Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00090971/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00116457/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków szkół wraz z modernizacją kotłowni i instalacji C.O oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i elektrycznej zasilającej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bochnia-gmina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków szkół wraz z modernizacją kotłowni i instalacji C.O oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i elektrycznej zasilającej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-904ea0cd-a916-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056336/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynków szkół Gminy Bochnia - Poprawa efektywności energetycznej budynków w Bogucicach, Damienicach, Dąbrowica, Pogwizdów, Proszówki
1.1.4 Termomodernizacja budynków szkół Gminy Bochnia - Poprawa efektywności energetycznej budynków w Stanisławicach , Nieszkowice Małe, Brzeźnica, Łapczyca, Baczków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090971
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baczkowie w zakresie: ocieplenie ścian i stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż pompy ciepła, wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/innych pomieszczeń, modernizacja instalacji c.o.4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 542153,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Gminnych w Bogucicach w zakresie: ocieplenie ścian, dachu i stropów, wymiana stolarki drzwiowej, montaż pomp ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/innych pomieszczeń,4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2200908,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzeźnicy w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, montaż pompy ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/innych pomieszczeń. Zamawiający informuje, iż w tym samym terminie co termomodernizacja szkoły podstawowej w bliskim jej sąsiedztwie prowadzona będzie budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem do szkoły. W dokumentacji projektowej w pliku opisanym „SYT” załączono mapę sytuacyjną na której wrysowana została sala gimnastyczna.4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1266609,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Damienicach w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż pompy ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1452000,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 5 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrowicy w zakresie: ocieplenie ścian i stropu, wymiana stolarki drzwiowej, montaż pompy ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, modernizacja instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 999733,79 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 6 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Gminnych w Łapczycy w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, wymiana stolarki drzwiowej, montaż pomp ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, modernizacja instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2482713,30 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 7 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nieszkowicach Małych w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż pompy ciepła, likwidacja dwóch kotłów gazowych, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana istniejącej instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1732380,96 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 8 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pogwizdowie w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, wymiana stolarki drzwiowej, montaż pompy ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana istniejącej instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1454760,29 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 9 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Proszówkach w zakresie: ocieplenie ścian, dachu i stropów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż pomp ciepła, montaż nowych gazowych kotłów kondensacyjnych, wymiana istniejącej instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 436000,33 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 10 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Przedszkolaw Stanisławicach w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż pompy ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana istniejącej instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1542153,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 751226,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768270,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 751226,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GP Construction Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPU GP-TERM M. Gajek, B. Gajek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751773361
7.3.3) Ulica: ul. Grzegórzecka 67G/178,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-532
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 751226,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2303264,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2415765,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2303264,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GP Construction Sp. z o.o. ,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPU GP-TERM M. Gajek, B. Gajek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751773361
7.3.3) Ulica: Ul. Grzegórzecka 67G/178
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-532
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2303264,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1470793,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1782623,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1470793,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany "BUDOLEX" Stanisław Oleksy,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371349551
7.3.4) Miejscowość: Ujanowice 109
7.3.5) Kod pocztowy: 34-603
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Oleksy Zakład Remontowo - Budowlany "BUDOLEX"
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Oleksy Zakład Remontowo - Budowlany "BUDOLEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1470793,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1515958,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1812146,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1619319,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372206233
7.3.3) Ulica: ul. Drukarska 7/49
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-348
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1619319,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1144564,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1441259,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1144564,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Palej ZAKŁAD USŁUGOWY REMONTOWO – BUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680002863
7.3.3) Ulica: UL. ŁANY 15
7.3.4) Miejscowość: BOCHNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jan Palej ZAKŁAD USŁUGOWY REMONTOWO - BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
Jan Palej ZAKŁAD USŁUGOWY REMONTOWO - BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1144564,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2657774,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3405469,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2657774,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372206233
7.3.3) Ulica: ul. Drukarska 7/49
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-348
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2657774,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1826839,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2103668,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1826839,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS Usługi Inżynierskie sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772382418
7.3.3) Ulica: ul. Praska 32B/2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-328
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MS USŁUGI INŻYNIERSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MS USŁUGI INŻYNIERSKIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1826839,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1567479,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1880073,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1567479,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Józef Smyda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341976007
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 10
7.3.4) Miejscowość: Barcice Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1567479,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4869649,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5992990,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4869649,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Józef Smyda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341976007
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 10
7.3.4) Miejscowość: Barcice Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4869649,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1613091,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2043927,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1613091,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Józef Smyda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341976007
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 10
7.3.4) Miejscowość: Barcice Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1613091,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa warzyw i owoców dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy Bochnia
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Pod kryształem-estetyczna i funkcjonalna przestrzeń miejska przy dworcu PKP
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.