Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00168929/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie graficzne, skład, korekta, druk i dostawa dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,123898,e999715dfab2ab6a1fca1b7e45b295a3.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie graficzne, skład, korekta, druk i dostawa dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f613f930-d2de-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054497/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.73 Skład i druk biuletynu ROPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7489,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca opracowanie graficzne oraz skład, łamanie, korektę, w tym korektę językową polegającą na poprawieniu błędów bez ingerencji w zawartość merytoryczną sprawdzanego tekstu, druk oraz dostawę wraz z rozkładem w siedzibie Zamawiającego dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach (dwa wydania w ilości 1000 egzemplarzy każde z wydań).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować projekt graficzny, uwzględniać i wprowadzać uwagi zamawiającego do projektów graficznych każdego z wydań biuletynu oraz przedstawiać ostateczną wersję każdego wydania do akceptacji zamawiającemu.
4. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia telefonicznego lub elektronicznego (e-mail) tego faktu przez zamawiającego.
5. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń dostarczonego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do ich wymiany na nowe, wolne od wad,
w ciągu 3 dni roboczych, od dnia zgłoszenia telefonicznego lub elektronicznego
(e-mail) tego faktu przez zamawiającego.
6. Zamówienie jest usługą, która mieści się w zakresie grupowania PKWiU 18.12.1 „Pozostałe usługi poligraficzne”.
7. Zamawiający jest wydawcą wykonanych w ramach niniejszej usługi publikacji. Dostarczone zamawiającemu biuletyny, wykonane w ramach usługi, nie służą do dalszej odsprzedaży.
8. Biuletyn nie posiada numer ISSN i numer ten nie będzie nadawany.
9. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509).
10. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskich praw majątkowych do wykonanych biuletynów oraz ich wersji elektronicznych z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79822000-2 - Usługi składu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Wydawnicza "ARGI" Jacek Prorok
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Robert Błaszak, Paweł Pacholec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991106783
7.3.3) Ulica: ŻEGISTOWSKA, nr 11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-542
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA WYDAWNICZA "ARGI" JACEK PROROK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA WYDAWNICZA "ARGI" JACEK PROROK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowe czyszczenie oraz dezynfekcja instalacji wentylacyjnej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach Znak sprawy: EZ/237/2024/UG
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach
- Zorg.i przeprowadzenie Kursu Prawa Jazdy kat. B wraz z egzaminami państwowymi dla 10 uczestników projektu: Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro, z jednostek ŚWK OHP w Kielcach
- "Ochrona obiektów, stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów, przegląd i konserwacja lokalnych systemów alarmowych".
- Usługa dobrowolnego ubezpieczenia grupowego na życie pracowników, ich współmałżonków/ partnerów oraz pełnoletnich dzieci pracowników Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- Usługa składu komputerowego i komputerowego opracowania rysunków do pozycji wydawniczych, w których wzory, tabele i rysunki stanowią powyżej 80% objętości książki, wraz z przygotowaniem pliku do druku
- Sukcesywne wykonywanie i dostawa papieru firmowego na potrzeby UMP w 2025 roku.
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- "Przygotowanie materiałów bazowych służących do opracowania "Atlasu historycznego Rzeczypospolitej "Ruś Czerwona w drugiej połowie XVI wieku"
- Druk i dostawa 2 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
więcej: Usługi składu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.