eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MargoninBudowa stacji uzdatniania wody i kolektora sanitarnego wraz z nowymi źródłami w ramach uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Margonin



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody i kolektora sanitarnego wraz z nowymi źródłami w ramach uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Margonin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Margonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/, https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji uzdatniania wody i kolektora sanitarnego wraz z nowymi źródłami w ramach uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Margonin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e473d899-bfac-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005706/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa stacji uzdatniania wody i kolektora sanitarnego wraz z nowymi źródłami w ramach uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Margonin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125677/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w mieście Margonin
Zakres robót dla części nr 1
Przedmiot zamówienia polega na przebudowie i rozbudowie stacji uzdatniania wody w mieście Margonin przy ulicy Polnej na działkach 116/2, 116/4, 15, 117, 119. Zadanie obejmuje:
- budowę nowego budynku SUW
- budowę dwóch nowych studni (S1 i S2),
- wymianę pompy głębinowej i obudowy studni wraz z armaturą w istniejącej studni S3 – obecnie studnia nr 2,
- budowę dwóch zbiorników retencyjnych ZR 1, ZR 2,

Rozliczenie za wykonanie robót objętych zakresem dla części nr 1 nastąpi fakturami wg. następującego schematu:
a) pierwsza faktura częściowa wystawiona w wysokości nie wyższej niż 20% wynagrodzenia
b) druga faktura częściowa wystawiona w wysokości nie wyższej niż 30% wynagrodzenia
c) faktura końcowego w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej kwot wynagrodzenia

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej branżę architektoniczną, branżę elektryczną i AKPiA, branżę konstrukcyjną, branżę technologiczną i sanitarną oraz w specyfikacjach technicznych danych branż. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8a.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213250-0 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa systemu kanalizacji sanitarnej Margońska Wieś - Kowalewo

Zakres robót dla części nr 2
Projektowana budowa kanalizacji sanitarnej o długości około 850 m wraz z budową pompowni ścieków i kanałem tłocznym z odprowadzeniem ścieków sanitarnych do istniejącego system kanalizacyjnego. Kanalizacja sanitarna będzie odbierała ścieki z terenów przyległych do
ul. Kolejowej. W zakresie robót budowlanych wchodzących w skład zadania pn. „Budowa systemu kanalizacji sanitarnej Margońska Wieś – Kowalewo”:
- budowa pompowni ścieków sanitarnych, która składa się z zbiornika betonowego pompowni DN1500, która zostanie wyposażona w sterowanie na sondzie hydrostatycznej.
- kanały systemu kanalizacji sanitarnej przewidziany są do wykonania z rur PVC-U klasy S litych SN8 Dz 200 mm - długości 504,30 m.
- kanały systemu kanalizacji sanitarnej przewidziany są do wykonania z rur PVC-U klasy S litych SN8 Dz 160 mm - długości 40,80 m.
- rury ciśnieniowe PE100 SDR17 Dz 90 mm – kanał tłoczne długości 309,70 m.
- budowa na projektowanym kanale sanitarnym studni włazowych bet. o średnicy DN1000 mm.
Ponadto przed przystąpieniem do robót ziemnych związanych z budową kanalizacji sanitarnej,
o terminie ich rozpoczęcia należy zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników, których instalacje znajdują się w pobliżu trasy kanalizacji.
Przekazanie placu budowy nastapi w momencie uzyskania wymaganych prawem pozwoleń I uzgodnień budowlanych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania robót, przedmiarze robót. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8b.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 701784,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia w sposób dramatycznie nieuzasadniony przewyższa kwotę jaką zamawiający miał zamiar przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701784,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1116603,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701784,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo – Handlowo – Produkcyjny „BAZYL” Ryszard Błażejak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661369467

7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 21

7.3.4) Miejscowość: Margonin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

montaż, uzbrojenie, uruchomienie przepompowni

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701784,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.