Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00129448/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup projektora cyfrowego do sali kinowej Konińskiego Domu Kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Koniński Dom Kultury
1.3.) Oddział zamawiającego: kdk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001307261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632424100
1.5.8.) Numer faksu: 632424300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kdkkonin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kdk.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup projektora cyfrowego do sali kinowej Konińskiego Domu Kultury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abfc8069-ef86-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00100098/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup projektora cyfrowego do sali kinowej Konińskiego Domu Kultury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330910,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup projektora cyfrowego do sali kinowej Konińskiego Domu Kultury wraz z dostawą, wniesieniem, montażem, uruchomieniem, kalibracją do wymogów sali widowiskowej oraz przeszkoleniem obsługi.
Projektor musi fabrycznie nowy, nieuszkodzony, bez wad, z odpowiednimi atestami technicznymi, świadectwami jakości, certyfikatami.
Wykonawca zobowiązuje się do podłączenia systemu projekcyjnego do istniejącego systemu dźwięku kinowego
Opis przedmiotu zamówienia:
1. kinowy projektor cyfrowy 2K lub 4K, z laserowym źródłem światła o parametrach umożliwiających projekcje 2D oraz 3D w jakości wymaganej przez standard DCI w sali kinowej Zamawiającego, o mocy odpowiedniej do ekranu o wymiarach 10,5 m x 4,3 m z materiałem perforowanym typu „biało-srebrny” – szt. 1
2. odpowiedni dla oferowanego projektora cyfrowego serwer pracujący w standardzie DCI – szt. 1
3. odpowiedni obiektyw do projektora cyfrowego umożliwiający projekcje w standardzie DCI w sali kinowej Zamawiającego, o ogniskowej dostosowanej do wymiarów ekranu 10,5 m x 4,3 m oraz odległości projekcyjnej ok. 27 m –szt. 1
4. system do projekcji 3D współpracujący z okularami polaryzacyjnymi jednorazowego użytku – szt. 1
5. dedykowany notebook z oprogramowaniem do kontroli, obsługi i serwisowania zaoferowanego projektora – szt. 1
6. okulary jednorazowe polaryzacyjne, współpracujące z systemem 3D – szt. 444
7. odpowiedni stolik pod projektor i oferowany zestaw cyfrowy – szt. 1
8. dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie oraz szkolenie pracowników (3 osoby) w siedzibie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
33734000-4 - Okulary
38600000-1 - Przyrządy optyczne
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinekspert Bojakowski Jankowski Kostrzewa spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291600434
7.3.3) Ulica: Przybyszewskiego 167
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-06 do 2021-11-19INNE PRZETARGI Z KONINA
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z jej dystrybucją do obiektów ANS w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.