.4 wykaz usług wykonanych (wzór wykazu usług wykonanych zawarty jest w Załączniku nr 11 do SWZ – Podmiotowe Środki Dowodowe, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonanych co najmniej 6 usług, z których każda polegała na świadczeniu usług kształcenia praktycznego i usług z tym związanych (obejmujących co najmniej zakres opisany w Załączniku nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia) w Andaluzji dla minimum 20 osób każda i trwający minimum 20 dni robocze stażu wraz z załączeniem dowodów określających, że te usługi zostały wykonane i były wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są oświadczenia złożone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane potwierdzające: dane podmiotu na rzecz którego były wykonane usługi, fakt należytego wykonania usługi, datę i czas trwania stażu i pobytu, liczbę uczniów/uczennic oraz zakres usług
5.2.5 oświadczenie, że z pracodawcami zaproponowanymi w Ofercie do realizacji staży łączy pisemna umowa dotycząca organizacji staży (wzór oświadczeń w Załączniku nr 11 do SWZ – Podmiotowe Środki Dowodowe),
5.2.6 oświadczenia dotyczące zapewnienia środka transportu i transferów dla uczniów/uczennic oraz ich opiekunów, w tym osób niepełnosprawnych (wzór oświadczeń w Załączniku nr 11 do SWZ – Podmiotowe Środki Dowodowe),
5.2.7 oświadczenia dotyczące lokalizacji miejsca stałego wykonywania usług dla Zamawiającego oraz skomunikowania go z miejscem zakwaterowania uczniów/uczennic, centrum miasta i miejscami stażu (wzór oświadczeń w Załączniku nr 11 do SWZ – Podmiotowe Środki Dowodowe),
5.2.8 oświadczenia dotyczące spełniania przez osoby, którymi posłuży się do realizacji zamówienia wymagań dotyczących doświadczenia, znajomości języka polskiego oraz sposobu ich zatrudnienia (wzór oświadczeń w nr 11 do SWZ – Podmiotowe Środki Dowodowe).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

7.26.7 Następujące przedmiotowe środki dowodowe:
7.26.7.1 potwierdzenie posiadania rezerwacji w hotelu/hostelu/pensjonatu wskazanego w ofercie Wykonawcy otrzymane przez Oferenta z hotelu/hostelu/pensjonatu wskazanego w Formularzu Oferty w postaci wydruku wiadomości email otrzymanej przez Wykonawcę z adresu skrzynki pocztowej hotelu/hostelu/pensjonatu lub oświadczenia osoby reprezentującej ten obiekt zawierającego pieczęć obiektu i podpis lub przygotowanego na papierze firmowym dla grupy uczniów/uczennic i ich opiekunów (łącznie 33 osób) z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy w terminach określonych Załączniku Nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia,
7.26.7.2 lista proponowanych przez Wykonawcę 35 pracodawców (po 5 dla każdego zawodu) z podaniem doświadczenia w zakresie realizacji staży (wzór zawarty w Załączniku nr 6 – Wzór Formularza Oferty).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

7.26.7 Następujące przedmiotowe środki dowodowe:
7.26.7.1 potwierdzenie posiadania rezerwacji w hotelu/hostelu/pensjonatu wskazanego w ofercie Wykonawcy otrzymane przez Oferenta z hotelu/hostelu/pensjonatu wskazanego w Formularzu Oferty w postaci wydruku wiadomości email otrzymanej przez Wykonawcę z adresu skrzynki pocztowej hotelu/hostelu/pensjonatu lub oświadczenia osoby reprezentującej ten obiekt zawierającego pieczęć obiektu i podpis lub przygotowanego na papierze firmowym dla grupy uczniów/uczennic i ich opiekunów (łącznie 33 osób) z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy w terminach określonych Załączniku Nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia,
7.26.7.2 lista proponowanych przez Wykonawcę 35 pracodawców (po 5 dla każdego zawodu) z podaniem doświadczenia w zakresie realizacji staży (wzór zawarty w Załączniku nr 6 – Wzór Formularza Oferty).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.25 Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty zawartego w Załączniku nr 6 – Wzór Formularza Oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty. Nie podanie wszystkich informacji wymaganych w Formularzu Oferty, a w szczególności kompletnej listy (30 firm) i doświadczenia proponowanych pracodawców (30 firm), miejsca zakwaterowania i wyżywienia uczniów/uczennic i ich opiekunów, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP (treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia).
7.26 Do oferty należy dołączyć:
7.26.1 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
7.26.2 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7.26.3 Oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1.1 SWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SWZ;
7.26.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
7.26.5 oświadczenie, o którym mowa wpkt4.2 według wzoru stanowiącego Załącznik nr8 do
SWZ - jeżeli dotyczy;
7.26.6 oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 5.1.3 według wzorów stanowiących Załącznik nr 9 i 10 do SWZ -jeżeli Wykonawca polega niezdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby
7.26.7 Następujące przedmiotowe środki dowodowe:
7.26.7.1 potwierdzenie posiadania rezerwacji w hotelu/hostelu/pensjonatu wskazanego w ofercie Wykonawcy otrzymane przez Oferenta z hotelu/hostelu/pensjonatu wskazanego w Formularzu Oferty w postaci wydruku wiadomości email otrzymanej przez Wykonawcę z adresu skrzynki pocztowej hotelu/hostelu/pensjonatu lub oświadczenia osoby reprezentującej ten obiekt zawierającego pieczęć obiektu i podpis lub przygotowanego na papierze firmowym dla grupy uczniów/uczennic i ich opiekunów (łącznie 33 osób) z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy w terminach określonych Załączniku Nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia,
7.26.7.2 lista proponowanych przez Wykonawcę 35 pracodawców (po 5 dla każdego zawodu) z podaniem doświadczenia w zakresie realizacji staży (wzór zawarty w Załączniku nr 6 – Wzór Formularza Oferty).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

19.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
19.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
19.3 Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
19.4 Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

3. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane w transzach:
1) 20% wynagrodzenia Wykonawcy do 7 dni przed przyjazdem grupy.
2) 40% wynagrodzenia Wykonawcy do końca drugiego tygodnia stażu,
3) 40% wynagrodzenia Wykonawcy przed powrotem grupy stażystów do Polski ze stażu.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian, o których mowa w ust. 1 Umowy (również w stosunku do treści oferty) w następujących przypadkach:
1) zmianę osób, którymi Wykonawca posłuży się do realizacji usług (przedstawiciel Wykonawcy i opiekunowie stażu) pod warunkiem, zaoferowania osób spełniających wymagania SWZ i Załącznika nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z uzasadnieniem zmiany (np.: choroba pracownika) i uzyskania na tą zmianę zgody Zamawiającego na piśmie,
2) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy - w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową, w tym umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi lub następstwem, w przypadku, gdy zmiany te nie były znane w dniu zawarcia umowy,
3) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy – zmiany terminu wyjazdu w przypadku: problemów związanych z rekrutacją uczestników wyjazdu, dostępnością lotów lub zmian terminów lotów przez przewoźnika lotniczego,
4) w zakresie przedmiotu niniejszej Umowy (w tym sposobu realizacji), przy niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa wydajności, jakości prac związanych z przedmiotem niniejszej Umowy;
5) Strony dopuszczają zmiany wynagrodzenia w Umowie w zakresie i na warunkach określonych w Ustawie, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
3. Zmiana niniejszej Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej.
4. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu PZP, w szczególności następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną niniejszej Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego,
2) danych teleadresowych;
3) danych rejestrowych;
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron niniejszej Umowy,
5) poprawiania oczywistych pomyłek i pisarskich i innych zmian nie powodujących zmiany praw i obowiązków żadnej ze stron oraz zakresu przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem z Opisem Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz warunków oferty zgodnie z Formularzem Ofertowym Wykonawcy z dnia [data].
5. Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie wskazanym w ust. 4 zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie druga Stronę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-19 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-19 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

4.6 Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców:
- wobec którego zachodzą przesłanie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zmianami);
- o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.