eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomStworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Bytomia - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Bytomia – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.2.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Smolenia 35

1.4.2.) Miejscowość: Bytom

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytm.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240085

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00237515

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Zamawiający przeanalizował przesłanki na które powołuje się wykonawca i ocenił, iż zasadne jest wydłużenie terminu realizacji umowy z przyczyn podmiotów trzecich, niezależnych i niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania i określono nowy termin realizacji umowy tj. do 7 miesięcy
i 85 dni od dnia zawarcia umowy, tj. do dnia 18 marca 2023 roku:
– błędy projektowe w zakresie prac dot. teletechniki – tj. od momentu zgłoszenia wady dokumentacji projektowej od 30.09.2022r. do dnia 23.12.2022r., w którym to dniu wykonawca otrzymał kompletną poprawioną dokumentację – tj. 85 dni zwłoki.

Pełne uzasadnienie znajduje się w notatce do aneksu.

Po zmianie:
Termin wykonania umowy, na podstawie § 11 ust. 4 pkt 1) litera b) umowy nr DNP.260.2.2022.TP2.RB.I z dnia 23.05.2022r.; aneks do 17 marca 2023r.
aneks został zawarty z uwagi na zakres błędów w dokumentacji, czas niezbędny do ich naprawy przez Projektanta oraz na konieczność wstrzymania Wykonawcy robót budowlanych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
§2 ust. 1 umowy nr DNP.260.2.2022.TP2.RB.IV z dnia 23.05.2022 r. otrzymuje brzmienie:
"Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy określony w § 1 w terminie do 7 miesięcy i 85 dni od dnia zawarcia umowy tj. do dnia 18 marca 2023 r."

Po zmianie:
§2 ust. 1 umowy nr DNP.260.2.2022.TP2.RB.I z dnia 23.05.2022 r. otrzymuje brzmienie:
"Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy określony w § 1 w terminie do 7 miesięcy i 84 dni od dnia zawarcia umowy tj. do dnia 17 marca 2023 r."

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
Z uwagi na zakres błędów w dokumentacji oraz czas niezbędny do ich naprawy przez Projektanta, a także ze względu na konieczność wstrzymania Wykonawcy robót budowlanych, w dniu 23.12.2022r. zawarto aneks nr 1 do Umowy, dotyczący wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy do dnia 18.03.2023r roku. Projektant dokonał poprawy dokumentacji. Dokumentacja została zweryfikowana przez Zamawiającego i ustalono, iż w dalszym ciągu dokumentacja jest wadliwa. Tj. brak w niej niezbędnych uzgodnień dotyczących wykonania przyłączy z firmą ORANGE. W dniu 15.03.br. w siedzibie MZDiM odbyło się spotkanie potwierdzające powyższe. Wobec czego Projektant został wezwany do pilnego uzgodnienia i uzupełnienia dokumentacji o niezbędne uzgodnienia. Na spotkaniu ustalono z Wykonawcą, iż po otrzymaniu kompletu poprawionej dokumentacji uzupełnionej o niezbędne uzgodnienia, czas niezbędny na dokończenia prac to 5 tygodni.

Pełne uzasadnienie znajduje się w notatce do aneksu.

Po zmianie:
Termin wykonania umowy, na podstawie § 11 ust. 2 i 3 oraz na podstawie § 11 ust. 4 pkt 1) litera b) umowy nr DNP.260.2.2022.TP2.RB.I z dnia 23.05.2022r.; do 7 tygodni od daty przekazania Wykonawcy poprawionej dokumentacji, tj. do dnia 11.07.2023r.; aneks został zawarty z uwagi na zakres błędów w dokumentacji, czas niezbędny do ich naprawy przez Projektanta oraz na konieczność wstrzymania Wykonawcy robót budowlanych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
§2 ust. 1 umowy nr DNP.260.2.2022.TP2.RB.IV z dnia 23.05.2022 r. otrzymuje brzmienie:
"Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy określony w § 1 w terminie do 5 tygodni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego poprawionej dokumentacji technicznej".

Po zmianie:
§2 ust. 1 umowy nr DNP.260.2.2022.TP2.RB.I z dnia 23.05.2022 r. otrzymuje brzmienie:
"Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy określony w § 1 w terminie do 7 tygodni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego poprawionej dokumentacji technicznej tj. do dnia 11.07.2023r.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 3)

Przed zmianą:
Z uwagi na zakres błędów w dokumentacji oraz czas niezbędny do ich naprawy przez Projektanta, a także ze względu na konieczność wstrzymania Wykonawcy robót budowlanych. Z uwagi na ww. zawarto dwa aneksy wydłużające termin realizacji umowy. Poprawiona i uzupełniona dokumentacja została sprawdzona i zweryfikowana przez Zamawiającego. Po jej sprawdzeniu oraz zaakceptowaniu, Zamawiający przekazał ją protokolarnie Wykonawcy, który zobowiązał się do dokończenia zakresu podstawowego przedmiotu umowy oraz wykonania zakresu dodatkowego. Na podstawie zweryfikowanej przez Zamawiającego dokumentacji, został sporządzony przez strony Umowy protokół konieczności będący podstawą do zmiany wynagrodzenia umownego z tytułu wykonania robót dodatkowych.

Pełne uzasadnienie znajduje się w notatce do aneksu.

Po zmianie:
Zmiana wynagrodzenia – wzrost o 22 388,72 zł, na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie § 11 ust. 2 i 3 umowy nr DNP.260.2.2022.TP2.RB.I z dnia 23.05.2022r.
Poprawiona i uzupełniona dokumentacja została sprawdzona i zweryfikowana przez Zamawiającego, a następnie protokolarnie przekazana Wykonawcy w dniu 23.05.2023r., który zobowiązuje się do dokończenia zakresu podstawowego przedmiotu umowy oraz wykonania zakresu dodatkowego. W związku z koniecznością wykonania prac nieobjętych dokumentacją projektową a niezbędnych do ukończenia inwestycji, Wykonawca zobowiązuje się wykonać dodatkowe prace i roboty budowlane, za dodatkowym wynagrodzeniem w wysokości 25 489,49 zł oraz zgodnie z zakresem określonym w przekazanych dokumentach.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 3)

Przed zmianą:
§7 ust. 1 umowy nr DNP.260.2.2022.TP2.RB.IV z dnia 23.05.2022 r. otrzymuje brzmienie:
"Całkowite wynagrodzenie wykonawcy określa się na kwotę: 1 338 388,72 zł (milion trzysta trzydzieści osiem tysięcy trzysta osiemdziesiat osiem złotych i 72/100), w tym 23%, tj. 205 912,83 zł i netto 895 273,16 zł, która obejmuje całkowity koszt wykonania przedmiotu Umowy na warunkach okreslonych Umową".

Po zmianie:
§7 ust. 1 umowy nr DNP.260.2.2022.TP2.RB.I z dnia 23.05.2022 r. otrzymuje brzmienie:
"Całkowite wynagrodzenie wykonawcy określa się na kwotę: 1 101 185,99 zł (milion sto jeden tysięcy sto osiemdziesiąt pięć złotych i 99/100), w tym 23%, tj. 205 912,83 zł i netto 895 273,16 zł, która obejmuje całkowity koszt wykonania przedmiotu Umowy na warunkach określonych Umową".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.