eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyce"Remont boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 166/1 w m. Wielka Wieś, gmina Wielka Wieś"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 166/1 w m. Wielka Wieś, gmina Wielka Wieś”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Wieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555476

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wspólnoty 1

1.5.2.) Miejscowość: Szyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzton@wielka-wies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wielka-wies.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ecf3202d-dd03-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 166/1 w m. Wielka Wieś, gmina Wielka Wieś”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecf3202d-dd03-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062351/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 166/1 w Wielkiej Wsi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 257855,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia „Remont boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 166/1 w m. Wielka Wieś, gmina Wielka Wieś”
Istniejące boisko o wymiarach 16 x 32 m w całości ogrodzone jest ogrodzeniem sportowym z siatki panelowej powlekanej o wysokości 410 cm. Na dwóch bokach ogrodzenia znajdują się wsporniki z piłkochwytami. Nawierzchnia boiska poliuretanowa.
Boisko przystosowane jest do gry:
- w piłkę ręczną, boisko do gry o wymiarach 1600x3200cm, wyposażone w 2 bramki do gry w piłkę ręczną o wymiarach 300x200cm
- w koszykówkę – posiada 4 kosze do gry w koszykówkę zamontowane na stalowych słupach.
- w siatkówkę – w nawierzchni znajdują się dwa otwory na tuleje do montażu słupów do rozciągnięcia siatki.
- w tenisa – w nawierzchni znajdują się dwa otwory na tuleje do montażu słupów do rozciągnięcia siatki o rozstawie jak do gry w tenisa oraz niebieskie linie wyznaczające boisko do gry w tenisa.
2.Remont boiska obejmuje:
1. Wymianę nawierzchni boiska z podbudową zewnętrzną i warstwą klinującą.
warstwy boiska:
a) nawierzchnię poliuretanową (gr. 16mm - 8mm SBR + 8mm EPDM)
b) podbudowę sportową zewnętrzną (gr. 3,5cm)
c) warstwę klinującą z kruszywa 2-5, gr.ok.5cm.
2. Wymiana górnych paneli ogrodzenia sportowego od strony ogrodzenia z furtka
3. Piłkochwyty (przegląd i zakup nowego zestawu do zawieszenia piłkochwytu od strony południowo-wschodniej)
4. Demontaż i montaż nowych tablic i obręczy z siatkami do gry w koszykówkę
5. Demontaż i montaż nowych bramek do gry w piłkę ręczną wraz z siatkami
6. Zakup nowych słupków do siatkówki i tenisa wraz z osłonami
7. Zakup nowej siatki do tenisa ziemnego wraz z taśmą środkową
8. Zakup i montaż tablicy informacyjnej.
3.Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie remontu boiska stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289751,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381149,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289751,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flora Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-15-38-453

7.3.3) Ulica: Isep

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-588

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289751,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.