Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00153924/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
- 2021/BZP 00153924/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00154000/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zaprojektuj i wybuduj – elektryczna rozdzielnia główna budynku KMP Wałbrzych ul. Mazowiecka 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 478713978
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.rosolowicz@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zaprojektuj i wybuduj – elektryczna rozdzielnia główna budynku KMP Wałbrzych ul. Mazowiecka 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9856df7b-00c5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003065/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zaprojektowanie i wykonanie elektrycznej rozdzielni głównej budynku KMP w Wałbrzychu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153924/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PU-2380-081-045-081/2021/MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zaprojektuj i wybuduj – elektryczna rozdzielnia główna budynku KMP Wałbrzych ul. Mazowiecka 2
.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym decyzji pozwolenia na budowę, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Sposób wykonania zamówienia – wymagania dotyczące dokumentacji projektowej oraz założenia dotyczące wykonania robót budowlanych Zamawiający opisał w PFU – załącznik nr 1 do SWZ oraz PPU – załącznik nr 2 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ tj. PPU (Projektowane postanowienia umowy).
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, w tym operatorów sprzętu na etapie wykonywania robót budowlanych na cały okres realizacji zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub na podstawie analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG. Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu PrBud oraz osób wykonujących czynności pomiarów i uruchomienia urządzeń i instalacji, dostaw towarów, usług transportu załadunku i rozładunku.
Spełnienie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano w PPU (par.10 , 13)
W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia nie wiąże się z dostępem dla osób niepełnosprawnych.
Termin wykonania zamówienia - do 16 tygodni liczonych od dnia podpisania umowy (w ogłoszeniu zapisano 112 - brak określenia terminu w tygodniach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245938,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245938,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245938,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wielobranżowych LUMEN Robert Dobosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890671618
7.3.3) Ulica: ul. Jodłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-307
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH "LUMEN" ROBERT DOBOSZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH "LUMEN" ROBERT DOBOSZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245938,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki".
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.