eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztabinRemont budynków Urzędu Gminy Sztabin i remizy OSP w Jaziewie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków Urzędu Gminy Sztabin i remizy OSP w Jaziewie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZTABIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augustowska 53

1.5.2.) Miejscowość: Sztabin

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-310

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsztabin@sztabin.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9f772c0-bab8-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynków Urzędu Gminy Sztabin i remizy OSP w Jaziewie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9f772c0-bab8-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049264/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont budynków Urzędu Gminy Sztabin i remizy OSP w Jaziewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OAG.271.1.2024.JL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie Przedmiotu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynków Urzędu Gminy Sztabin i remizy OSP w Jaziewie w ramach zadania pn. „Wzmacnianie zasobów ochrony przeciwpożarowej w regionie przygranicznym poprzez poprawę efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Sztabin” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji. Zakres robót nie wymaga opracowania szczegółowego projektu budowlanego. Dokumentacja zawiera rysunki poglądowe, które nie są we wszystkich elementach spójne z przedmiarem robót i informacje opisowe zawarte na tych rysunkach nie są podstawą do sporządzenie wyceny oferty. Rysunki poglądowe oraz dołączone zdjęcia budynków mają przedstawić wygląd i kształt budynków. Jedynie rysunek przedstawiający kolorystykę budynku urzędu gminy może być podstawą do wyceny oferty w zakresie koloru elewacji. Jako podstawę do wyceny należy stosować przedmiary robót załączone do SWZ. Z uwagi na to , że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
Zakres planowanych do wykonania robót obejmuje m.in:
1) W budynku Urzędu Gminy Sztabin:
- kompleksowy remont całego dachu poprzez wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej wraz z wykonaniem docieplenia stropodachu płytami z wełny mineralnej twardej gr 10 cm o współczynniku lambda 0,038 W/mK, wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem
- kompleksowy remont elewacji całego budynku poprzez wykonanie nowej elewacji z masy tynkarskiej wraz z dociepleniem płytami styropianowymi o gr. 15 cm ( kolorystyka elewacji zgodnie z załączonym rysunkiem )
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej w kolorze czerwonym
- wykonanie instalacji odgromowej wraz z wykonaniem badań i pomiarów.

2) W budynku OSP w Jaziewie:
- kompleksowy remont pokrycia dachowego, poprzez rozbiórkę starej blachy i montaż nowej blachy trapezowej w kolorze brązowym wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem ( dopuszcza się inny kolor)
- kompleksowy remont elewacji całego budynku poprzez wykonanie nowej elewacji z masy tynkarskiej wraz z dociepleniem płytami styropianowymi o gr. 10 cm ( kolorystyka elewacji jasna, odcienie koloru beżowego – dopuszcza się inny kolor),
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej w kolorze czerwonym
- wykonanie schodów zewnętrznych z kostki brukowej.
3. Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w budynku urzędu gminy, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w tym obiekcie oraz korzystających z parkingu. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać negatywnie na funkcjonowanie tego obiektu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania estetyki i czystości.
4. Wykonawca robót budowlanych bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany będzie do:
1) urządzenia terenu budowy, odpowiedniego wygrodzenia niezbędnego terenu,
2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
3) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
4) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
5) utrzymania porządku w trakcie wykonywania robót i systematycznego porządkowania placu budowy,
6) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
7) ustawienia dwóch tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205505,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DOMAR" DAWID ZARZECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200450910

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Jerzego 19 lokal 28

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-349

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.