Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211527/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowego - kancelarii wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego użytkowania oraz zagospodarowaniem terenu- leśnictwo Kołki i Prostynia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Drawno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaliska 5
1.5.2.) Miejscowość: Drawno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawno@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadl.drawno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku biurowego - kancelarii wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego użytkowania oraz zagospodarowaniem terenu- leśnictwo Kołki i Prostynia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d40c5fef-ec8c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00168010/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa budynku biurowego - kancelarii wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego użytkowania oraz zagospodarowaniem terenu- Leśnictwo Kołki i Prostynia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211527/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa kancelarii leśnictwa Kołki4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
44411000-4 - Wyroby sanitarne
39130000-2 - Meble biurowe
39140000-5 - Meble domowe
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
45262310-7 - Zbrojenie
4.5.5.) Wartość części: 615000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa kancelarii leśnictwa Prostynia4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
44411000-4 - Wyroby sanitarne
39130000-2 - Meble biurowe
39140000-5 - Meble domowe
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 615000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 778481,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778481,69 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 753311,09
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 753311,09 PLN
INNE PRZETARGI DRAWNO
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Brzezinach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Brzezinach.
- dostawa oleju opałowego
więcej: przetargi DRAWNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.