Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00051432/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ul. Szumana w Starogardzie Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/starogard_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ul. Szumana w Starogardzie Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbbec272-ae5f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000874/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Modernizacja ul. Szumana w Starogardzie Gdańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051432/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RKiZP 271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji ul. Szumana w Starogardzie Gdańskim.
W/w roboty obejmują:
▪ remont nawierzchni pasa drogowego ul. Szumana.
Zakres prac obejmuje:
a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej grubość 4,0 cm wraz z wywozem materiału z rozbiórki –1695 m2;
b) rozbiórkę istniejącego krawężnika i ławy betonowej na całej długości odcinka ulicy objętego modernizacją wraz z wywozem i utylizacją gruzu z rozbiórki – 580 m;
c) rozbiórka opaski drogowej z płyt chodnikowych o długości 290 m;
d) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną średnio 50 kg/m2–89,15 T;
e) mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie bitumem oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11S KR1-2 grubości min. 4 cm – 1680 m2;
f) wymianę włazów studni kanalizacyjnych oraz krat wpustów deszczowych (pokrywy studni należy zastosować z logo wg załączonego wzoru);
g) ustawienie nowego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem na całej długości odcinka objętego modernizacją – 580 m;
h) regulacja studni ,włazów lub innych elementów infrastruktury technicznej w jezdni;
i) rozbiórka i budowa istniejącego wyniesienia przejcie dla pieszych z kostki betonowej;
j) budowa nowego wyniesienia przejcie dla pieszych z kostki betonowej;
k) regulacja wysokościowa zjazdów przylegających do budynków wielorodzinnych o powierzchni 100m2;
Zakres remontu określa dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208137,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212493,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208137,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-18-13-172
7.3.3) Ulica: Pomorska 26A
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208137,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA KONTRASTÓW I WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ I ODDZIAŁU INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II postępowanie
- Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb
- Remont Leśniczówki Orle - postępowanie nr 2
- Pełnienie funkcji: Powiatowego Doradcy Zawodowego w ramach projektu pt. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2420W ul. Rolniczej - etap II o dł. ok. 1050 mb, gm. Łomianki
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Prymusowa Wola"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.