eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrenumerata prasy i czasopism w wersji papierowej dla wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci na rok 2022



Og³oszenie z dnia 2021-10-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Prenumerata prasy i czasopism w wersji papierowej dla wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci na rok 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Damrota 25

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 207 60 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001021234

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Damrota 25

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.11.5.) Kod pocztowy: 40-022

1.11.6.) Województwo: ¶l±skie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.11.9.) Numer telefonu: +48 32 207 60 00

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.slaskie.kas.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prenumerata prasy i czasopism w wersji papierowej dla wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci na rok 2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8d718350-3194-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00240505

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00015380/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.10 Prenumerata prasy i czasopism w wersji papierowej dla wszystkich Izb Administracji Skarbowej, Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci i Krajowej Informacji Skarbowej na rok 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.slaskie.kas.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal ,
adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego: ky4c7id171,
-poczty elektronicznej: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP posiada dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 2. 2. Komunikacja pomiêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawc± w niniejszym postêpowaniu odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ww.¶rodków komunikacji elektronicznej. 3. W niniejszym postêpowaniu Wykonawca sk³ada dokumenty, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci dokumentu elektronicznego – musz± byæ opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. 10.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)”. 5. 10.3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB. 6. 10.4. Za datê przekazania oferty, wniosków,
zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przejmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 7. 10.5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów musi byæ zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. „w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 8. Sposób sk³adania poszczególnych dokumentów okre¶laj± zapisy SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna w zwi±zku z art. 13 RODO do zastosowania w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi
Za³±cznik nr 10 do SWZ. O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych RODO zawarte jest w pkt VIII Formularza oferty stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: 2401-ILZ.260.79.2021, ZKP-26/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 157576,10 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I – prenumerata prasy papierowej dla: Izby Administracji Skarbowej we Wroc³awiu, Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, Izby Administracji Skarbowej w Zielonej-Górze, Izby Administracji Skarbowej w £odzi, Izby Administracji Skarbowej w Opolu, Izby Administracji Skarbowej w Gdañsku, Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie. Przedmiotem zamówienia w cz. I jest zakup prenumerat wydañ papierowych prasy codziennej oraz czasopism na rok 2022 wraz z dostaw± do 51 lokalizacji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworz±cych ca³o¶æ przedmiotu zamówienia dla cz. I okre¶laj±: Za³. nr 1 do SWZ – Formularz oferty, Za³. nr 2/I do SWZ – Formularz cenowy dla cz. I
Za³. nr 3/I do SWZ – Rozdzielnik prasy dla cz. I Za³±cznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy dla czê¶ci I-II

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 78129,47 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla obu czê¶ci postêpowania bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto dla danej czê¶ci postêpowania – waga 100%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II – prenumerata prasy papierowej dla: Izby Administracji Skarbowej w Lublinie, Izby Administracji Skarbowej w Krakowie, Izby Administracji Skarbowej w Warszawie, Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku, Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie, Krajowej Informacji Skarbowej, Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci. Przedmiotem zamówienia w czê¶ci II jest zakup prenumerat wydañ papierowych prasy codziennej oraz czasopism na rok 2022 wraz z
dostaw± do 39 lokalizacji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dla cz. II. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. II z wyszczególnieniem pozycji tworz±cych ca³o¶æ przedmiotu zamówienia okre¶laj±: Za³. nr 1 do SWZ – Formularz oferty;
Za³. nr 2/II do SWZ – Formularz cenowy dla cz. II; Za³. nr 3/II do SWZ – Rozdzielnik prasy dla czê¶ci II; Za³. nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla cz. I-II

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 79446,60 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla obu czê¶ci
postêpowania bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto dla danej czê¶ci postêpowania – waga 100%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8, 9, 10 ww. ustawy. 2. Posiadaj± zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Wykonawca musi byæ wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci: 1. o¶wiadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innymi Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 7 do SWZ);
2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotycz±cych Wykonawcy w zakresie dotycz±cym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 3 i 4 ustawy Pzp, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem; 3. informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotycz±cych urzêduj±cego
cz³onka jego organu zarz±dzaj±cego lub nadzorczego, wspólnika spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowo – akcyjnej lub prokurenta w zakresie dotycz±cym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem; 4. za¶wiadczenia w³a¶ciwego
naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. W przypadku zalegania z op³acaniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert
Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci. 5. za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. W przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci. 6. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia przez Wykonawcê braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia dokumentów wymienionych w pkt. 6. , je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, pod warunkiem, ¿e Wykonawca wska¿e w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych ¶rodków.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Do oferty nale¿y wówczas do³±czyæ pe³nomocnictwo, z którego tre¶ci musi
wynikaæ, do której czynno¶ci powo³ano pe³nomocnika – lidera (np. reprezentowanie w postêpowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postêpowania dotyczy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku wystêpowania w obrocie gospodarczym – warunek zostanie spe³niony je¿eli ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie posiada wpis do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w kraju w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców: 1) Za³±cznik nr 1 Formularz oferty oraz Za³±cznik nr 2/I-II do SWZ musz± byæ podpisane przez osobê/osoby
reprezentuj±c±/reprezentuj±ce wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego pe³nomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 2) Za³±czniki nr 5 i nr 6 do SWZ sk³ada oddzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w tre¶ci niniejszej Umowy zgodnie z Kodeksem cywilnym i art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-29 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.