Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00175516/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostępne szkoły w Gminie Łużna” w ramach projektu „Dostępna szkoła” – wykonanie robót budowlanych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łużna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łużna 634
1.5.2.) Miejscowość: Łużna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@luzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugluzna
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/luzna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostępne szkoły w Gminie Łużna” w ramach projektu „Dostępna szkoła” – wykonanie robót budowlanych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e899f99f-dbf8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024974/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Dostępne Szkoły w Gminie Łużna w ramach projektu "Dostępna szkoła" – wykonanie robót budowlanych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
IV Oś priorytetowa Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, konkurs nr POWR.04.01.00 IZ.00 00 021/18, jako pilotaż działania „Szkoły bez barier” i jest elementem programu „Dostępność Plus” finansowanego przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175516/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu szkół na terenie Gminy Łużna w ramach programu „Dostępna Szkoła”.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań obejmujących wykonanie robót budowlanych w zakresie:
1) Zadanie 1 – Remont Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 1 w Łużnej
2) Zadanie 2 – Remont Zespołu Szkół w Szalowej im. Ks. Stanisława Pękali
2. Zakres robót:
W zakres robót budowlanych dla Zadania 1- Remontu Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 1 w Łużnej wchodzi budowa sanitariatu dla osób niepełnosprawnych - posadzki, izolacje, tynkowanie, instalacje wodno – kanalizacyjne i sanitarne, instalacje elektryczne; wymiana drzwi z poszerzeniem otworów oraz malowaniem sal lekcyjnych; remont wiatrołapu i holu głównego; montaż poręczy i balustrad; remont posadzki na sali gimnastycznej oraz doświetlenie dojścia do budynku szkoły.
Roboty budowlane dla Zadania 1 obejmują następujące działania:
1) Wdrożenie standardu dostępności dojścia do budynku – Oświetlenie ciągów pieszych zostanie zapewnione poprzez montaż listew elektroinstalacyjnych 19m, linii zasilających 25 m, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, 5 lamp LED z wyłącznikiem zmierzchowym i czujnikiem ruchu oraz zabudowę szafy sterowniczej oświetleniowej.
2) Wdrożenie standardu dostępności wejścia do budynku – W wiatrołapie i holu głównym poszerzona zostanie przestrzeń manewrowa, przeprowadzony będzie demontaż starych ościeżnic i drzwi oraz montaż nowych z wymaganymi uchwytami dla OzN, posiadających pasy w dwóch poziomach na szklanych elementach drzwi. Zamontowane zostaną dwie wycieraczki równe z podłożem ( przygotowanym i docieplonym), tynki wewnętrzne zostaną odbite i wyrównane, ściany pomalowane dwukrotnie ( 55,85 m2), pokrycie dachowe naprawione papą termozgrzewalną (14,25 m2). Do drzwi wejściowych zamontowane zostanie oznakowanie kierunkowe (tabliczki i namalowane strzałki).
3) Wdrożenie standardu komunikacji pionowej – krawędź pierwszego i ostatniego stopnia zostanie oznakowana, na wysokości 110 cm zostanie wykonany montaż balustrad.
4) Zapewnienie dostępności sal lekcyjnych – dwie sale lekcyjne zostaną zmodernizowane w zakresie szerokości drzwi i odległości między meblami ( wymiana drzwi na nowe o szerokości 90 cm oraz pomalowanie ścian). W dwóch salach lekcyjnych wykonane zostaną prace demontażowe i montażowe w zakresie zapewnienia włączników światła i gniazdek na wysokości zgodnej ze standardem.
5) Zapewnienie standardu sali sportowej – Powierzchnia parkietu na sali gimnastycznej zostanie odnowiona poprzez wyczyszczenie i pomalowanie powierzchni (288 m2) wraz z malowaniem linii oraz wymiany listwy przyściennej posadzki parkietowej.
6) Wdrożenie standardu sal rewalidacyjnych – Zapewniona zostanie przestrzeń manewrowa i wejście do sali rewalidacyjnej – remont posadzki 46 m2, wymiana drzwi o szerokości 90 cm oraz malowanie ścian.
7) Wdrożenie standardu dostępności stołówki szkolnej – Zapewniony zostanie kontrast pomiędzy płaszczyzną poziomą i pionową poprzez zakup farb i malowanie.
8) Wdrożenie standardu dostępności świetlicy szkolnej - Zapewniony zostanie kontrast pomiędzy płaszczyzną poziomą i pionową poprzez zakup farb i malowanie. Zamontowane zostaną rolety ( 5 szt.), przeprowadzone będą prace instalacyjne, wymiana drzwi oraz malowanie ścian w celu zapewnienia dojścia użytkownikom.
9) Wdrożenie standardu dostępności biblioteki szkolnej - Zapewniony zostanie kontrast pomiędzy płaszczyzną poziomą i pionową poprzez zakup farb i malowanie. Zamontowane zostaną rolety ( 3 szt.) oraz lampy, których zadaniem będzie doświetlenie pomieszczenia światłem sztucznym.
10) Wdrożenie standardu dostępności sanitariatów – Wykonane zostaną prace modernizacyjne w jednym pomieszczeniu sanitarnym: roboty budowlane, instalacyjne, elektryczne wraz z wywozem i utylizacją gruzu ( wymiana drzwi, przesunięcia ścian, wymiana płytek, armatury, zapewnienie odległości i wymiarów do poruszania się dla OzN.
11) Wdrożenie standardu dostępności gabinetu profilaktyki zdrowotnej – Przeprowadzone zostaną prace remontowe w tym poszerzenie i wymiana 2 szt. drzwi, pomalowanie pomieszczenia, wymiana gniazdek i kontaktów, poszerzenie korytarza do dojścia do gabinetu.
W zakres robót budowlanych dla Zadania 2 - Remontu Zespołu Szkół w Szalowej im. Ks. Stanisława Pękali wchodzi budowa podjazdu i parkingu dla osób niepełnosprawnych, oświetleni parkingu, wymiana płytek w wiatrołapie, budowa sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, budowa sufitu podwieszanego, instalacje wodno – kanalizacyjne i sanitarne, instalacje elektryczne, budowa poręczy na pochylni, wywóz i utylizacja gruzu oraz remont posadzki parkietowej na sali gimnastycznej
Roboty budowlane dla Zadania 2 obejmują następujące działania:
1) Wdrożenie standardu dostępności dojścia do budynku – Oświetlenie ciągów pieszych zostanie zapewnione poprzez montaż listew elektroinstalacyjnych 6m, linii zasilających 10m, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, 2 lamp LED z wyłącznikiem zmierzchowym i czujnikiem ruchu oraz zabudowę szafy sterowniczej oświetleniowej. Utworzone zostanie miejsce parkingowe dla OzN – utwardzenie podłoża 36m2 z kostki brukowej wraz z oznakowaniem poziomym jednego miejsca do parkowania dla OzN.
2) Wdrożenie standardu dostępności wejścia do budynku – w wiatrołapie wykonana zostanie wymiana posadzek ( pow. 6,75m2), zniwelowanie wycieraczek i montaż nowej równej z podłożem o pow. 0,9 x 0,9 oraz założenie poręczy poziomych, stałych prostych na skrzydłach drzwiowych dla OzN – 8 szt.
3) Wdrożenie standardu komunikacji pionowej – krawędź pierwszego i ostatniego stopnia zostanie oznakowana, na wysokości 110 cm zostanie wykonany montaż balustrad.
4) Zapewnienie standardu Sali sportowej – powierzchnia parkietu na Sali gimnastycznej zostanie odnowiona poprzez czyszczenie i malowanie powierzchni parkietu 288 m2 wraz z malowaniem linii.
5) Wdrożenie standardu dostępności sanitariatów – Wykonane zostaną prace modernizacyjne w jednym pomieszczeniu sanitarnym: roboty budowlane, instalacyjne, elektryczne wraz z wywozem i utylizacją gruzu ( wymiana drzwi, przesunięcia ścian, wymiana płytek, armatury, zapewnienie odległości i wymiarów do poruszania się dla OzN).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45000000-7 - Roboty budowlane
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588298,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588298,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588298,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 734-255-59-11
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 18/13
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588298,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.