Og³oszenie z dnia 2023-05-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00280652/01 - Wynik z dnia 2023-06-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa skanera 3D wraz z wyposa¿eniem i oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 537 59 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mail.umcs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa skanera 3D wraz z wyposa¿eniem i oprogramowaniem
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eaa5d262-ff91-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00240890
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe postêpowanie realizowane jest w ramach projektu: Cyfrowa infrastruktura badawcza dla humanistyki i nauk o sztuce DARIAH-PL w ramach Dzia³ania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer umowy o dofinansowanie projektu: POIR.04.02.00-00-D006/20-00.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzp.umcs.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z pkt 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej pod adresem
internetowym: https://pzp.umcs.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej pod adresem
internetowym: https://pzp.umcs.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Klauzula
informacyjna z art. 13 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Klauzula
informacyjna z art. 13 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/33-2023/DZP-p
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera 3D wraz z niezbêdnym wyposa¿eniem i oprogramowaniem dla Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
48318000-0 - Pakiety oprogramowania do skanowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, okre¶lony zosta³ w pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba licencji na oprogramowanie
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa – Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki w zakresie do¶wiadczenia, tj.:Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ minimum jedn± dostawê skanera lub skanerów wraz z wyposa¿eniem, o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 40 000,00 z³otych brutto* dla jednej dostawy.
Przez warto¶æ jednej dostawy Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonanych dostaw w ramach jednej umowy.
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wy¿ej wymienione informacje.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia), Zamawiaj±cy ¿±da wykazu dostaw (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) SWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy dostawy, w której wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcê dostaw obejmuj±cych szerszy zakres ni¿ wskazany w warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia), Wykonawca powinien podaæ ca³kowit± warto¶æ dostaw oraz podaæ warto¶æ dostaw w zakresie wymaganym warunkiem.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³adaj± siê:1) Wype³niony formularz oferty (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. W przypadku z³o¿enia oferty bez u¿ycia za³±czonego formularza oferty, z³o¿ona oferta musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikaj±ce z zawarto¶ci wzoru formularza oferty.
2) Wype³niony opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodny ze wzorem formularza opisu przedmiotu zamówienia / opisu oferowanego towaru, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. W przypadku z³o¿enia oferty bez u¿ycia za³±czonego formularza, z³o¿ona oferta musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikaj±ce z zawarto¶ci wzoru opisu przedmiotu zamówienia / opisu oferowanego towaru.
Do oferty winny byæ do³±czone:
1) Wype³nione o¶wiadczenia wskazane w pkt 6.1 SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorami o¶wiadczeñ, wed³ug wzorów stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
2) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynno¶ci nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszczalna jest elektroniczna kopia notarialnie potwierdzona przez notariusza.
3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi, zgodnie z pkt 6.3 ppkt 4) SWZ.
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do dyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy – je¿eli Wykonawca bêdzie korzysta³ z podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby Wykonawcy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej, przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum) lub przez spó³kê cywiln±:1) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, oraz o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ, sk³ada oddzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) O¶wiadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 SWZ, formularz oferty oraz opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru s± sk³adane przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Poza o¶wiadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo wymienione w pkt 4) (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku:1) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urz±dzeñ lub podzespo³ów lub oprogramowania), zmiana nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny oraz obni¿enia parametrów technicznych, funkcjonalnych, jako¶ciowych i innych wynikaj±cych z oferty (opisu przedmiotu zamówienia / opisu oferowanego towaru), na podstawie której by³ dokonany wybór Wykonawcy;
2) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot umowy;
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikaj±cego z dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia. Przez si³ê wy¿sz± Strony rozumieæ bêd± zdarzenie, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, które jest zewnêtrzne w stosunku do Wykonawcy oraz od niego niezale¿ne, któremu nie móg³ siê on przeciwstawiæ dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±. W szczególno¶ci za si³ê wy¿sz± uznaje siê powodzie, po¿ary, huragany, klêski ¿ywio³owe, epidemie, pandemie, inne zdarzenia spowodowane si³ami przyrody, strajki, przestoje produkcyjne, zamieszki, rozruchy, dzia³ania o charakterze zbrojnym, a tak¿e dzia³ania w³adz publicznych, na które Wykonawca nie ma wp³ywu, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania zamówienia.
2. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
3. Zmiany umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci za zgod± obu stron. Zmiany umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454 - 455 ustawy.
4. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w §9 ust. 1 umowy.
5. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-09 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma SmartPzp: https://pzp.umcs.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-09 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-08
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja In¿yniera przy realizacji zamówienia pn. "Budowa obwodnicy miasta Tarnogród w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 835
- Przebudowa drogi wojewódzkiej dawna DK19 w zakresie drogi dla pieszych w m. Lasy od zatoki przystankowej do istniej±cego chodnika od km 353+435 do km 353+672 strona lewa o d³. 0,237 km
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w E³ku - Czê¶æ I.
- Kompleksowa us³uga organizacji okrêgowych zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego" w terminie 22-25.05.2025r
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich roz³adunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urz±dzeñ, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wroc³awia z wykorzystaniem infrastruktury systemu ³±czno¶ci radiowej typu LMDS.
- Komputery 2025
- Zakup i dostawê pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespo³u Szkó³ Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rod³a w Olsztynie
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzêtu komputerowego dla Politechniki Koszaliñskiej
- Dostawa prze³±czników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okrêgowej w Kielcach
- Dostawa skanera wraz z instalacj± na potrzeby Dzia³u Adaptacji dla Politechniki Opolskiej w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostêpno¶æ."
wiêcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.