Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00155470/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00169650/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej Koniowo – Przyborów etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi gminnej Koniowo – Przyborów etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-707ef734-0190-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003951/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja drogi gminnej Koniowo - Przyborów - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155470/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka drogi gminnej położonej na dz. nr 144/2 Obręb 0038 Koniowo w zakresie jezdni i poboczy na długości 589,0 mb.
2. W zakres zamówienia wchodzi między innymi:
- roboty przygotowawcze tj. ustalenie lokalizacji terenu robót, przeprowadzenie pomiarów i obliczeń;
- oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
- skropienie oczyszczonej nawierzchni emulsją asfaltowa w ilości 0,5 kg/m2;
- ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej (średnia grubość 3 cm);
- skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltowa w ilości 0,5 kg/m2;
- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S (grubość po zagęszczeniu 4 cm);
- regulacja wysokościowa poboczy, (pobocza są i pozostaną gruntowe, planowane roboty mają jedynie skutkować poprawą stanu, nie zmieniając ich parametrów (szerokości, długości, rodzaju);
• mechaniczna ścinka poboczy na średnią grubość 10 cm i szerokość 1,0 m
• uzupełnienie ubytków kruszywem
- wycięcie krzaków, samosiewów, odrostów, oraz usunięcie pozostałości po ewentualnych wcześniejszych wycinkach zakrzaczeń na całej szerokości i długości remontowanej drogi.
Zakres prac obejmuje wycinkę i wywóz (utylizacja, zrębki) krzaków z poboczy, dna rowu i skarpy. Krzaki i drzewa należy wyciąć jak najniżej przy gruncie na wysokość nie wyższą niż 3 cm od ziemi.
UWAGA!
• Drzewa, których dotyczy wycinka to takie, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza: 80 cm – w przypadku wierzb, topoli, klonu jesionolistnego, oraz klonu srebrzystego; 65- cm kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego; 50 - cm w przypadku pozostałych gatunków drzew.
• Drewno z wycinki należy przewieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego (odległość do 20 km).
• Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu Organizacji Ruchu Tymczasowego (ORT) oraz uzyskania stosownego zatwierdzenia i wyniesienia ORT w terenie;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w tym również Szczegółowe specyfikacje techniczne (SST) oraz przedmiar robót.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247296,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247296,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247296,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221088982
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 3
7.3.4) Miejscowość: Granowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 63-435
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247296,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja drogi wewnętrznej na działce nr 165/1 i na działce nr 165/2 w Młodocinie
- Budowa drogi leśnej Cisowiec w miejscowości Witowice Dolne Gmina Łososina Dolna
- Modernizacja dróg wewnętrznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.