Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135651/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie gminy Koszyce” w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elżbiety Łokietkówny 14
1.5.2.) Miejscowość: Koszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-130
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413514048
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koszyce.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie gminy Koszyce” w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d4035aa-c54f-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336597/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie gminy Koszyce w formule zaprojektuj-wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135651/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI 271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 : Termomodernizacja obiektu- Szkoła Podstawowa im .Piotra Barylaka w Książnicach WielkichCzęść 1 obejmuje:
1) kompleksową termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Piotra Barylaka w Książnicach Wielkich, poprzez prace termomodernizacyjne polegające na:
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych parteru;
- wykonanie izolacji termicznej ścian kotłowni powyżej gruntu;
- wykonanie izolacji termicznej ścian kotłowni poniżej gruntu;
- wykonanie izolacji termicznej ścian cokołów oraz piwnic nieogrzewanych;
- wykonanie izolacji termicznej ocieplenie ścian wewnętrznych graniczących z poddaszem;
- wykonanie izolacji termicznej stropu pod poddaszem
- zmianę sposobu wytwarzania energii cieplnej dla potrzeb budynku,
- budowę kotłowni na biomasę oraz zabudowę układów i regulacji i automatyki dla nowego źródła ciepła,
- wymianę instalacji c.o. wewnętrznej wraz z wymianą grzejników oraz instalacją zaworów termostatycznych,
- budowę instalacji PV do zasilania budynku w energię elektryczną,
- wymianie oświetlenia w budynku na energooszczędne typu LED.
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem zgłoszeń, uzgodnień
3) uzyskanie zgłoszenia robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiającymi uzyskanie wymaganych efektów (parametrów technologicznych i technicznych) zgodnie z PFU i wymogami prawa
5) wykonanie niezbędnej dokumentacji do odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, jeżeli było ono wymagane w decyzji o pozwoleniu na budowę
6) Wykonanie zadania zgodnie z: wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez Zamawiającego i zawartymi w PFU, dla zaprojektowania i wykonania robót, przepisami Prawa Budowlanego z dnia 7 lipca 1994 roku wraz z późniejszymi zmianami i towarzyszącymi rozporządzeniami, regulującą działalności obejmującą projektowanie, budowę, utrzymanie oraz określającą zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach.
Wszystkie prace należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócały funkcjonowaniu szkoły w prowadzeniu zajęć lekcyjnych i innych aktywności odbywających się na terenie szkoły i wokół budynku.
Lokalizacja inwestycji: działka nr, 807/2 obręb Książnice Wielkie, jednostka ewidencyjna Koszyce
Powierzchnia obiektu: 1212,30 m²
Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia -opis przedmiotu zamówienia , założenia oraz standard wykonania zostały określone w Programie funkcjonalno -użytkowym (PFU) dla szkoły w Książnicach Wielkich stanowiącym załącznik nr 9.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45213250-0 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 1133989,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Termomodernizacja obiektu-Centrum Oświatowego im. Stanisława Wyspiańskiego w KoszycachCzęść 2 obejmuje:
1) kompleksową termomodernizacja budynku Centrum Oświatowego im. Stanisłąwa Wyspiańskiego w Koszycach poprzez prace termomodernizacyjne polegające na
- wykonanie izolacji termicznej dachu,
- wymiana połaci dachowej na płyty warstwowe – dotyczy sali gimnastycznej
- wymianę stolarki drzwiowej,
- zmianę sposobu wytwarzania energii cieplnej dla potrzeb budynku,
- przebudowę pomieszczenie technicznego dla gruntowej pompy ciepła oraz zabudowę układów regulacji i automatyki dla nowego źródła ciepła,
- wymianę instalacji c.o. wewnętrznej wraz z wymianą grzejników oraz instalacją zaworów termostatycznych,
- budowę instalacji PV do zasilania budynku w energię elektryczną,
- montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła
- wymianę oświetlenia w budynku na energooszczędne typu LED.
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem zgłoszeń, uzgodnień
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiającymi uzyskanie wymaganych efektów (parametrów technologicznych i technicznych) zgodnie z PFU i wymogami prawa
5) wykonanie niezbędnej dokumentacji do odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, jeżeli było ono wymagane w decyzji o pozwoleniu na budowę
6) Wykonanie zadania zgodnie z: wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez Zamawiającego i zawartymi w PFU, dla zaprojektowania i wykonania robót, przepisami Prawa Budowlanego z dnia 7 lipca 1994 roku wraz z późniejszymi zmianami i towarzyszącymi rozporządzeniami, regulującą działalności obejmującą projektowanie, budowę, utrzymanie oraz określającą zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach.
Wszystkie prace należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócały funkcjonowaniu szkoły w prowadzeniu zajęć lekcyjnych i innych aktywności odbywających się na terenie szkoły i wokół budynku.
Lokalizacja inwestycji: działka nr 797, 798, obręb Koszyce, jednostka ewidencyjna Koszyce.
powierzchnia obiektu : 4197,18 m²
Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia- opis przedmiotu zamówienia , założenia oraz standard wykonania zostały określone w Programie funkcjonalno -użytkowym (PFU) dla szkoły w Koszycach stanowiącym załącznik nr 9.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42511110-5 - Pompy grzewcze
45213250-0 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 2695645,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1340700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2509200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1340700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe INWEST L.Kaczmarczyk Spólka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006810
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWEST" L.KACZMARCZYK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1340700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3230841,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4489500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3911400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST L.Kaczmarczyk Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006810
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWEST" L.KACZMARCZYK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3911400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.