eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkTERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SP7, SP4, EKOLUDKI - INSTALACJA C.O. W BUDYNKU ŻŁOBKA MIEJSKIEGO NR1



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – SP7, SP4, EKOLUDKI - INSTALACJA C.O. W BUDYNKU ŻŁOBKA MIEJSKIEGO NR1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e8121f4-c7bd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – SP7, SP4, EKOLUDKI - INSTALACJA C.O. W BUDYNKU ŻŁOBKA MIEJSKIEGO NR1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e8121f4-c7bd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007281/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Miejski Żłobek Ekoludki ( instalacja c.o.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja realizowana z dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143685

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7662987,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182539,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy /wymiany instalacji centralnego ogrzewania, w ramach termomodernizacji istniejącego budynku Żłobka Miejskiego Nr 1 przy ul. Pięknej 20 w Ełku.
Inwestycja jest realizowana w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Sp7, SP4, Ekoludki” z dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Przebudowa obejmuje instalację centralnego ogrzewania od istniejącego węzła cieplnego.
Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie żłobkowym. Prace wewnętrzne w przestrzeniach użytkowanych przez dzieci należy prowadzić w okresie wakacyjnym oraz wolnym od zajęć, w uzgodnieniu z użytkownikiem tj. Dyrektorem Żłobka Miejskiego Nr1 w Ełku oraz Inwestorem zastępczym Zespół Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku.

1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1.1. Opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac, z uwzględnieniem specyfiki działającego obiektu oraz niezbędnych terminów utrzymania ogrzewania – czynny obiekt szkolny.
1.1.2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
a) Wykonanie robót rozbiórkowych instalacji c.o. i przegród budowlanych wraz z odwiezieniem i utylizacją;
b) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z odpowiednimi zabudowami rurociągów w miejscach istniejącej;
c) Montaż osłon grzejnikowych;
d) Wymiana rozdzielacza obiegów c.o. w węźle cieplnym;
e) Odtworzenie powierzchni ścian w miejscu demontażu istniejących grzejników poprzez zagruntowanie, szpachlowanie ubytków oraz pomalowanie farbą zgodną z istniejącą;
f) Demontaż i ponowny montaż istniejących zabudów, drabinek oraz mebli, niezbędnych do wymiany instalacji grzewczej, w odpowiednim ich poszanowaniu;
g) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, armatury, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych;
h) Uprzątnięcie terenu i obiektu po wykonaniu prac budowlanych.
1.1.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
a) dokumentacja powykonawcza instalacji sanitarnych,
b) oświadczenie kierownika budowy,
c) protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
d) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów wraz z kartami gwarancyjnymi urządzeń,
e) inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych;
b) przekazać materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania;
c) zabezpieczyć wnętrza szkoły w zakresie prac, przed uszkodzeniem i nadmiernym zabrudzeniem;
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji;
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.

1.3. Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory podlegają zwrotowi dla Zamawiającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawierają projekty techniczne i SST p.n.: WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ŻŁOBKA MIEJSKIEGO NR1”.
W skład dokumentacji projektowej wchodzi:
a) Projekt techniczny „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Żłobka Miejskiego Nr1”
b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – ST4 - „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Żłobka Miejskiego Nr1”
c) Przedmiar robót „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Żłobka Miejskiego Nr1”.

1.4. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu i uzyskać zgodę na ich zastosowanie w formule wniosku materiałowego.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.

2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

43322000-6 - Urządzenia do demontażu

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166477,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166477,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Eko-Partner Leszek Wądołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790146520

7.3.3) Ulica: Raczkowska 27

7.3.4) Miejscowość: Raczki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-420

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166477,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.