eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcPrzebudowa ulicy Narutowicza w Sierpcu - szlaku komunikacyjnego do Per³y Mazowsza - Muzeum Wsi Mazowieckiej", odcinek od ul. Konstytucji 3-go Maja do ul. Piastowskiej



Og³oszenie z dnia 2024-03-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Narutowicza w Sierpcu - szlaku komunikacyjnego do Per³y Mazowsza - Muzeum Wsi Mazowieckiej”, odcinek od ul. Konstytucji 3-go Maja do ul. Piastowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Piastowska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.sierpc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://umsierpc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Narutowicza w Sierpcu - szlaku komunikacyjnego do Per³y Mazowsza - Muzeum Wsi Mazowieckiej”, odcinek od ul. Konstytucji 3-go Maja do ul. Piastowskiej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f22a3a9-b5f9-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00240897

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032536/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 „Przebudowa ulicy Narutowicza w Sierpcu - szlaku komunikacyjnego do Per³y Mazowsza - Muzeum Wsi Mazowieckiej”, odcinek od ul. Konstytucji 3-go Maja do ul. Piastowskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00049070

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.3.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 3031912,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulicy Narutowicza w Sierpcu - szlaku komunikacyjnego do Per³y Mazowsza - Muzeum Wsi Mazowieckiej”, odcinek od ul. Konstytucji 3-go Maja do ul. Piastowskiej, wspó³finansowanego ze ¶rodków Województwa Mazowieckiego w ramach Instrumentu wsparcia zadañ wa¿nych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.
2. Szczegó³owo przedmiot umowy i zakres robót opisuj± nastêpuj±ce dokumenty:
1) Projekt techniczny i wykonawczy bran¿a drogowa i sanitarna;
2) Projekt techniczny bran¿a elektryczna;
3) Zakres inwestycji;
4) Projekt budowlany;
5) Przedmiary robót: bran¿a drogowa, sanitarna i elektryczna;
3. Opis i zakres robót okre¶lony zosta³ w ww. dokumentacji technicznej i wykonawczej, przedmiary zosta³y udostêpnione celem u³atwienia Wykonawcy sporz±dzenia wyceny g³ównych robót budowlanych.
4. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca siê kierowanie dodatkowo:
1) wynikami szczegó³owych wizji terenowych i inwentaryzacji w³asnych;
2) wynikami badañ i pomiarów w³asnych;
3) wynikami opracowañ w³asnych.
5. Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu, zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jako¶ci na wykonane roboty i zamontowane urz±dzenia.
6. Uprawnienia z tytu³u rêkojmi za wady przys³uguj± Zamawiaj±cemu przez okres 5 (piêciu) lat.
7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w zwi±zku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 osoba na stanowisku operatora koparki.
8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 7 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest do:
1) ¿±dania o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zwi±zku z realizacj± zamówienia, okre¶laj±cego liczbê osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê, rodzaje umów o pracê i wymiary etatów;
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
9. Z tytu³u niespe³nienia ¿±dania okre¶lonego w ust. 8 pkt 1 Zamawiaj±cy naliczy kary umowne, okre¶lone w § 7 ust. 1 pkt 9 Umowy.
10. Zamawiaj±cy wymaga, aby wynagrodzenie za pracê osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê nie by³o ni¿sze od obowi±zuj±cej wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê.
11. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowi±zani s± do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
12. Wykonawca zobowi±zuje siê, na swój koszt, do sporz±dzenia oraz dostarczenia po zakoñczeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie zwi±zanym z ich zakoñczeniem i wynikaj±cej z niniejszej umowy. Wykonawca o¶wiadcza równie¿, ¿e jest przedsiêbiorc± specjalizuj±cym siê w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadaj±cym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysok± jako¶æ prac zwi±zanych z realizacj± Zadania Inwestycyjnego.
13. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e zapozna³ siê z terenem, na którym ma byæ realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyleg³ym, a wszelkie okoliczno¶ci i uwarunkowania wynikaj±ce z lokalizacji zosta³y przez Wykonawcê uwzglêdnione w Ofercie Wykonawcy.
14. Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ i na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego oraz inspektora nadzoru okazaæ, na wbudowane i zastosowane materia³y i urz±dzenia odpowiednie certyfikaty i za¶wiadczenia, w szczególno¶ci: certyfikat na znak bezpieczeñstwa, deklaracjê zgodno¶ci, deklaracjê w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych lub certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub aprobat± techniczn±, atesty, a po wykonaniu umowy przekazaæ je Zamawiaj±cemu.
15. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie objêtym Umow± oraz, ¿e posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowan± kadrê techniczn± oraz do¶wiadczenie i odpowiedni potencja³ wykonawczy w zakresie wykonawstwa robót budowlanych bêd±cych Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowieñ Umowy.
16. Wykonawca zobowi±zuje siê do dochowania najwy¿szej staranno¶ci i dba³o¶ci o interesy Zamawiaj±cego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.
17. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporz±dzony z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3675743,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4261235,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3675743,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BORA” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 362565569

7.3.3) Ulica: ul. Gmury 14

7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3675743,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.