Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256561/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00261552/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00330457/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji dla pierwszego etapu wariantu “Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji dla pierwszego etapu wariantu “Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b44d2b04-e55c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000870/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla pierwszego etapu wariantu rekomendowanego “Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr 2016-PL-TM-0026-S „Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie” współfinansowany ze środków UE, w ramach instrumentu „Łącząc Europę” (ang. Connecting Europe Facility – CEF). umowa o dofin. nr INEA/CEF/TRAN/M2016/1347377 z dnia 19.10.2017 r. z Komisją Europejską - Europejską Agencją Wykonawczą ds. Klimatu, Infrastruktury i Środowiska (CINEA).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
zp@zim.krakow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet dostępnej pod następującym adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl.
2. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej, email: zp@zim.krakow.pl, z zastrzeżeniem sekcji XI pkt 2 SWZ, tj. składania ofert. Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania, tj. ZIM.ZP.262.2.13.2021.
3. „Platforma zakupowa” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert oraz podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń lub dokumentów oraz innych informacji, zwane dalej „Platformą”.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Zadawanie pytań w postępowaniu nie wymaga posiadania konta.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy dostępnej pod adresem: https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych.
6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi do 100 MB, a w przypadku komunikacji za pomocą poczty elektronicznej zp@zim.krakow.pl wynosi do 20 MB.
8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawie Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie.
9. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na
adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały opisane w sekcji VIII SWZ.
12. Forma składanych podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń została opisana w sekcji XVI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO (klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO) zostały opisane w sekcji XXIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO (klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO) zostały opisane w sekcji XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji pierwszego etapu wariantu rekomendowanego w „Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie” wraz ze złożeniem wniosku o nadanie ww. decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności (dalej jako DUŚ), zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (dalej jako OPZ). Stosownie do postanowień OPZ, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia (dalej jako KIP) oraz, w przypadku nałożenia przez organ właściwy do wydania DUŚ obowiązku sporządzenia Raportu o oddziaływaniu na środowisko (dalej jako ROŚ), takiego Raportu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) wraz z załącznikami oraz w OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
1) Kryterium ,,Cena” – będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty;
2) Kryterium ,,Dodatkowe doświadczenie Koordynatora zespołu" będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
3) Kryterium „Doświadczenie Specjalisty w zakresie geologii, hydrogeologii i geotechniki” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
4) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie akustyki” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
5) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie analiz środowiskowych” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
6) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie przyrody” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
7) Kryterium „Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie emisji zanieczyszczeń” będzie rozpatrywane na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
2. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zostały opisane w sekcji XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Koordynatora zespołu
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Specjalisty w zakresie geologii, hydrogeologii i geotechniki
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie akustyki
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie analiz środowiskowych
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie przyrody
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie emisji zanieczyszczeń
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1.1. w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał i opracował co najmniej:
1.1.1 dwa wnioski o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
i
1.1.2 jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu drogowego lub szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), która obejmowała swoim zakresem obiekt mostowy lub tunel o długości co najmniej 200 m, wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
Zamawiający dopuszcza spełnienie warunków określonych w pkt 1.1.1. i 1.1.2. w jednym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Warunek określony w pkt 1.1.1. będzie spełniony, gdy łączna długość toru podwójnego z dwóch wniosków będzie wynosiła co najmniej 4 km.
oraz
1.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia:
1.2.1. Koordynator zespołu, posiadający:
1.2.1.1. wykształcenie wyższe,
1.2.1.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, koordynował prace zespołu autorskiego przy opracowaniu co najmniej dwóch wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o łącznej długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończonego uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Skład zespołu autorskiego, w przypadku konieczności sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, winien być zgodny z art. 74a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2021, poz. 247).
Warunek określony w pkt 1.2.1.2. zostanie spełniony, gdy łączna długość toru podwójnego z dwóch wniosków będzie wynosiła co najmniej 4 km.
1.2.2. Analityk ruchu, posiadający:
1.2.2.1. wykształcenie wyższe techniczne,
1.2.2.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwie prognozy ruchu dla systemu transportowego obejmującego podsystem transportu indywidualnego i publicznego, z wykorzystaniem oprogramowania PTV VISUM (lub równoważnego służącego do modelowania i prognoz ruchu na poziomie makrosymulacyjnym) dla zadania związanego z rozwojem transportu publicznego, zlokalizowanego w obszarze zurbanizowanym z siecią tramwajową lub siecią metra.
1.2.3. Specjalista w zakresie geologii, hydrogeologii i geotechniki, posiadający:
1.2.3.1. wykształcenie wyższe,
1.2.3.2. uprawnienia do wykonywania prac określonych w ustawie Prawo geologiczne i górnicze w następujących kategoriach:
a) kategoria IV lub V
i
b) kategoria VI lub VII,
1.2.3.3. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
1.2.4. Specjalista w zakresie akustyki, posiadający:
1.2.4.1. wykształcenie wyższe,
1.2.4.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
b) współtworzył co najmniej dwa opracowania z zakresu: map akustycznych lub raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub analiz porealizacyjnych lub przeglądów ekologicznych, dotyczących transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro) lub drogowego, w ramach których wykonywała analizy i symulacje akustyczne z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania do modelowania hałasu komunikacyjnego i tworzenia map akustycznych, w oparciu o metodyki rekomendowane w dyrektywach Unii Europejskiej (hałas drogowy: XP S 31-133/NMPB lub CNOSSOS-EU; hałas szynowy: RMR-SRM II-1996 lub CNOSSOS-EU).
1.2.5. Specjalista w zakresie analiz środowiskowych, posiadający:
1.2.5.1. wykształcenie wyższe,
1.2.5.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
1.2.6. Specjalista w zakresie przyrody, posiadający:
1.2.6.1. wykształcenie wyższe o profilu: ochrona środowiska lub leśnictwo lub ogrodnictwo lub biologia,
1.2.6.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
b) wykonywał prace terenowe w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej (z uwzględnieniem inwentaryzacji fauny i flory i przyrody nieożywionej), które zakończyły się uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
1.2.7. Specjalista w zakresie emisji zanieczyszczeń, posiadający:
1.2.7.1. wykształcenie wyższe,
1.2.7.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) współtworzył co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro), wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o długości co najmniej 2 km toru podwójnego, w granicach obszaru zurbanizowanego i zakończony uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
b) wykonywał analizy emisji zanieczyszczeń z wykorzystaniem programów komputerowych do modelowania rozprzestrzeniania zanieczyszczeń w powietrzu atmosferycznym emitowanych ze źródeł punktowych, powierzchniowych i liniowych zgodnie z metodyką określoną w Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2020 poz. 1219 t.j.) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 26 stycznia 2010 r. w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz.U.2010 nr 16 poz. 87).
1.2.8. Specjalista w zakresie infrastruktury torowej, posiadający:
1.2.8.1. wykształcenie wyższe techniczne,
1.2.8.2. doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedno opracowanie (koncepcja techniczna lub projekt budowlany) w zakresie projektowania inwestycji transportu szynowego (tramwaj lub kolej lub metro) o łącznej długości co najmniej 2 km toru podwójnego.
• Zamawiający poprzez sformułowanie „co najmniej” użyte w pkt 1 rozumie „nie mniej niż”.
• Zamawiający poprzez sformułowanie „obszar zurbanizowany” rozumie obszar o miejskim charakterze zabudowy i infrastruktury, gdzie zabudowa i zagospodarowanie terenu wynika z pozarolniczej i pozaleśnej działalności gospodarczej lub z przyjęcia miejskiego stylu życia i pracy.
• Pod pojęciem „obiekt mostowy” lub „tunel” Zamawiający rozumie pojęcia określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U.2000.63.735).
• Pod pojęciem „decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach” Zamawiający rozumie decyzję określoną w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2021, poz. 247) lub równoważną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie to zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej:
1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,
jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 powyżej.
6. Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) przedstawienia w odniesieniu do każdego z Wykonawców dokumentów wymienionych w pkt 2 powyżej.
7. Ww. dokumenty Wykonawca składa w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Wykaz usług zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
3. Ww. wykaz Wykonawca składa w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
I. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1. Formularz oferty, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
2. jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej.
3. jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – Pełnomocnictwo – do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
2. Jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
3. Jeżeli dotyczy, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
4. Jeżeli dotyczy, w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp:
a. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
b. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zaleca się skorzystanie z wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu wskazany w sekcji 5.4.) pkt 1.1.1. niniejszym ogłoszenia, musi zostać spełniony przez jednego z Wykonawców.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
5. Sposób złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został opisany w sekcji 5.6.) i 5.11.) niniejszego ogłoszenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.2. Zmiany Projektowanych postanowień umowy zostały przewidziane w §14.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”. 2. Szczegółowy sposób złożenia oferty został opisany w sekcji XI SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia, z zachowaniem terminów pośrednich, określonych dla poszczególnych etapów zamówienia.2. Szczegółowe terminy dot. wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w § 7 Projektowanych postanowień umowy.
3. Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zostały określone w SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie: Przebudowa drogi gminnej nr 107291D relacji Jakubkowice-Czechy.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Jaśminowej w Polkowicach
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej dróg na terenie gminy Janów Podlaski
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.