Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00098285/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków dezynfekcyjnych do SPZZOZ w Wyszkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297437669
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalwyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a914f686-c684-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków dezynfekcyjnych do SPZZOZ w Wyszkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a914f686-c684-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 453669,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków dezynfekcyjnych do SPZZOZ w Wyszkowie”2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane środki muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:
1) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.)
2) dla produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.).
3) dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2231).
4) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 4 października 2018 roku o produktach kosmetycznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2227).
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia minimum 12 miesięcy.
5. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego preparatu.
6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z zapisami Załącznik nr 5 Wzór umowy.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741300-9 - Środek odkażający do rąk
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 58603,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków dezynfekcyjnych do SPZZOZ w Wyszkowie”2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane środki muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:
1) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.)
2) dla produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.).
3) dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2231).
4) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 4 października 2018 roku o produktach kosmetycznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2227).
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia minimum 12 miesięcy.
5. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego preparatu.
6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z zapisami Załącznik nr 5 Wzór umowy.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741300-9 - Środek odkażający do rąk
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 34765,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków dezynfekcyjnych do SPZZOZ w Wyszkowie”2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane środki muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:
1) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.)
2) dla produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.).
3) dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2231).
4) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 4 października 2018 roku o produktach kosmetycznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2227).
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia minimum 12 miesięcy.
5. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego preparatu.
6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z zapisami Załącznik nr 5 Wzór umowy.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741300-9 - Środek odkażający do rąk
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 13970,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków dezynfekcyjnych do SPZZOZ w Wyszkowie”2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane środki muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:
1) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.)
2) dla produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.).
3) dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2231).
4) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 4 października 2018 roku o produktach kosmetycznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2227).
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia minimum 12 miesięcy.
5. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego preparatu.
6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z zapisami Załącznik nr 5 Wzór umowy.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741300-9 - Środek odkażający do rąk
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 87125,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków dezynfekcyjnych do SPZZOZ w Wyszkowie”2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane środki muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:
1) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.)
2) dla produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.).
3) dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2231).
4) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 4 października 2018 roku o produktach kosmetycznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2227).
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia minimum 12 miesięcy.
5. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego preparatu.
6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z zapisami Załącznik nr 5 Wzór umowy.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741300-9 - Środek odkażający do rąk
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 120413,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków dezynfekcyjnych do SPZZOZ w Wyszkowie”2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane środki muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:
1) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.)
2) dla produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.).
3) dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2231).
4) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 4 października 2018 roku o produktach kosmetycznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2227).
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia minimum 12 miesięcy.
5. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego preparatu.
6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z zapisami Załącznik nr 5 Wzór umowy.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741300-9 - Środek odkażający do rąk
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 116874,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków dezynfekcyjnych do SPZZOZ w Wyszkowie”2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane środki muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:
1) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.)
2) dla produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.).
3) dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2231).
4) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 4 października 2018 roku o produktach kosmetycznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2227).
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia minimum 12 miesięcy.
5. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego preparatu.
6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z zapisami Załącznik nr 5 Wzór umowy.
7. Wszystkie wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz Załącznikach stanowią wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741300-9 - Środek odkażający do rąk
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 21917,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68095,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68095,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68095,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68095,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42824,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42824,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42824,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15325,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15325,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15325,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15325,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97481,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97481,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97481,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97481,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128456,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128456,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128456,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128456,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126212,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126212,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126212,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126212,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego wszystkich dróg gminnych, powiatowych, wojewódzki i krajowych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miejskim i wiejskim gminy Wyszków w 2025 r.
- Przygotowanie i dostarczanie obiadów dla osób dorosłych objętych wsparciem Gminy Wyszków w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.