eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa KarczmaPrzebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szatarpach



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szatarpach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA KARCZMA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościerska 9

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Karczma

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-404

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowakarczma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowakarczma.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowa_karczma/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szatarpach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dd7bc1e-d9e1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064341/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szatarpach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.3.2023.RJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1752182,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szatarpach w następującym zakresie:
1.1. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
1.2. utwardzenie terenu,
1.3. ogrodzenie,
1.4. rozbudowa i przebudowa obejmująca m.in. wykonanie klatki schodowej i szybu windy wraz z dźwigiem, powiększenie sali na piętrze, wymiana stolarki okiennej i pokrycia dachowego, wykonanie ocieplenia ścian i dachu, wykonanie elewacji,
1.5. częściowa wymiana i rozbudowa instalacji elektrycznej, oświetleniowej i odgromowej oraz rozdzielni i WLZ,
1.6. częściowa wymiana i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci kanalizacji deszczowej,
1.7. wymiana i rozbudowa instalacji grzewczej oraz częściowo instalacji wodociągowej i instalacji sanitarnej,
1.8. obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza,
1.9. roboty towarzyszące.
2. Przedmiot umowy nie obejmuje montażu gruntowej pompy ciepła. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót w sposób pozwalający na należytą realizację przez innego wykonawcę robót obejmujących pompę ciepła, których realizacja jest przewidziana w drugiej połowie 2023 roku.
3. Budynek szkoły przez cały okres realizacji robót będzie użytkowany. Wykonawca będzie realizował roboty w sposób pozwalający na wykorzystywanie pomieszczeń do realizacji zadań Szkoły w tym zapewni ogrzewanie funkcjonujących pomieszczeń w okresie grzewczym. Po uzgodnieniu z Zamawiającym czasowo zostaną udostępnione poszczególne pomieszczenia w szczególności w celu montażu stolarki i wymiany instalacji. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń oraz realizacji robót w sposób gwarantujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu budynku oraz jak największe ograniczenie uciążliwości związanych z realizacją robót. W czasie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć pomieszczenia, wyposażenie i istniejące instalacje przed działaniem pyłów i innych czynników. Wykonawca w czasie realizacji nauki w szkole zobowiązany jest ograniczyć roboty uciążliwe dla uczniów. Realizacja robót znacznie uciążliwych dla uczniów należy realizować w godzinach popołudniowych oraz w dniach nie realizowania nauki. Uszkodzone elementy wykończeniowe należy przywrócić do stanu poprzedniego, przede wszystkim poprzez uzupełnienie posadzek, tynków, gładzi gipsowych i powłok malarskich. Wykonawca będzie zobowiązany bezpieczeństwa na terenie realizacji robót ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczniów szkoły.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera następująca dokumentacja techniczna:
4.1. projekt zagospodarowania działki,
4.2. projekt architektoniczno-budowlany,
4.3. projekt techniczny – branża architektoniczno-budowlana,
4.4. projekt techniczny – wewnętrzne instalacje elektryczne,
4.5. projekt techniczny – instalacje sanitarne.
4.6. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
4.7. przedmiar robót: ogólnobudowlana, zagospodarowanie terenu,
4.8. przedmiar robót: instalacje elektryczne,
4.9. przedmiar robót: kanalizacja deszczowa i sanitarna,
4.10. przedmiar robót: instalacje sanitarne,
4.11. dodatkowe wymagania dla robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2140200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4499909,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2140200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. JANUSZ SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911707698

7.3.4) Miejscowość: Zielona Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 83-404

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2140200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.