Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00065846/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00083685/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69b4e0f1-bb55-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69b4e0f1-bb55-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051037/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065846
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 434088,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
a) Załączniku Nr 1.1.a do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 1
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 1 zamówienia – rejon 1 obejmujący:
1) Skwer im. Z. Lubońskiego (na rogu ul. Kaplicznej i ul. Warszawskiej)
2) Stary Rynek 22a (między ul. Zamkową i ul. Grobelną, przy kościele św. Mateusza)
3) Pomnik Legionisty (plac przy kościele św. Mateusza)
4) Skwer Kościuszki- Skłodowskiej (między ul. Kościuszki, ul. Narutowicza i ul. Skłodowskiej)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 21880,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
b) Załączniku Nr 1.1.b do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 2
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 2 zamówienia – rejon 2 obejmujący:
1) Park Hadriana (między ul. Wspólną i ul. Karniszewicką)
2) Park Jordanowski (między ul. Zamkową, ul. Zieloną, ul. Łaską i ul. Pomorską)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 20925,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
c) Załączniku Nr 1.1.c do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 3
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 3 zamówienia – rejon 3 obejmujący:
1) Bulwar im. F. Krusche (między ul. Grobelną i ul. G. Roweckiego)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 24050,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
d) Załączniku Nr 1.1.d do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 4
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 4 zamówienia – rejon 4 obejmujący:
1) Park im. J. Słowackiego (przy ul. Stary Rynek i Zamku)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 108967,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
e) Załączniku Nr 1.1.e do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 5
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 5 zamówienia - rejon 5 obejmujący:
1) Skwer na Piaskach im. B. Pietrzaka (między ul. Odrodzenia, ul. Sz. Szeregów i ul. Robotniczą)
2) Skwer im. A. Walentynowicz (przy zbiegu ul. Łaskiej i ul. Wiejskiej)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 38768,01 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
f) Załączniku Nr 1.1.f do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 6
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 6 zamówienia – rejon 6 obejmujący:
1) Park Wolności (między ul. Łaską i ul. 15 pułku Piechoty Wilków)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 219497,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27588,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76515,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27588,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawu Serwis Błażej Kiereś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369188325
7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27588,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78135,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawu Serwis Błażej Kiereś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369188325
7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79695,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawu Serwis Błażej Kiereś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369188325
7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu w zakresie części 4 w terminie składania ofert wpłynęły dwie oferty złożone przez Wykonawców:
1.Ośrodek Aktywizacji Zawodowej i Szkoleń Sp. z o.o., Gdańska 54/111, 90-612 Łódź, cena 410 535,04 zł brutto,
2.Kawu Serwis Błażej Kiereś, os. Okrzei 25/4, 97-400 Bełchatów, cena 178 550,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. oferty Wykonawcy: Ośrodek Aktywizacji Zawodowej i Szkoleń
Sp. z o.o., Gdańska 54/111, 90-612 Łódź, która wynosi: 410 535,04 zł brutto, znacząco przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części 4 zamówienia tj. 190 000,00 zł brutto.
W związku z powyższym postępowanie w zakresie części 4 zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410535,04 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123249,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawu Serwis Błażej Kiereś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369188325
7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451122,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawu Serwis Błażej Kiereś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369188325
7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- Zakup oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu - karawanu pogrzebowego (II postępowanie)
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Karpackiego Ogrodu Deszczowego wraz z elementami zielono-niebieskiej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke".
- Utrzymanie czystości w roku 2025 na terenach komunalnych administrowanych przez Urząd Miejski
- Zimowe ręczne oczyszczanie w sezonie 2006/2007 na terenie m.st. Warszawy.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Stalowej Woli ( w rejonach nr 1 i nr 2 ).
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.