eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceAdaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni ECPW



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni ECPW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcm-szpital.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcm-szpital

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni ECPW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af4e7e74-6993-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443533

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 50/ZP/TP2/RB/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni ECPW, zwany w dalszej części SWZ:
„projektem” zgodnie z dokumentacja projektową stanowiącą załącznik do SWZ.
2. Obowiązki wykonawcy:
1) Wykonawca zapewni dojście w sąsiedztwie przekazanego placu budowy przez cały okres prowadzenia robót
budowlanych.
2) Przed przystąpieniem do robót wykonawca winien zawiadomić użytkowników infrastruktury o terminie rozpoczęcia robót.
3) W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania oraz zapewniać warunki
bezpieczeństwa, a także utrzymywać porządek.
4) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy.
5) W ramach ceny ofertowej Wykonawca uwzględni wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu
zamówienia.
6) Zapewnienie na terenie budowy ochrony bhp oraz p. poż.
7) Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) Doprowadzenie placu budowy po wykonaniu robót do stanu pierwotnego.
9) Usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie
robót (gruz, elementy z rozbiórek).
10) Przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeń.
11) Ścisła współpraca z Zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim.
12) Uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu
na sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa.
13) Wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót.
14) Przedmiotowe zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z należytą starannością, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami
technicznymi i standardami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz
postanowieniami umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
15) Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z Specyfikacji
Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
16) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem obowiązków nałożonych na niego w niniejszej umowie.
17) Od chwili protokolarnego przejęcia od Zamawiającego placu budowy do chwili protokolarnego odbioru robót,
Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na tym
terenie i w przedmiocie umowy.
3. W obowiązku Wykonawcy leży:
 ustanowienie kierownika robót,
 zabezpieczenie terenu budowy przed wstępem nieuprawnionych osób trzecich,
 urządzenie i organizacja terenu budowy oraz koordynowanie robót,
 przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i zabezpieczenie wykonanych robót przed ich zniszczeniem,
 skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu wszystkich żądanych dokumentów pozwalających na ocenę
prawidłowości wykonania robót,
 ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich,
powstałe w związku z prowadzonymi robotami,
 zapewnienie w niezbędnej ilości potencjału ludzkiego oraz potrzebnych maszyn i urządzeń sprawnych technicznie i
dopuszczonych do użytkowania w budownictwie według potrzeb zgodnie z zakresem umowy,
 umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie
zadań określonych ustawą – Prawo budowlane oraz udostępnianie im informacji wymaganych tą ustawą,
 uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych lub
użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własny koszt renowacji zniszczeń lub uszkodzeń,
 w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy wykonanych robót, ich części, obiektów budowlanych
sąsiadujących lub znajdujących się na terenie przyległym do terenu budowy, bądź jakichkolwiek maszyn czy urządzeń –
naprawienie ich lub doprowadzenie do stanu poprzedniego,
 wykonywanie robót z nowych materiałów przez siebie zakupionych,
 używanie do realizacji robót materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w
budownictwie, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa, w tym zgodnie z przepisem art. 10 ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę
do realizacji przedmiotu umowy materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, odpowiedzialność z tytułu ich
niewłaściwej jakości przechodzi na Wykonawcę, jeżeli nie wniósł zastrzeżeń co do ich jakości w chwili ich protokolarnego
przekazania przez Zamawiającego,
 przedstawianie osobie wskazanej przez Zamawiającego, na każde jego żądanie, przed wbudowaniem materiałów
odpowiednich dokumentów potwierdzających ich jakość i dopuszczenie do stosowania, tj.: w szczególności: certyfikatów „na
znak bezpieczeństwa”, certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności, atestów, świadectw pochodzenia. Przedstawienie
przez Wykonawcę certyfikatów, deklaracji zgodności i atestów lub wykonanie badań jakościowych nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za niewłaściwą jakość materiałów i nienależyte wykonanie robót,
 niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość
robót lub termin zakończenia robót,
 zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i
uprawnienia budowlane,
 wyznaczenie do kierowania robotami i wykonywania przedmiotu umowy osób wskazanych w ofercie; zmiana którejkolwiek
z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga
zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia
propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym
zakresie w SWZ,
 uzyskanie we własnym zakresie przez Wykonawcę (w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego pełnomocnictwa)
wszelkich innych decyzji i uzgodnień, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499380 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 814875 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499380 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAMBER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312062724

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499380 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.