eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie audytu bezpieczeństwa Systemu ZONE



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie audytu bezpieczeństwa Systemu ZONE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010849220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucza 38/42

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gunb.ezamawiajacy.pl/pn/gunb/demand/105666/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie audytu bezpieczeństwa Systemu ZONE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd4afaa-c33f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116412/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie audytu bezpieczeństwa Systemu ZONE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Zintegrowany System Ograniczania Niskiej Emisji (ZONE)”, realizowany w ramach 2 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa – „E-administracja i otwarty rząd” Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAF.260.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu bezpieczeństwa Systemu Zone, zwanym dalej „Audytem bezpieczeństwa”. Celem realizacji Audytu bezpieczeństwa jest przeprowadzenie specjalistycznych testów bezpieczeństwa Systemu Zone, identyfikacja podatności stanowiących lub mogących stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa przetwarzanych, przesyłanych i przechowywanych informacji i danych.
2. Na przedmiot zamówienia składa się zamówienie podstawowe, o którym mowa w ust. 3 oraz zamówienie obejmujące opcje, o którym mowa w ust. 4.
3. Zamówieniem podstawowym jest usługa wykonania audytu bezpieczeństwa Systemu Zone.
4. Zamówienie objęte opcją obejmuje zakup dodatkowego testu penetracyjnego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
1) Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
2) Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81403,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STM CYBER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272677191

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 16A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Za wykonanie:
1) zamówienia podstawowego przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: 82 500,00 zł brutto,
2) zamówienia objętego opcją przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 34 000,00 zł brutto.
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy objęty opcją, w terminie 30 dni liczonych od dnia przekazania przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.