eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków"Cyfryzacja sali kinowej Kina ¦wiatowid w Czarnkowie" w ramach Programu Operacyjnego Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej



Og³oszenie z dnia 2023-05-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Cyfryzacja sali kinowej Kina ¦wiatowid w Czarnkowie”
w ramach Programu Operacyjnego Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKIE CENTRUM KULTURY W CZARNKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285126

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 60

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarnków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kino@czarnkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mck.czarnkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Cyfryzacja sali kinowej Kina ¦wiatowid w Czarnkowie”
w ramach Programu Operacyjnego Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4e2cd29-ff16-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00240029

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00163629/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 „Cyfryzacja sali kinowej Kina ¦wiatowid w Czarnkowie” w ramach Programu Operacyjnego Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4e2cd29-ff16-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne:
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: udostêpniony zostanie na w/w stronie prowadzonego postepowania.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
9. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.

Cd. zapisów w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporz±dzeniem 2016/679”.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w Chodzie¿y na potrzeby niniejszego postêpowania jest Dyrektor Miejskiego Centrum Kultury w Czarnowie, ul. Ko¶ciuszki 60, 64-700 Czarnków.
2) Administrator powo³a³ inspektora ochrony danych osobowych w Miejskim Centrum Kultury w Czarnowie z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres mck_katarzyna.bartoszewicz@op.pl lub pod adresem wskazanym powy¿ej.
3) Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – „Cyfryzacja sali kinowej Kina ¦wiatowid w Czarnkowie” w ramach Programu Operacyjnego Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej - Oznaczenie sprawy: Nr DUK.701.3.2023.
4) Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1919 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Wykonawcê/ów danych osobowych bezpo¶rednio Wykonawcy/ów dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
1. Wykonaca/cy posiada/j±:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych wykonawcy/ów dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Wykonawcy/ów danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca/y, ¿e przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy/ów dotycz±cych narusza przepisy RODO;
2. Wykonawcy/om nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DUK.701.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzêtu tj. kinowy projektor cyfrowy, serwer kina cyfrowego, obiektyw projekcyjny, panel kontrolny oraz dokonanie monta¿u i przeszkolenia kinooperatorów w siedzibie Zamawiaj±cego - Kina ¦wiatowid w Czarnkowie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38600000-1 - Przyrz±dy optyczne

51000000-9 - Us³ugi instalowania (z wyj±tkiem oprogramowania komputerowego)

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny”, kryterium „jako¶æ lasera”, kryterium „kompaktowa obudowa projektora ..”, kryterium „trwa³o¶æ lasera” i kryterium „okres gwarancji”.
2. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
C1 – cena oferty brutto – waga 60%
Jl2 – jasno¶æ lasera – waga 10%
KO3 – kompaktowa obudowa projektora (wbudowanie wszystkich elementów w jedn± obudowê - serwera, ¼ród³a ¶wiat³a, ch³odzenia) – 10 %
TL4 – trwa³o¶æ lasera – 10 %
G5 – okres gwarancji w miesi±cach – waga 10%

4. Kryterium: C1 – cena oferty brutto
Punkty przyznawane za podane powy¿ej kryteria bêd± liczone nastêpuj±co:
Cena oferty bêdzie oceniana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Cena oferty najni¿szej
C1 = -------------------------------- x 60%x100 = …. pkt.
Cena oferty badanej

C1 = ….. pkt.
Oferowan± przez Wykonawcê cenê Zamawiaj±cy ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).

5. Kryterium: Jl2 – jasno¶æ lasera:
Jasno¶æ lasera bêdzie oceniany w nastêpuj±cy sposób:
• Jasno¶æ 9000 lumenów i powy¿ej - 10 pkt.
• Jasno¶æ w przedziale 8001 – 8999 lumenów – 5 pkt.
• Jasno¶æ poni¿ej 8000 lumenów – 0 pkt.
Jl2 = …… pkt.
Oferowan± przez Wykonawcê jasno¶æ lasera Zamawiaj±cy ustali w oparciu o dane
podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).

6. Kryterium: KO3 – kompaktowa obudowa projektora (wbudowanie wszystkich
elementów w jedn± obudowê - serwera, ¼ród³a ¶wiat³a, ch³odzenia)
Zamawiaj±cy preferuje projektor posiadaj±cy kompaktow± obudowê, tzn. wbudowanie wszystkich elementów w jedn± obudowê (serwera, ¼ród³a ¶wiat³a, ch³odzenia), punktacja wg zasady:
- wbudowanie wszystkich elementów w jedn± obudowê – 10 pkt
- projektor z zewnêtrznymi urz±dzeniami (serwer, ¼ród³o ¶wiat³a, ch³odzenie) – 0 pkt.
KO3 = …… pkt.
Oferowan± przez Wykonawcê kompaktow± obudowa projektora (wbudowanie wszystkich elementów w jedn± obudowê - serwera, ¼ród³a ¶wiat³a, ch³odzenia) Zamawiaj±cy ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).

7. Kryterium TL4 – trwa³o¶æ lasera
Zamawiaj±cy preferuje projektor o jak najd³u¿szej ¿ywotno¶ci lasera, punktacja wg zasady:
- czas pracy 50000 godzin i powy¿ej – 10 pkt
- czas pracy w przedziale 40000- 49999 godzin – 5 pkt
- czas pracy poni¿ej 40000 godzin – 0 pkt.
TL4 = …….pkt.
Oferowan± przez Wykonawcê trwa³o¶æ lasera, Zamawiaj±cy ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).

8. Kryterium G5 – okres gwarancji w miesi±cach
Okres gwarancji bêdzie oceniany w nastêpuj±cy sposób:
- gwarancja 60 miesiêcy i powy¿ej – 10 pkt.
- gwarancja 36- 59 miesiêcy – 5 pkt
- gwarancja poni¿ej 36 miesiêcy – 0 pkt.
G5 = …….. pkt.
Oferowany przez Wykonawcê okres gwarancji Zamawiaj±cy ustali w oparciu o dane
podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).

9. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta spe³niaj±ca wymogi ustawy Pzp i SWZ, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów oceny ofert.
Ocena koñcowa = C1 + Jl2 + KO3 + TL4 + G5
10. Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi 100 pkt.
11. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów.
12. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jl2 – jasno¶æ lasera

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: KO3 – kompaktowa obudowa projektora (wbudowanie wszystkich elementów w jedn± obudowê - serwera, ¼ród³a ¶wiat³a, ch³odzenia)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TL4 – trwa³o¶æ lasera

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: G5 – okres gwarancji w miesi±cach

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw
wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
1) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast za¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 4.1), za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa
w pkt 4.2), lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 4.3) – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
1) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
2) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej
ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w sposób wskazany w § 4 ust. 3 Rozporz±dzenie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
• W nawi±zaniu do charakteru zamówienia, Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y: wype³niony Za³±cznik Nr 4 do SWZ oraz foldery, opisy techniczne, katalogi, ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia.
• Foldery, opisy techniczne, katalogi, ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia – musz± potwierdzaæ zgodno¶æ parametrów z wymaganiami i cechami okre¶lonymi w za³±czniku nr 4 do SWZ .
• Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enie w/w folderów, opisów technicznych, katalogów i ulotek w jêzyku polskim.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie w/w przedmiotowych ¶rodków dowodowych tj.
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
• W nawi±zaniu do charakteru zamówienia, Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y: wype³niony Za³±cznik Nr 4 do SWZ oraz foldery, opisy techniczne, katalogi, ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia.
• Foldery, opisy techniczne, katalogi, ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia – musz± potwierdzaæ zgodno¶æ parametrów z wymaganiami i cechami okre¶lonymi w za³±czniku nr 4 do SWZ .
• Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enie w/w folderów, opisów technicznych, katalogów i ulotek w jêzyku polskim.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

6. Wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê:
1) formularz ofertowy – wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym.
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;

3) przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
• W nawi±zaniu do charakteru zamówienia, Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y: wype³niony Za³±cznik Nr 4 do SWZ oraz foldery, opisy techniczne, katalogi, ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia.
• Foldery, opisy techniczne, katalogi, ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia – musz± potwierdzaæ zgodno¶æ parametrów z wymaganiami i cechami okre¶lonymi w za³±czniku nr 4 do SWZ .
• Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enie w/w folderów, opisów technicznych, katalogów i ulotek w jêzyku polskim.
Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie w/w przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
4) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
7. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 ze zm.), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Ustawy.


8. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim.
9. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem oferty.
12. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
Cd zapisów w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wymaganiami dotycz±cymi umowy o podwykonawstwo zawarto w Za³±czniku nr 3 do SWZ – wzór umowy.
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zawar³ z nim umowê zgodn± z za³±czonym do specyfikacji wzorem i na warunkach w tym wzorze okre¶lonych.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z Wzorem umowy i Ustaw±.
4. Wykonawca ma obowi±zek udokumentowaæ zaistnia³e okoliczno¶ci powoduj±ce zmianê umowy.
5. Przewidzenie przez Zamawiaj±cego mo¿liwo¶ci wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy nie przes±dza o obligatoryjno¶ci ich dokonania. Wyst±pienie przes³anek zmiany umowy bêdzie ka¿dorazowo podlega³o szczegó³owej analizie, po dokonaniu której zostanie podjêta decyzja, co do ewentualnego wprowadzenia zmiany w tre¶ci umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-07 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Adres strony internetowej s³u¿±cej do elektronicznego sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.p

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-07 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zakup dofinansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, Program Operacyjny IV -
Rozwój kin, Priorytet II - Cyfryzacja kin.
Z postêpowania o udzielenie zamówienie wyklucza siê wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawa z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.