eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceBieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69b4e0f1-bb55-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69b4e0f1-bb55-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051037/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065846

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 434088,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:
1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
a) Załączniku Nr 1.1.a do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 1
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 1 zamówienia – rejon 1 obejmujący:
1) Skwer im. Z. Lubońskiego (na rogu ul. Kaplicznej i ul. Warszawskiej)
2) Stary Rynek 22a (między ul. Zamkową i ul. Grobelną, przy kościele św. Mateusza)
3) Pomnik Legionisty (plac przy kościele św. Mateusza)
4) Skwer Kościuszki- Skłodowskiej (między ul. Kościuszki, ul. Narutowicza i ul. Skłodowskiej)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 21880,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:
1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
b) Załączniku Nr 1.1.b do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 2
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 2 zamówienia – rejon 2 obejmujący:
1) Park Hadriana (między ul. Wspólną i ul. Karniszewicką)
2) Park Jordanowski (między ul. Zamkową, ul. Zieloną, ul. Łaską i ul. Pomorską)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 20925,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:
1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
c) Załączniku Nr 1.1.c do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 3
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 3 zamówienia – rejon 3 obejmujący:
1) Bulwar im. F. Krusche (między ul. Grobelną i ul. G. Roweckiego)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 24050,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:
1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
d) Załączniku Nr 1.1.d do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 4
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 4 zamówienia – rejon 4 obejmujący:
1) Park im. J. Słowackiego (przy ul. Stary Rynek i Zamku)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 108967,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:
1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
e) Załączniku Nr 1.1.e do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 5
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 5 zamówienia - rejon 5 obejmujący:
1) Skwer na Piaskach im. B. Pietrzaka (między ul. Odrodzenia, ul. Sz. Szeregów i ul. Robotniczą)
2) Skwer im. A. Walentynowicz (przy zbiegu ul. Łaskiej i ul. Wiejskiej)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 38768,01 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach zieleni miejskiej, tj. miejskich parków, skwerów i placów w podziale na sześć rejonów, poprzez:
1) wykonywanie zadań stałych:
Zadanie 1 – Utrzymanie części utwardzonych,
Zadanie 2 – Opróżnianie koszy na odpady, porządkowanie terenu,
Zadanie 3 – Koszenie,
Zadanie 4 – Utrzymanie zieleni,
Zadanie 5 – Wygrabianie liści,
Zadanie 6 – Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 7 – Cięcie krzewów (zadanie wyłącznie dla rejonu 4),
Zadanie 8 – Cięcie żywopłotu (zadanie wyłącznie dla rejonu 5).
2) wykonywanie zadań interwencyjnych:
Zadanie 1i – Sprzątanie na wezwanie,
Zadanie 2i – Wymiana piasku w piaskownicy na placu zabaw
Zadanie 3i – Sprzątanie po nawałnicach, wichurach
Zadanie 4i – Jednokrotne przewiezienie iluminacji świetlnej na teren skweru/parku
4.2. Dalsze uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” warunki ogólne dla wszystkich rejonów oraz odpowiednio dla każdego rejonu w:
f) Załączniku Nr 1.1.f do SWZ - Szczegółowy opis prac dla Rejonu 6
2) załączniku Nr 2 do SWZ - Zestawienie jednostkowe zawierające zakres usług, częstotliwość wykonywania zadań oraz algorytm wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia - odpowiednie arkusze dla każdego rejonu
3) Załączniku Nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert z podziałem na 6 części – dla każdego rejonu osobno, jak poniżej:
Część 6 zamówienia – rejon 6 obejmujący:
1) Park Wolności (między ul. Łaską i ul. 15 pułku Piechoty Wilków)
4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy zawarte są w załączniku Nr 1.1 do SWZ Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi “Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej” – warunki ogólne oraz odpowiednio dla każdego rejonu w załącznikach od 1.1.a do do 1.1.f.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 219497,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27588,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76515,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27588,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawu Serwis Błażej Kiereś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369188325

7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27588,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78135,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawu Serwis Błażej Kiereś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369188325

7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79695,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawu Serwis Błażej Kiereś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369188325

7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w zakresie części 4 w terminie składania ofert wpłynęły dwie oferty złożone przez Wykonawców:
1.Ośrodek Aktywizacji Zawodowej i Szkoleń Sp. z o.o., Gdańska 54/111, 90-612 Łódź, cena 410 535,04 zł brutto,
2.Kawu Serwis Błażej Kiereś, os. Okrzei 25/4, 97-400 Bełchatów, cena 178 550,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. oferty Wykonawcy: Ośrodek Aktywizacji Zawodowej i Szkoleń
Sp. z o.o., Gdańska 54/111, 90-612 Łódź, która wynosi: 410 535,04 zł brutto, znacząco przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części 4 zamówienia tj. 190 000,00 zł brutto.


W związku z powyższym postępowanie w zakresie części 4 zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410535,04 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123249,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawu Serwis Błażej Kiereś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369188325

7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451122,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawu Serwis Błażej Kiereś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369188325

7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.