Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156192/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00273693/01 - Wynik z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby ”Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRO-MEDICA" W EŁKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510996861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Baranki 24
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promedica.elk.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.promedica.elk.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby ”Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c2306a2-01a7-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156192/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3860/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 –Dezynfekcja centralnych i obwodowych cewników dożylnych I4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 416,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 –Dezynfekcja centralnych i obwodowych cewników dożylnych II4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 385,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi I4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 8323,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 – Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi II4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 747,73 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 – Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi III4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4370,52 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 – Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi IV4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1950,89 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7– Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi V4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 904,07 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 – Maszynowa dezynfekcja i mycie narzędzi I4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 7842,45 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 – Maszynowa dezynfekcja i mycie narzędzi II4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 8697,81 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10– Maszynowa dezynfekcja i mycie endoskopów I4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 3933,88 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11 – Maszynowa dezynfekcja i mycie endoskopów II4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 35717,95 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12– Maszynowa dezynfekcja i mycie endoskopów III4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 18338,96 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13 – Pielęgnacja narzędzi i sprzętu4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1857,99 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14 – Pielęgnacja narzędzi i sprzętu4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1857,99 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15 – Pielęgnacja narzędzi i sprzętu4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 974,31 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 16 – Mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych I4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 8050,99 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17– Mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych II4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 27504,28 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 18 – Mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych III4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2209,19 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 19 – Mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych IV4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 810,60 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 20 – Mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych V4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 3005,68 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 21 – Mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych VI4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 8811,10 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 22 – Mycie i dezynfekcja powierzchni zmywalnych VI4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 793,04 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 23– Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych i powierzchni I4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1042,29 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 24– Mycie i dezynfekcja wyrobów medycznych i powierzchni II4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 14274,79 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 25 - Dezynfekcja skóry – I4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 5254,26 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 26 - Dezynfekcja skóry – II4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 294559,20 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 27 – Dezynfekcja skóry – III4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 3697,85 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 28 – Dezynfekcja skóry – IV4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 97,43 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 29– Dezynfekcja skóry – V4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1314,19 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 30 – Dezynfekcja skóry,błon śluzowych, ran4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4055,63 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 31 - Dezynfekcja błon śluzowych i ran I4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 5098,14 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 32 - Dezynfekcja błon śluzowych i ran – II4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2040,11 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 33- Dezynfekcja błon śluzowych i ran –III4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 10604,13 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 34 - Mycie i pielęgnacja ciała – I4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1427,48 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 35- Mycie i pielęgnacja ciała – II4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 784,54 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 36 - Mycie i pielęgnacja ciała – III4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4930,92 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 37 - Mycie i pielęgnacja ciała – IV4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 124,39 PLN
Część 38
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 38 - Mycie i pielęgnacja ciała – V4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4871,56 PLN
Część 39
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 39 - Mycie i pielęgnacja ciała – VI4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1188,21 PLN
Część 40
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 40– Dezynfekcja rąk4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 131789,56 PLN
Część 41
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 41– Mycie i pielęgnacja rąk4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 25625,77 PLN
Część 42
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 42– LAMPA UV4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1132,92 PLN
Część 43
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 43- Kontrola procesów sterylizacji-wskaźniki4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 7994,43 PLN
Część 44
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 44 - Kontrola procesów sterylizacji parowej4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 5664,60 PLN
Część 45
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 45- Kontrola procesów sterylizacji parowej i gazowej4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 9561,84 PLN
Część 46
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 46- Pojemniki na odpady ostre – I4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 3670,66 PLN
Część 47
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 47 - Pojemniki na odpady ostre – II4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 28644,75 PLN
Część 48
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 48– Koszyki do kanistrów4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 169,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 37
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 44
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 44)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 44)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 48
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 48)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.