Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00201774/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do prac będących przedmiotem umowy nr ZP.272.00037.2019 z dnia 26.11.2019 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jackowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-509
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do prac będących przedmiotem umowy nr ZP.272.00037.2019 z dnia 26.11.2019 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cebfb7b-1f97-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197104/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W trakcie prac budowlanych prowadzonych podczas realizacji umowy nr ZP.272.00037.2019, dot. Modernizacja zabytkowego dworu, zlokalizowanego w Skrzynkach, Plac Parkowy 1, na potrzeby ośrodka szkoleniowo – konferencyjnego dla Powiatu Poznańskiego, zaistniała potrzeba udzielenia, w trybie z wolnej ręki, zamówienia podobnego.
Zadanie przewidziane do realizacji dotyczy powtórzenia podobnego rodzaju prac do robót będących przedmiotem zamówienia podstawowego i obejmuje swoim zakresem wykonanie sieci i przyłączy sanitarnych, instalacji teletechnicznych oraz przeprowadzenie ogólnobudowlanych robót wykończeniowych i związanych z zagospodarowaniem terenu.
Zadanie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.00050.2021, ZP.ZD-00672/21.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do prac będących przedmiotem umowy nr ZP.272.00037.2019 z dnia 26.11.2019 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Modernizacja zabytkowego dworu, zlokalizowanego w Skrzynkach, Plac Parkowy 1, na potrzeby ośrodka szkoleniowo – konferencyjnego dla Powiatu Poznańskiego.
2. Zamawiający wymagał, by Wykonawca:
1) udzielił 84 miesięcy gwarancji na wykonane prace budowlane;
2) zaoferował gwarancje producenta na zastosowane materiały i urządzenia;
3) zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212353-5 - Roboty budowlane w zakresie pałaców
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 881101,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 881101,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 881101,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Dota Sp. z o.o. Sp. k.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302695468
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA DOTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA DOTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 881101,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.