Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00126946/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawienie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Żegliny, Myi, Górnianki, Piskary, Liswarty poprzez remont budowli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r8136,Poprawienie-zdolnosci-retencyjnej-zlewni-rzeki-Zegliny-Myi-Gornianki-Piskary-Lis.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawienie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Żegliny, Myi, Górnianki, Piskary, Liswarty poprzez remont budowli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d9186c1-edfd-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.74 Remont budowli piętrzących w celu zwiększenia zdolności retencyjnej - RZGW Poznań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126946/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.46.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 700322,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na poprawieniu zdolności retencyjnej rzeki Żegliny poprzez remont budowli. Jest to remont jazów rzeki Żeglina - km 5+608, 8+931, 9+573 gm. Sieradz powiat sieradzki. Roboty przewidziane do wykonania zostały sklasyfikowane w dwóch działach, jako roboty udrożnienie i roboty budowlano-remontowe4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 36277,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na poprawieniu zdolności retencyjnej rzeki Myi poprzez remont budowli. Jest to remont zastawki rzeki Myja - km 26+032, 26+299 gm. Brąszewice powiat sieradzki. Roboty przewidziane do wykonania zostały sklasyfikowane w dwóch działach, jako roboty udrożnienie i roboty budowlano-remontowe4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 55106,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na poprawieniu zdolności retencyjnej zlewni rzeki Górnianki poprzez remont budowli. Jest to jaz ruchomy rz. Górnianka w km /+380 w m. Opatów powiat kłobucki.4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 40646,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na poprawieniu zdolności retencyjnej rzeki Piskary poprzez remont budowli. Jest to remont budowli piętrzących - 1 jaz ruchomy rz. Piskary - km 3+190 w m. Zajączki II w gm. Krzepice powiat kłobucki.4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 65039,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na poprawieniu zdolności retencyjnej rzeki Liswarty poprzez remont budowli. Jest to remont jazu żelbetowego ruchomego rzeki Lisswrta - km 48+070 w m. Podłęże Szlacheckie gm. Przystajń powiat kłobucki. Roboty przewidziane do wykonania zostały sklasyfikowane w dwóch działach, jako roboty udrożnienie i roboty budowlano-remontowe4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 503252,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44630,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44630,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44630,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno- Handlowy inż. Dariusz Kruszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290528740
7.3.3) Ulica: ul. Radomska 53
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz Kruszyński Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy AG-POL
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz Kruszyński Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy AG-POL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44630,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 03.09.2021 Zamawiajacy wezwał wykonawców do wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni, tj do dnia 08.10.2021r. Wykonawca, Zakład Robót Inżynieryjnych Marian Gruchot ul. Stefana Żeromskiego 101, 62 – 600 Koło nie złożył pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. W związku z powyższym jego oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
W dniu 08.10.2021r. Zamawiający przesłał do Wykonawcy AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy inż. Dariusz Kruszyński na podst. art. 274 wezwanie do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów. Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów.
W dniu 08.10.2021r. upłynął przedłużony termin związania ofertą. W związku z powyższym w dniu 19.10.2021r. Zamawiajacy zwrócił się do Wykonawcy AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy inż. Dariusz Kruszyński z prośbą o wyrażenie zgody na wybór jego oferty w części 2 po upływie terminu związania ofertą. W odpowiedzi Wykonawca AG-POL poinformował, iż nie wyraża zgody na wybór jego oferty po terminie związania ofertą.
Oferta Wykonawcy AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy inż. Dariusz Kruszyński podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp, ponieważ wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
W związku z tym, iż w części 2 postępowania wszystkie złożone oferty zostały odrzucone, nie ma możliwości przeprowadzenia procedury o której mowa w art. 252 ust. 3 ustawy Pzp.
Zgodnie z 255 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49995,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49995,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49995,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno- Handlowy inż. Dariusz Kruszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290528740
7.3.3) Ulica: ul. Radomska 53
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49995,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79997,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79997,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79997,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno- Handlowy inż. Dariusz Kruszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290528740
7.3.3) Ulica: ul. Radomska 53
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz Kruszyński Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy AG-POL
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz Kruszyński Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy AG-POL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79997,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 31.08.2021r. Zamawiajacy dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części 5 postępowania. Jako Wykonawcę zadania – „Remont jazu w celu zwiększenia zdolności retencyjnej rzeki Liswarty” wybrano firmę HANSA-INVEST Sp. z o. o. ul. Dmowskiego 6A, 62-500 Konin. Wykonawca został powiadomiony, że zawarcie umowy na warunkach ofertowych zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp, może nastąpić od 07.09.2021 r. do 16.09.2021 r.
Wyboru oferty najkorzystniejszej dokonano w terminie związania ofertą. Termin związania ofertą upłynął w dniu 08.09.2021r. Wykonawca kilkakrotnie kontaktował się w celu uzgodnienia terminu podpisania umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jednakże do dnia 16.09.2021r. nie dostarczył podpisanej umowy, jak również nie zgłosił się
celem jej podpisania.
W dniu 21.09.2021r. Zamawiajacy ponownie wezwał Wykonawcę do stawienia się w siedzibie Zamawiającego celem podpisania umowy. Wykonawca w odpowiedzi na pismo poinformował, że był związany złożoną ofertą do dnia 08.09.2021r. i w związku z nieprzedłużeniem terminu
związania ofertą nie ma możliwości prawnych do zawarcia umowy.
W dniu 27.09.2021r. Zamawiajacy zwrócił się do Wykonawcy Hansa-Invest z pytaniem czy wyraża wolę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie złożonej w przedmiotowym postępowaniu mimo upływu terminu związania ofertą? Wykonawca nie udzielił odpowiedzi, co było równoznaczne z brakiem zgody na podpisanie umowy w przedmiotowym postępowaniu.
Zamawiajacy uznał, iż Wykonawca HANSA-INVEST Sp. z o. o. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W części 5 postępowania ofertę złożył również Wykonawca Zakład Usług Hydrotechniczno- Melioracyjnych Wojciech Ferenc ul. Kolejowa 1-82, 46-040 Ozimek. Jednakże jego oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia. W związku z powyższym Zamawiajacy nie ma możliwości przeprowadzenia procedury na podstawie art. 263 ustawy Pzp.
Zgodnie z 255 pkt 7) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568251,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568251,59 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- Budowa szlaku rowerowego do Załęczańskiego Parku Krajobrazowego przy drodze powiatowej 4523E od miejscowości Ruda do miejscowości Kamion
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków wraz z gleboznawczą klasyfikacją zmienionych użytków gruntowych dla obrębu ewidencyjnego Jarzębia Łąka - w jednostce ewidencyjnej Tłuszcz - obszar wiejski
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Borek, Gołkowice i Sierosławice należących do jednostki ewidencyjnej gminy Byczyna
- "Opracowanie dokumentacji na przebudowę dróg gminnych"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.