eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówRemont ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej nr 14 w Tarnowie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej nr 14 w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146882776

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej nr 14 w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f1c4919-fc2a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002408/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Remont ogólnodostepnego boiska przy Szkole Podstawowej nr 14 przy ul. Krzyskiej 118 w Tarnowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIM.271.33.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 247236,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie istniejącego boiska wraz z niezbędną infrastrukturą przy Szkole Podstawowej nr 14 przy ul. Krzyskiej 118 w Tarnowie na działkach 29/2 obręb 79, 153/3 i 153/1 obręb 67.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) remont istniejącego systemu odwodnienia, w tym:
a) oczyszczenie istniejących odwodnień liniowych,
b) wymiana istniejącego niesprawnego układu drenażowego (rura drenarska 100 mm w obsypce z kruszywa otoczonego geowłókniną),
c) wymiana istniejącej kanalizacji odprowadzającej wody z drenażu do studni zbiorczej,
d) uzupełnienie studzienek rewizyjnych na łączeniach rurażu;
2) remont nawierzchni boiska o wymiarach 18,5x37 m, w tym:
a) demontaż istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej,
b) usunięcie górnej warstwy podbudowy (śr. 10 cm) wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podbudowy,
c) demontaż istniejących tulei i fundamentów pod słupki do siatkówki i tenisa z odtworzeniem podbudowy,
d) wykonanie warstwy wyrównującej z grysu 2-8 mm gr. 5 cm,
e) montaż maty amortyzującej gr. 1cm,
f) montaż nawierzchni sportowej: trawa syntetyczna tkana zasypowa, wysokość runa 5 cm wraz z naniesieniem linii (piłka nożna oraz koszykówka);
3) remont ogrodzenia boiska wraz z podniesieniem o 1 m (do wysokości 5 m) z zastosowaniem piłkochwytów, w tym:
a) demontaż istniejącej siatki ogrodzeniowej wraz z naciągami,
b) uzupełnienie ubytków i uszkodzeń cokołu betonowego wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego (malowanie zestawem farb do betonu),
c) oczyszczenie i malowanie słupków oraz bramy wjazdowej,
d) podniesienie wysokości słupków z 4 m do 5 m wraz z elementami usztywniającymi,
e) montaż siatki ogrodzeniowej (stalowej ocynkowanej powlekanej – gr. druta 4mm) do wysokości 2m oraz siatki piłkochwytu na wysokości 2-5 m (siatka PE wiązana gr. 4 mm oczko 100x100 mm);
4) roboty ziemne, w tym:
a) profilowanie i umocnienie płytami z tworzyw sztucznych typu zielony parking skarp przylegających do boiska od strony południowo-wschodniej oraz zachodniej,
b) odtworzenie humusowania wraz z obsianiem mieszankami traw;
5) remont istniejących ławek,
6) utwardzenie terenu w obrębie boiska, w tym:
a) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża,
b) montaż obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej C12/15,
c) wykonanie podbudowy z kruszywa C90/3 gr. 20 cm,
d) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6cm na podsypce z grysu 2/8 mm gr. 3cm,
7) utwardzenie miejsc dla rowerów, w tym:
a) montaż palisady betonowej o wysokości do 120 cm wraz z wykonaniem zasypki z gruntu przepuszczalnego,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa C90/3 gr. 20cm,
c) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6cm na podsypce z grysu 2/8 mm gr. 3 cm,
d) dostawa i montaż stojaka dla czterech rowerów,
e) montaż balustrady stalowej na obwodzie palisady;
8) wymiana istniejących bramek (wymiar 2x3 m) na nowe,
9) wymiana istniejących tablic do koszykówki (tablice 180 x 105 cm) na nowe wraz z regulacją wysokościową zawieszenia,
10) dostawa i montaż tablicy z regulaminem,
11) odtworzenie zieleni,
12) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
Stosownie do art. 100 ustawy Pzp przedmiot zamówienia w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39293300-5 - Sztuczna trawa

45000000-7 - Roboty budowlane

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381243,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468179,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381243,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid-Stet Sp. z o.o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522601903

7.3.3) Ulica: ul. Miedzyparkowa 12A/6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-346

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne - podwykonawca nieznany
Roboty drenarskie - podwykonawca nieznany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381243,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.