Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156331/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące hydroizolację i termoizolację ściany fundamentowej budynku Urzędu Skarbowego w Kępnie wraz z robotami towarzyszącymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane obejmujące hydroizolację i termoizolację ściany fundamentowej budynku Urzędu Skarbowego w Kępnie wraz z robotami towarzyszącymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56256b0b-d1d3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094977/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont izolacji wodoszczelnej US Kępno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156331/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406559,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące hydroizolację i termoizolację ściany fundamentowej budynku Urzędu Skarbowego w Kępnie (ul. Rynek 4, 63-600 Kępno) wraz z robotami towarzyszącymi.
Zakres prac do wykonania to w szczególności:
- wykonanie projektu budowlanego w zakresie przebudowy instalacji gazowej wraz z uzyskaniem opinii, uzgodnień, zgód, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę,
- wykonanie przebudowy instalacji gazowej zgodnie z projektem budowlanym,
- wykonanie badania i nadzoru archeologicznego na terenie prowadzonych robót, zgodnie z programem prowadzenia prac archeologicznych stanowiących załącznik do SWZ,
- rozbiórka, renowacja i montaż zewnętrznych schodów pożarowych,
- wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych o szer. 1,10 m i gł. 2,15 m,
- oczyszczenie powierzchni ścian fundamentowych, zbicie starych tynków,
- wykonanie iniekcji krystalicznej w ścianie fundamentowej o gr. 103 cm,
- wykonanie iniekcji krystalicznej w ścianie o gr. 38 cm,
- wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych i ścian budynku na wysokość cokołu (0,60 m) płynem hydrofobowym,
- nałożenie warstwy wyrównującej z tynku sylikonowo - sylikatowego,
- hydroizolacja pionowa ścian fundamentowych i ścian na wysokość cokołu (0,60 m) masą dyspersyjną,
- wykonanie termoizolacji z płyt z polistyrenu ekstrudowanego (XPS) gr. 5,00 cm,
- położenie izolacji z folii kubełkowej (polietylenowej - PCW),
- ułożenie rur drenarskich w otulinie z włókna kokosowego ø 10 cm,
- wykonanie drenażu z kruszywa ceramicznego KERAMZYT,
- ułożenie opaski z płyt betonowych 50x75x8 cm,
- ułożenie kolektora deszczowego z rur PP ø 200 mm – 36,00 m,
- posadowienie studni drenarskiej z rur PP ø 800 mm z pompą zatapialną - szt. 1,
- posadowienie studni rewizyjnej z rur PP ø 600 mm - szt. 2,
- posadowienie wpustu ulicznego z osadnikiem ø 425 mm - szt. 1,
- demontaż rur spustowych;
- demontaż instalacji odgromowej;
- wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk;
- montaż rur spustowych okrągłych ø 10 cm;
- montaż instalacji odgromowej;
- badania i pomiary instalacji piorunochronowej;
- położenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na pow. 350m².
2. Na opis przedmiotu zamówienia składają się w szczególności następujące dokumenty :
- STWiOR;
- Przedmiar;
- BIOZ;
- Dokumentacja fotograficzna;
- Projekt wykonania hydroizolacji i termoizolacji ściany fundamentowej w US w Kępnie;
- Mapy, rzuty;
- Pozwolenia;
- Notatki, protokoły.
Wszystkie dokumenty stanowiące Opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261320-3 - Kładzenie rynien
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641445,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641445,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641445,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany MAXBUD Wojciech Przepiórka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9680103607
7.3.3) Ulica: Saczyn 40
7.3.4) Miejscowość: Godziesze Małe
7.3.5) Kod pocztowy: 62-872
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH PRZEPIÓRKA ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "MAXBUD"
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH PRZEPIÓRKA ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "MAXBUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 641445,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 371067T w miejscowości Strzegomek"
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.