eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorzytuchomPrzebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Borzytuchom



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Borzytuchom

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORZYTUCHOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 56

1.5.2.) Miejscowość: Borzytuchom

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-141

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@borzytuchom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.borzytuchom.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b1aa9d0-bbf6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Borzytuchom

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1aa9d0-bbf6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033022/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Borzytuchom

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4987086,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Borzytuchom, Dąbrówka i Osieki
Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Borzytuchom, Dąbrówka i Osieki w tym:
a) Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej nr 162004G ul. Szkolnej w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 372 mb. Zamówienie obejmuje przebudowę jezdni, ciągów pieszych, zatok postojowych oraz zjazdów.
b) Utwardzenie terenu na działce o numerze ewidencyjnym nr 171/5 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom.
c) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 162054G ulicy Ogrodowej w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 83,0 mb o zaprojektowanej jezdni o nawierzchni z kostki brukowej.
d) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 162016G w miejscowości Osieki na długości ok. 261,0 mb o nawierzchni bitumicznej.
e) Przebudowa drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych: 1/4, 227/1, 319 obręb geodezyjny Dąbrówka w miejscowości Dąbrówka o zaprojektowanej jezdni o nawierzchni bitumicznej na długości ok. 101,5 mb.
Dla zakresu przedmiotu zamówienia w części 1 Zamawiający posiada zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniami właściwego organu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do ww. zgłoszeń.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1653349,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Borzytuchom.
Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest przebudowa dróg gminnych w miejscowości Borzytuchom w tym:
a) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 162066G w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 326,6 mb.
b) Przebudowa drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych 285/14, 287/1, 287/8, 287/15, 305, 331/1, 331/2 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom na 3 odcinkach o łącznej długości ok. 797,0 mb.
c) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 162096G na działce o numerze ewidencyjnym 234/14 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 240,5 mb.
d) Przebudowa drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych 203/15, 205/15, 208 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 345,3 mb.
Dla zakresu przedmiotu zamówienia w części 2 Zamawiający posiada zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniami właściwego organu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do ww. zgłoszeń.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1001164,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Dąbrówka, Niedarzyno i Borzytuchom.
Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Dąbrówka i Niedarzyno w tym:
a) Przebudowa drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych 112/4, 115/11, 115/12, 115/13, 115/19, 115/25, 199, 200 obręb geodezyjny Dąbrówka w miejscowości Dąbrówka na łącznej długości ok. 281,0 mb.
b) Przebudowa drogi gminnej nr 162043G na działce o numerze ewidencyjnym 209 obręb geodezyjny Dąbrówka w miejscowości Dąbrówka na długości ok. 141,0 mb.
c) Przebudowa drogi gminnej nr 162088G na działkach o numerach ewidencyjnych 120/9, 120/21 obręb geodezyjny Dąbrówka w miejscowości Dąbrówka na długości ok. 130,0 mb.
d) Przebudowa drogi gminnej na działce o numerze ewidencyjnym 194 obręb geodezyjny Dąbrówka w miejscowości Dąbrówka na długości ok. 9,0 mb.
e) Przebudowa drogi gminnej nr 162005G na działce o numerze ewidencyjnym 243 obręb geodezyjny Niedarzyno i na działce o numerze ewidencyjnym 315/3 obręb geodezyjny Borzytuchom na 2 odcinkach o łącznej długości ok. 893,5 mb.
Dla zakresu przedmiotu zamówienia w części 3 Zamawiający posiada zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniami właściwego organu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do ww. zgłoszeń.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 696824,03 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Borzytuchom i Osieki.
Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Borzytuchom i Osieki w tym:
a) Przebudowa drogi gminnej nr 162004G na działce o numerze ewidencyjnym 190/2 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom na 2 odcinkach o łącznej długości ok. 350,0 mb.
b) Przebudowa drogi gminnej nr 162001G na działce o numerze ewidencyjnym 331/1 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 323,0 mb.
c) Przebudowa drogi gminnej nr 162073G na działkach o numerach ewidencyjnych 183, 185/11 obręb geodezyjny Osieki w miejscowości Osieki na długości ok. 238,0 mb.
Dla zakresu przedmiotu zamówienia w części 4 Zamawiający posiada zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniami właściwego organu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do ww. zgłoszeń.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 515771,29 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Dąbrówka w procedurze „zaprojektuj i wybuduj” (1)
Przedmiotem zamówienia w Części 5 jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania decyzji ZRID oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień oraz opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę.
Przedmiot zamówienia jest zaprojektowanie oraz przebudowanie dróg gminnych na odcinkach dróg wskazanych przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ – dla części nr 5 przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i przebudowę 3 odcinków dróg gminnych na łącznej długości ok. 450,0 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 563515,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Dąbrówka w procedurze „zaprojektuj i wybuduj” (2)
Przedmiotem zamówienia w Części 6 jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania decyzji ZRID oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień oraz opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę.
Przedmiot zamówienia jest zaprojektowanie oraz przebudowanie dróg gminnych na odcinkach dróg wskazanych przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ – dla części nr 6 przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i przebudowę 3 odcinków dróg gminnych na łącznej długości ok. 945,0 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 556461,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2415016,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2415016,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2415016,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770824590

7.3.4) Miejscowość: Przyborzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2415016,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1019477,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1464768,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1019477,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publiczny Transport Zarobkowy Marek Chwarszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191365265

7.3.3) Ulica: ul. Krótka 6a

7.3.4) Miejscowość: Lipusz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-424

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1019477,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695598,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 954509,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695598,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Roboty Ziemne i Drogowe Piotr Zielonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770696471

7.3.4) Miejscowość: Grzmiąca

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695598,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507628,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596972,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507628,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publiczny Transport Zarobkowy Marek Chwarszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191365265

7.3.3) Ulica: ul. Krótka 6a

7.3.4) Miejscowość: Lipusz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-424

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507628,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu – dla części 5, nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty (dla części 6) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - dla części 6.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.