Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129088/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00135589/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00150769/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00160572/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gać, gmina Gać
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GAĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 275
1.5.2.) Miejscowość: Gać
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-207
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: (16) 641-14-29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_gac@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gać, gmina Gać2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cec1514-be6d-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038968/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gać, gmina Gać
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129088
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGO.271.3.2023.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8072414,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gać, gmina Gać”. Miejscowość Gać położona jest na terenie gminy Gać, powiat przeworski, województwo podkarpackie. Roboty budowlane należy przeprowadzić w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres rzeczowy zadania obejmuje przygotowane niezbędnej, kompletnej i uzgodnionej z zamawiającym dokumentacji technicznej tj. projektowo-kosztorysowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania w imieniu zamawiającego zgód, zezwoleń, dokumentów, uzgodnień, decyzji administracyjnych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, a także wszelkich innych czynności koniecznych do należytego wykonania przedmiotu umowy.
Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenie,
2. opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu oraz pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,
3. wykonanie robót budowlanych,
4. zapewnienie obsługi geodezyjnej, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
5. wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami nieistotnymi przez projektanta,
6. wykonanie kosztorysu powykonawczego,
7. uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie (jeśli jest wymagana).
Kompletna dokumentacja projektowa musi zostać zaakceptowana przez zamawiającego oraz po uzyskaniu akceptacji musi zostać przedłożona wraz z wnioskiem do odpowiedniej instytucji celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. Dokumentacja musi zostać opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
Do wykonywania robót budowlanych wykonawca może przystąpić po zaakceptowaniu przez zamawiającego dokumentacji projektowej oraz po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. Wszelkie koszty z wykonaniem opracowań i uzyskaniem decyzji, uzgodnień, opinii oraz koszt wykonania poszczególnych czynności muszą być wliczone w ogólna wartość zamówienia i nie podlegają odrębnej zapłacie.
W ramach zadania wykonawca przygotuje w imieniu zamawiającego wszelkie niezbędne dokumenty, wnioski i opinie na podstawie których zamawiający uzyska w szczególności decyzję celu publicznego dla przedmiotowej inwestycji, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia oraz pozwolenie wodnoprawne. Projekt budowlany należy sporządzić pod kontrolą Konserwatora Zabytków.
Materiały dostarczone i użyte przez wykonawcę muszą być fabrycznie nowe oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych oraz osiągnięcie założeń funkcjonalnych dla poszczególnych obiektów, systemów i elementów. Każda zmiana przyjętych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym rozwiązań technologicznych powinna zostać zaakceptowana przez zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestycyjnego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie robót towarzyszących i tymczasowych. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
Wykonawca w trakcie prowadzenia robót zapewni w sposób ciągły i niezakłócony dostawę wody do istniejących odbiorców w odpowiedniej ilości, pod odpowiednim ciśnieniem oraz odpowiedniej jakości.
Przyjęte przez wykonawcę metody wykonania robót muszą zapewnić zachowanie wszystkich wymaganych parametrów określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a w szczególności:
- trwałości robót,
- niezawodności pracy urządzeń,
- niskie koszty eksploatacji urządzeń,
- zapewnienie szczelności sieci i instalacji,
- zachowanie wymaganych parametrów statycznych rurociągów.
Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u zamawiającego w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza:
1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości);
2. protokoły z badań i sprawdzeń, próby szczelności;
3. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania;
4. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana).
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wszelkiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.
Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na następujące etapy:
a. Etap I realizacji – obejmujący: prace przedprojektowe, opracowanie projektu budowlanego i niezbędnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub dokonaniem potrzebnych zgłoszeń,
b. Etap II realizacji – wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich czynności niezbędnych do zakończenia realizacji inwestycji. Warunki oraz specyfikacja techniczna poszczególnych elementów Etapu II szczegółowo została opisana w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7063907,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8025847,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7063907,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polmad Rzeszów sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 691 569 242 NIP: 813 32 56 760
7.3.3) Ulica: ul. Lotniskowa 2
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- prace projektowe;
- część prac wykopowych i montażowych: podwykonawca Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe WOLIMEX Eugeniusz Wojak (podmiot trzeci udostępniający zasoby)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7063907,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiotowe zamówienie jest objęte dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.