Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193448/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Tuszyn droga dojazdowa do gruntów rolnych” - POSTĘPOWANIE II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERŻONIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PIASTOWSKA 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 832 56 95
1.5.8.) Numer faksu: 74 832 56 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.dzierzoniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Tuszyn droga dojazdowa do gruntów rolnych” - POSTĘPOWANIE II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa554bee-1f89-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001082/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Tuszyn droga dojazdowa do gruntów rolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 673208,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanych na działkach: 15, 40, 43, 376, 380, 384, obręb 0004, Tuszyn, gmina Dzierżoniów (odcinek 900,85 m).
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają postanowienia SWZ oraz:
a) Projekt budowlany i projekt wykonawczy oraz informacja BIOZ wraz z zaświadczeniem
o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu nr BA.6743.2.76.2021 z dnia 20 sierpnia 2021r.
c) Projekt umowy;
d) Przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy.
e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
f) Projekt stałej organizacji ruchu;
g) Projekt czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót
3) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do:
a) urządzenia terenu budowy, wykonania podłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowanie terenu budowy oraz oznakowanie drogi na podstawie zatwierdzonej organizacji ruchu na czas budowy oraz stałej organizacji ruchu,
c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanego elementu robót lub jego części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
d) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących
i elementów zagospodarowania terenu,
e) wycinki wszystkich drzew i krzewów kolidujących z planowanymi robotami oraz uzyskanie wymaganych w tym zakresie zgód i pozwoleń,
f) wykonania badań, prób, jak również wykonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
g) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmujące wytyczenie pasa drogowego, bieżącą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną
(3 egzemplarze)
h) zabezpieczenia i wznowienia istniejącej osnowy geodezyjnej narażonej na zniszczenie lub uszkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową,
i) zabezpieczenia i wznowienia istniejących punktów granicznych narażonych na zniszczenie lub szkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową,
j) dokonania uzgodnień, zgłoszeń, oraz uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w tym protokołów odbioru urządzeń wodociągowych, gazowych i pozostałych (o ile istnieją),
k) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
l) Wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje plan BIOZ o ile zaistnieje taka potrzeba,
m) doprowadzeniem do porządku działek sąsiednich wraz z uzyskaniem potwierdzenia od właścicieli nieruchomości o doprowadzeniu ich do należytego stanu,
n) regulacja wszelkich urządzeń obcych w pasie realizowanej drogi w przypadku ich wystąpienia, w uzgodnieniu z właścicielem/zarządcą urządzeń, protokolarnego ich przejęcia oraz zwrotnego przekazania,
o) naprawienia urządzeń infrastruktury technicznej uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac,
z tym, że koszt ich naprawy ponosi Wykonawca
p) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
r) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w tym umożliwienie przejazdu i dojazdu do posesji mieszkańcom oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
s) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu Umowy odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji mas ziemnych i odpadów w cenie ryczałtowej,
t) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
u) zamontowanie w miejscu wykonania robót tablicy informacyjnej wg wskazań Zamawiającego – tablicę informacyjną dostarczy Zamawiający,
w) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny - jeden egzemplarz), obejmujący w szczególności: dokumentację powykonawczą
z naniesionymi zmianami, wynikami prób i badań, pomiarów, inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą
o wyrobach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718899,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1074691,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718899,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika "DOMAX" z siedzibą 42-283 Boronów ul. Grabińska 8
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487
7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718899,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Ubezpieczenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów z podziałem na części: Cz. I Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego oraz Cz. II Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego.
- Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie przy ul. Świdnickiej 38 w celu zapewnienia dostępności i dostosowania do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa zespołu mieszkaniowego w zabudowie grupowej składającego się z 23 dwukondygnacyjnych segmentów i parterowego łącznika
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prusa w Dzierżoniowie.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów na remonty dróg gminnych
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niegowa na osiedlu domów jednorodzinnych
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wieliszew
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1719P na odcinku od skrzyżowania z ul. Sikorskiego do skrzyżowania z ul. Słoneczną
- Bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra
- "Przebudowa drogi gminnej 001206F na odcinku od m. Brzeźnica do m. Budynia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.