eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wieszynoUbezpieczenie Gminy ¦wieszyno.



Og³oszenie z dnia 2021-10-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ubezpieczenie Gminy ¦wieszyno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIESZYNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920707

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 71

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wieszyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-024

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 94 31 60 120

1.5.8.) Numer faksu: 94 31 61 491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swieszyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.swieszyno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie Gminy ¦wieszyno.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13fb918e-3257-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00241150

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000929/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Gminy ¦wieszyno na lata 2022-2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 13.5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno oraz wskazanym w pkt 14 SWZ adresem poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13.1. Zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy postêpowanie o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w Ustawy, prowadzi siê pisemnie.

13.2. Komunikacja, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.

13.3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub SWZ, a tak¿e ofert.

13.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z ich pe³nomocnikiem.

13.5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno oraz wskazanym w pkt 14 SWZ adresem poczty elektronicznej.

13.6. Dotyczy komunikacji za po¶rednictwem platformazakupowa.pl:

13.6.1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

13.6.2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.

13.6.3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.

13.6.4. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do danego wykonawcy.

13.6.5. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
h) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.

13.6.6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne znajduj±
siê w Rozdziale 13 SWZ postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zawarto w pkt. 28 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GN.271.9.2021.AP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego w zakresie:
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej,
Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków,
Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeñ od wszystkich ryzyk.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 4 – Program Ubezpieczenia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

3.5.1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.

3.5.2. Przedmiotem opcji mo¿e byæ:

W czê¶ci I zamówienia:
a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich
b) Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk
c) Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeñ od wszystkich ryzyk,
- w przypadku wzrostu ³±cznej sumy ubezpieczenia danego rodzaju mienia w poszczególnych
ww. rodzajach ubezpieczeñ - przy zg³oszeniu mienia do ubezpieczenia w systemie na sumy sta³e o maksymalnie 20% sumy ubezpieczenia w stosunku do sumy ubezpieczenia okre¶lonej
w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Maksymalna warto¶æ opcji dla niniejszej czê¶ci zamówienia wynosi 20% sk³adki za zamówienie podstawowe, pierwotnie okre¶lonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie publiczne w czê¶ci I zamówienia zostanie udzielone
wykonawcy, który uzyska najwiêksz± liczbê punktów na podstawie ww. wska¼nika wyliczonego dla ka¿dej oferty.
A. Cena ³±czna ubezpieczenia – waga 80%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – waga 10%
C. Zwiêkszenie limitów odpowiedzialno¶ci - waga 10%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiêkszenie limitów odpowiedzialno¶ci

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie pojazdów Zamawiaj±cego w zakresie:
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
Ubezpieczenia autocasco,
Ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 4 – Program Ubezpieczenia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

3.5.1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Przedmiotem opcji mo¿e byæ:
W czê¶ci II zamówienia:
a) ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) ubezpieczenie autocasco,
c) ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów.
- w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiaj±cego (podmioty podlegaj±ce ubezpieczeniu na podstawie niniejszego postêpowania) w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Maksymalna warto¶æ opcji dla niniejszej czê¶ci zamówienia wynosi 25% sk³adki za zamówienie podstawowe, pierwotnie okre¶lonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie publiczne w czê¶ci II zamówienia zostanie udzielone
wykonawcy, który uzyska najwiêksz± liczbê punktów na podstawie ww. wska¼nika wyliczonego dla ka¿dej oferty.
A. Cena ³±czna ubezpieczenia – waga 80%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – waga 20%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków cz³onków ochotniczej stra¿y po¿arnej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 4 – Program Ubezpieczenia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Przedmiotem opcji mo¿e byæ:
W czê¶ci III zamówienia: ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków cz³onków ochotniczej stra¿y po¿arnej
- w przypadku zg³oszenia do ubezpieczenia w trakcie w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego nowych cz³onków ochotniczych stra¿y po¿arnych.
Maksymalna warto¶æ opcji dla niniejszej czê¶ci zamówienia wynosi 20% sk³adki za zamówienie podstawowe, pierwotnie okre¶lonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie publiczne w czê¶ci III zamówienia zostanie udzielone
wykonawcy, który uzyska najwiêksz± liczbê punktów na podstawie ww. wska¼nika wyliczonego dla ka¿dej oferty.
A. Cena ³±czna ubezpieczenia – waga 80%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – waga 20%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

9.1. Na podstawie art. 112 Ustawy, zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu. Niniejsze o¶wiadczenie, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia
i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. 10.2. Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych, poprzestaj±c na ocenie braku podstaw do wykluczenia i spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczenia, o którym w pkt 10.1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 10.1. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu. Niniejsze o¶wiadczenie, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia
i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. 10.2. Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych, poprzestaj±c na ocenie braku podstaw do wykluczenia i spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczenia, o którym w pkt 10.1 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

11.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego:
a) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepis pkt 11.3. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych wykonawców.
b) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni
wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 3, 3a, 3b

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-29 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³ozyæ za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej po adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.