Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00083573/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych oraz materiałów bieżących do statków powietrznych PANS w Chełmie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@panschelm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych oraz materiałów bieżących do statków powietrznych PANS w Chełmie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc3b7347-c013-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-ZP.261.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zamienne - SP: AT-3R100 / P2006T1. Podkładka pompowana 12x18x2 - 140 szt.;
2. Bateria - 3 szt.;
3. Włącznik Zapłonu - 2 szt.;
4. Świece zapłonowe - 440 szt.;
5. Pasy bezpieczeństwa - 2 szt.;
6. Pompa paliwa - 1 szt.;
7. Klocki hamulcowe - 35 kpl.;
8. O-RING 87x2 - 8 szt.;
9. O-RING 105x2.5 - 12 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 145140,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zamienne - SP: AT-3R1001. Linka - 4 szt.;
2. Mechanizm trymera AT3 - 6 szt.;
3. Tłumik kompletny wersja 2 plus zastrzał - 5 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 195570,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zamienne - P2006T1. Bateria Spark 500 - 1 szt.;
2. Bateria - 1 szt.;
3. Fuel Pump - 2 szt.;
4. Przewody gumowe układu olejowego - 2 kpl.;
5. Przewody układu chłodniczego - 2 kpl.;
6. Przewód rurki kompensacyjnej - 2 kpl.;
7. ALTERNATOR SUPPORT ASSY - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 24600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zamienne - Cessna 172/1521. Filtr oleju CP9124C - 8 szt.;
2. Wkład filtra oleju 9124C - 1 szt.;
3. Filtr oleju CP48110C - 5 szt.;
4. Wkład filtra oleju 48110C - 1 szt.;
5. Uszczelka CP623 - 100 szt.;
6. ELT Bateria - 1 szt.;
7. Przewód olejowy - 2 szt.;
8. Przewód olejowy - 4 szt.;
9. Guardian Remote Mounted CO Detector - 1 szt.;
10. Przełącznik Awioniki - 4 szt.;
11. Oil pressure Switch - 2 szt.;
12. Bateria - 4 szt.;
13. Świece zapłonowe - 40 szt.;
14. Świece zapłonowe - 40 szt.;
15. Filtr powietrza - 1 szt.;
16. AMSAFE Forward Electronics Module Assemblies (EMA) - 2 kpl.;
17. AMSAFE aft Electronics Module Assemblies (EMA) - 2 kpl.;
18. Control Assy-Throttle 172S - 1 szt.;
19. Control Assy-Fuel mixture 172S - 1 szt.;
20. Reflektor kołowania - 3 szt.;
21. Reflektor LED lądowania - 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 145140,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały bieżące – Opony1. Opona lotnicza dętkowa - 5 szt.;
2. Opona lotnicza dętkowa - 12 szt.;
3. Opona lotnicza dętkowa - 2 szt.;
4. Opona lotnicza dętkowa - 6 szt.;
5. Opona lotnicza dętkowa - 12 szt.;
6. Opona lotnicza bezdętkowa - 24 szt.;
7. Opona lotnicza dętkowa - 6 szt.;
8. Opona lotnicza dętkowa - 10 szt.;
9. Dętka Lotnicza - 12 szt.;
10. Dętka Lotnicza - 5 szt.;
11. Dętka Lotnicza - 25 szt.;
12. Oring felgi beringer 5" - 32 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.5.5.) Wartość części: 168540,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115722,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137772,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115722,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Service Group Marta Bieńkowska Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743227101
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AIR SERVICE GROUP MARTA BIEŃKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AIR SERVICE GROUP MARTA BIEŃKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115722,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196123,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196123,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196123,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Extend Zbigniew Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672081629
7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196123,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty na wskazaną część postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160160,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166677,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166677,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROPLAST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133189584
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166677,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161428,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177151,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161428,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROPLAST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133189584
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161428,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Naprawa sprzętu transportowego NOSG
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- "Dostawa używanego samochodu brygadowego do 3,5t "
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Techniki położnicze i prowadzenie porodu dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- Przegląd konserwacyjny urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na terenie przejść granicznych w województwie lubelskim
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.