Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00190924/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo - budowlane w obiektach szkolnych na terenie Gminy Bestwina w ramach programu „Dostępna szkoła”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bestwina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 111
1.5.2.) Miejscowość: Bestwina
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bestwina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bestwina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowo - budowlane w obiektach szkolnych na terenie Gminy Bestwina w ramach programu „Dostępna szkoła”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-666f785f-e1a4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022426/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - budowlane w obiektach szkolnych na terenie Gminy Bestwina w ramach programu "Dostępna Szkoła"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190924/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFiŚ.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektów oświatowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zakres prac montażowo – budowlanych obejmuje m.in.:a) dla części nr 1 – budynek szkoły w Bestwince:
- wyburzenie schodów wejściowych – przebudowa układu komunikacyjnego,
- oznakowanie poziome miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnością,
- przełożenie bruku na istniejącym podjeździe dla niepełnosprawnych z tyłu szkoły,
- zakup i montaż dwóch lamp solarnych z detektorami ruchu,
- zakup i montaż ławek,
- oznakowanie szafek szatniowych naklejkami Braille'a,
- wykonanie metalowego podjazdu opuszczanego na schody dla wózka (rampa najazdowa) o długości ok. 6m (na 4 stopnie schodowe) zapewniającego pełny dostęp na stołówkę, świetlicę i sale gimnastyczną,
- zakup i dostawa schodołaza,
- zakup i montaż rolet okiennych wewnętrznych do małej i dużej sali sportowej,
- zakup i montaż uchwytów - pomieszczenia sanitarne,
- wyciszenie drzwi do gabinetu logopedy,
- wyciszenie drzwi, montaż wykładziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.5.) Wartość części: 212816,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektów oświatowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zakres prac montażowo – budowlanych obejmuje m.in.:b) dla części nr 2 budynek szkoły w Bestwinie:
-zakup zestawu oznakowania miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnością i usługa wykonania miejsca postojowego, -przebudowę schodów, wyburzenie murków schodowych, budowę pochylni z poręczami, montaż poręczy przy schodach,
-przebudowę szatni - likwidację boksów z krat metalowych, malowanie ścian, uzupełnienie płytek na podłodze, zakup szafek szatniowych, wymiana oświetlenia, oznakowanie szafek szatniowych naklejkami Braille'a,
-montaż rolet i malowanie sali gimnastycznej,
-zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia - pokój nauczyciela WF na sale do zajęć rewalidacyjnych -remont pomieszczenia (wyburzenie ścianki, wymiana podłogi / panele, malowanie), -zakup wyposażenia do toalety dla osób niepełnosprawnych (m.in. miska sedesowa, uchwyty, umywalka, lustro) wraz z montażem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.5.) Wartość części: 181278,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektów oświatowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zakres prac montażowo – budowlanych obejmuje m.in.:c) dla części nr 3 - budynek szkoły w Kaniowie
- zagospodarowanie terenu, - wejście do budynku, - przebudowę szatni, zakup i montaż nowych szafek metalowych oraz oznaczenie szafek naklejkami Braille’a. - wykonanie zabezpieczenia schodów na piętrze poprzez montaż barierek, - przebudowę sali lekcyjnej w celu rozdzielenia wejścia do sali i gabinetu profilaktyki zdrowotnej, montaż kompletu rolet i wymiana oświetlenia, - zakup rolet zaciemniających - sale sportowe,
- zakup rolet zaciemniających - sale rewalidacyjne, - montaż pochylni i barierki oraz obniżenie i powiększenie okienka wydawczego w stołówce,
- likwidację progu miedzy stołówka a świetlicą – wykonanie wylewki betonowej i układanie płytek, - malowanie pomieszczenia biblioteki szkolnej wraz z montażem rolet, - przebudowę sanitariatów wraz z zakupem wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.5.) Wartość części: 191980,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektów oświatowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zakres prac montażowo – budowlanych obejmuje m.in.:d) dla części nr 4 - budynek szkoły w Janowicach:- zagospodarowanie terenu,
- roboty budowlano montażowe związane z likwidacją podestu i 2 schodów z kostki brukowej oraz wykonaniem nowego wejścia z kostki brukowej wraz z podjazdem i barierkami, - zakup i montaż oznakowania szafek szatniowych naklejkami Braille'a, - zakup i montaż krzesła schodowego (4 biegi schodów: 5+3+5+3, 3 spoczniki), oznakowanie schodów, - zakup i montaż rolet wewnętrznych, - wymianę drzwi wejściowych do świetlicy oraz malowanie pomieszczenia, - przebudowę pomieszczenia biblioteki (poszerzenie otworu drzwiowego, zabudowa ścianek działowych, montaż drzwi, malowanie, przesuniecie lamp sufitowych), zakup i montaż w dwóch oknach rolet,
- przebudowę sanitariatów na parterze (wyburzenia, instalacja wod-kan, elektryczna, urządzenia wc, układanie płytek, stolarka drzwiowa, malowanie, montaż uchwytów, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.5.) Wartość części: 147530,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 20 czerwca 2022r, do godz. 09:00 w postępowaniu na ww. zadanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty. Wobec zaistniałej sytuacji, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt) 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273934,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273934,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273934,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "DAGOMEX" Piotr Ścibor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002426855
7.3.3) Ulica: Kmicica 3
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-382
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273934,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 20 czerwca 2022r, do godz. 09:00 w postępowaniu na ww. zadanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty.
Wobec zaistniałej sytuacji, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt) 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 20 czerwca 2022r, do godz. 09:00 w postępowaniu na ww. zadanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oferty.
Wobec zaistniałej sytuacji, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt) 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie dla części nr 1, części nr 3, części nr 4 zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury Teatru Lalek Guliwer w Warszawie.
- Termomodernizacja Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii i dostosowaniem do potrzeb osób niepeł.
- Budowa klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Budowa szlaku pieszo-rowerowego historycznym Traktem Kaliskim
- Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie
- "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Bukowiec i Sątopy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.