Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127638/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2024/BZP 00399297/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00399327/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00399364/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Borzytuchom
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORZYTUCHOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 56
1.5.2.) Miejscowość: Borzytuchom
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-141
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@borzytuchom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.borzytuchom.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b1aa9d0-bbf6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Borzytuchom2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1aa9d0-bbf6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033022/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Borzytuchom
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127638
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4987086,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Borzytuchom, Dąbrówka i OsiekiPrzedmiotem zamówienia w Części 1 jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Borzytuchom, Dąbrówka i Osieki w tym:
a) Przebudowa odcinka drogi gminnej publicznej nr 162004G ul. Szkolnej w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 372 mb. Zamówienie obejmuje przebudowę jezdni, ciągów pieszych, zatok postojowych oraz zjazdów.
b) Utwardzenie terenu na działce o numerze ewidencyjnym nr 171/5 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom.
c) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 162054G ulicy Ogrodowej w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 83,0 mb o zaprojektowanej jezdni o nawierzchni z kostki brukowej.
d) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 162016G w miejscowości Osieki na długości ok. 261,0 mb o nawierzchni bitumicznej.
e) Przebudowa drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych: 1/4, 227/1, 319 obręb geodezyjny Dąbrówka w miejscowości Dąbrówka o zaprojektowanej jezdni o nawierzchni bitumicznej na długości ok. 101,5 mb.
Dla zakresu przedmiotu zamówienia w części 1 Zamawiający posiada zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniami właściwego organu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do ww. zgłoszeń.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 1653349,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Borzytuchom.Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest przebudowa dróg gminnych w miejscowości Borzytuchom w tym:
a) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 162066G w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 326,6 mb.
b) Przebudowa drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych 285/14, 287/1, 287/8, 287/15, 305, 331/1, 331/2 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom na 3 odcinkach o łącznej długości ok. 797,0 mb.
c) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 162096G na działce o numerze ewidencyjnym 234/14 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 240,5 mb.
d) Przebudowa drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych 203/15, 205/15, 208 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 345,3 mb.
Dla zakresu przedmiotu zamówienia w części 2 Zamawiający posiada zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniami właściwego organu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do ww. zgłoszeń.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 1001164,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Dąbrówka, Niedarzyno i Borzytuchom.Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Dąbrówka i Niedarzyno w tym:
a) Przebudowa drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych 112/4, 115/11, 115/12, 115/13, 115/19, 115/25, 199, 200 obręb geodezyjny Dąbrówka w miejscowości Dąbrówka na łącznej długości ok. 281,0 mb.
b) Przebudowa drogi gminnej nr 162043G na działce o numerze ewidencyjnym 209 obręb geodezyjny Dąbrówka w miejscowości Dąbrówka na długości ok. 141,0 mb.
c) Przebudowa drogi gminnej nr 162088G na działkach o numerach ewidencyjnych 120/9, 120/21 obręb geodezyjny Dąbrówka w miejscowości Dąbrówka na długości ok. 130,0 mb.
d) Przebudowa drogi gminnej na działce o numerze ewidencyjnym 194 obręb geodezyjny Dąbrówka w miejscowości Dąbrówka na długości ok. 9,0 mb.
e) Przebudowa drogi gminnej nr 162005G na działce o numerze ewidencyjnym 243 obręb geodezyjny Niedarzyno i na działce o numerze ewidencyjnym 315/3 obręb geodezyjny Borzytuchom na 2 odcinkach o łącznej długości ok. 893,5 mb.
Dla zakresu przedmiotu zamówienia w części 3 Zamawiający posiada zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniami właściwego organu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do ww. zgłoszeń.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 696824,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Borzytuchom i Osieki.Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Borzytuchom i Osieki w tym:
a) Przebudowa drogi gminnej nr 162004G na działce o numerze ewidencyjnym 190/2 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom na 2 odcinkach o łącznej długości ok. 350,0 mb.
b) Przebudowa drogi gminnej nr 162001G na działce o numerze ewidencyjnym 331/1 obręb geodezyjny Borzytuchom w miejscowości Borzytuchom na długości ok. 323,0 mb.
c) Przebudowa drogi gminnej nr 162073G na działkach o numerach ewidencyjnych 183, 185/11 obręb geodezyjny Osieki w miejscowości Osieki na długości ok. 238,0 mb.
Dla zakresu przedmiotu zamówienia w części 4 Zamawiający posiada zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniami właściwego organu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do ww. zgłoszeń.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 515771,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Dąbrówka w procedurze „zaprojektuj i wybuduj” (1)Przedmiotem zamówienia w Części 5 jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania decyzji ZRID oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień oraz opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę.
Przedmiot zamówienia jest zaprojektowanie oraz przebudowanie dróg gminnych na odcinkach dróg wskazanych przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ – dla części nr 5 przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i przebudowę 3 odcinków dróg gminnych na łącznej długości ok. 450,0 mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 563515,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Dąbrówka w procedurze „zaprojektuj i wybuduj” (2)Przedmiotem zamówienia w Części 6 jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania decyzji ZRID oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień oraz opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę.
Przedmiot zamówienia jest zaprojektowanie oraz przebudowanie dróg gminnych na odcinkach dróg wskazanych przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ – dla części nr 6 przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i przebudowę 3 odcinków dróg gminnych na łącznej długości ok. 945,0 mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 556461,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2415016,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2415016,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2415016,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770824590
7.3.4) Miejscowość: Przyborzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN JERECZEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN JERECZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2415016,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1019477,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1464768,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1019477,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publiczny Transport Zarobkowy Marek Chwarszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191365265
7.3.3) Ulica: ul. Krótka 6a
7.3.4) Miejscowość: Lipusz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-424
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK CHWARSZCZYŃSKI PUBLICZNY TRANSPORT ZAROBKOWY
jakie przetargi wygrała firma
MAREK CHWARSZCZYŃSKI PUBLICZNY TRANSPORT ZAROBKOWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1019477,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695598,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 954509,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695598,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Roboty Ziemne i Drogowe Piotr Zielonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770696471
7.3.4) Miejscowość: Grzmiąca
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE, ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE PIOTR ZIELONKA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE, ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE PIOTR ZIELONKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695598,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507628,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596972,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507628,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publiczny Transport Zarobkowy Marek Chwarszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191365265
7.3.3) Ulica: ul. Krótka 6a
7.3.4) Miejscowość: Lipusz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-424
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK CHWARSZCZYŃSKI PUBLICZNY TRANSPORT ZAROBKOWY
jakie przetargi wygrała firma
MAREK CHWARSZCZYŃSKI PUBLICZNY TRANSPORT ZAROBKOWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507628,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu – dla części 5, nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty (dla części 6) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - dla części 6.
INNE PRZETARGI BORZYTUCHOM
więcej: przetargi BORZYTUCHOM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.