Og³oszenie z dnia 2024-03-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00268411/01 - Wynik z dnia 2024-04-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont konserwatorski budynku stacji kolejowej w S³omnikach ul. Kolejowa 117 – I etap.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA S£OMNIKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina S³omniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555565
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 64
1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³omniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-090
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slomniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slomniki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont konserwatorski budynku stacji kolejowej w S³omnikach ul. Kolejowa 117 – I etap.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-45fa78f6-e067-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00241276
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00068186/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Modernizacja budynku by³ego dworca kolejowego w S³omnikach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
zamowienia.sidaspzp.pl/zamawienia/603dbb18-07fa-49d0-be57-663abab483073.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn±: przetargi@slomniki.pl
2) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://zamowienia.sidasPzppl/zamawiajacy/gmina-slomniki, gdzie po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto, u¿ytkownik wskazuje postêpowanie. Po wej¶ciu w szczegó³ wskazanego postêpowania przechodzi do zak³adki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania. W celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcje „Utwórz wiadomo¶æ”. Nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”. W ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta w portalu , loguj±c siê akceptuje warunki korzystania z portalu, okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem: https://app.sidasPzppl/rejestracja/wykonawca oraz uznaje go za wi±¿±cy.
7. Szczegó³owa instrukcja obs³ugi portalu Sidas PZP, zawieraj±ca instrukcjê korzystania z portalu przez wykonawcê jest zamieszczona pod adresem https://sidasPzppl/instrukcje/
8. Ka¿dy za³±czany plik zawieraj±cy dokumenty, o¶wiadczenia lub pe³nomocnictwa musi byæ uprzednio opatrzony podpisami kwalifikowanymi przez upowa¿nione osoby reprezentuj±ce odpowiednio wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP lub wykonawców.
9. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê wys³ania wiadomo¶ci wraz z za³±cznikiem z poziomu zak³adki „Komunikacja”, która prezentowana jest równie¿ w wys³anej wiadomo¶ci.
10. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(dalej „Rozporz±dzenie”) zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo informuje, ¿e:
a) pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y za³±czaæ wraz z plikiem podpisu,
b) formularz oferty podpisany przy u¿yciu podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y dodaæ w jeden z poni¿szych sposobów:
• z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty nale¿y umie¶ciæ plik, który by³ podpisywany, a plik z podpisem nale¿y dodaæ oddzielnie jako za³±cznik,
• spakowaæ jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i do³±czyæ z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty
11. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na portalu tj.:
a) Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne:
• dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s
• komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;
• zainstalowana przegl±darki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera,
• w³±czona obs³uga JavaScript,
• Zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf np. Acrobat Reader,
• Dopuszczalne formaty przes³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg
12. Informacja odno¶nie kodowania i czasu odbioru danych:
a) Plik za³±czony przez wykonawcê na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie wystêpuje jako plik zaszyfrowany,
b) Jako czas z³o¿enia oferty przez portal pzp przyjmuje siê moment otrzymania ¿±dania przez serwer po klikniêcia w opcjê „Z³ó¿ ofertê”. Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze stref± czasow± ustawion± na komputerze.
c) Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostêpnionym przez G³ówny Urz±d Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest w Urzêdzie Miejskim z siedzib± w S³omnikach, ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 64 Burmistrz Gminy S³omniki, kontakt mailowy pod adresem: um@slomniki.pl
b) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: daneosobowe@slomniki.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
j) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIiR.271.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont konserwatorski budynku stacji kolejowej w S³omnikach ul. Kolejowa 117 – I etap. Projekt jest dofinansowany ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie stawa warunku;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum 1 (jeden) remont konserwatorski obiektu wpisanego do gminnego rejestru zabytków lub/i wojewódzkiej ewidencji zabytków;
b) dysponuje, b±d¼ bêdzie dysponowa³ osob±, która bêdzie kierowa³a robotami (Kierownik Budowy) i posiada uprawnienia budowlano-konstrukcyjne do kierowania robotami na zabytkach nieruchomych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz aktualny wpis do Izby In¿ynierów Budownictwa.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie Zmawiaj±cego obejmuj±:
1) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o barku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w ust. 1 – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie Zmawiaj±cego obejmuj±:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 7 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
XV. WYMAGANIA DOTYCZ¡CE WADIUM1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci w 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³ 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w S³omnikach nr rachunku 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 z dopiskiem "Remont konserwatorski budynku stacji kolejowej w S³omnikach ul. Kolejowa 117 – I etap”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
XI. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓ£KI CYWILNE/ KONSORCJA)1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ wyp³ata wynagrodzenia nast±pi na zasadach okre¶lonych w ramach Programu Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.2. Strony uzgadniaj±, ¿e p³atno¶æ z tytu³u realizacji przedmiotu umowy bêdzie zrealizowana w nastêpuj±cy sposób: Zamawiaj±cy udzieli na pisemny wniosek Wykonawcy zaliczki w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia brutto dokonanej przelewem na rachunek Wykonawcy. Pozosta³e 95% wynagrodzenia brutto nale¿nego Wykonawcy zostanie wyp³acone Wykonawcy po nale¿ytej realizacji ca³ego zamówienia.
3. Zaliczka zostanie wyp³acona po z³o¿eniu przez Wykonawcê pisemnego wniosku o wyp³atê zaliczki oraz wniesieniu zabezpieczenia zaliczki. Wykonawca ustanowi wniesie zabezpieczenie p³atno¶ci zaliczkowej w jednej z form okre¶lonych w art. 422 ust. 3 Ustawy Pzp. W przypadku ustanowienia zaliczki w formie wskazanej w art. 422 ust. 3 pkt. 1), 2), 3) i 4) Wykonawca zobowi±zany jest, aby zabezpieczenie by³o p³atne na pierwsze wezwanie Zamawiaj±cego oraz by³o wa¿ne i wykonalne, a¿ do zwrotu/rozliczenia zaliczki tj. do 30 dni po terminie okre¶lonym w §2 ust. 2.
4. Zap³ata zaliczki przez Zamawiaj±cego nast±pi na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcê, po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego wniosku o wyp³atê zaliczki i wniesieniu zabezpieczenia zaliczki, z terminem p³atno¶ci do 30 dni od dnia dorêczenia Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury zaliczkowej.
5. Rozliczenie zaliczki nast±pi w fakturze koñcowej i stanowiæ bêdzie ostateczne rozliczenie za wykonany i odebrany bezusterkowo przedmiot robót. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 30 dni od dnia rozliczenia zaliczki.
6. Je¶li warunki zabezpieczenia zaliczki podaj± termin ich wyga¶niêcia, a zaliczka nie zosta³a rozliczona na 30 dni przed up³ywem tego terminu, to Wykonawca jest zobowi±zany do przed³u¿enia wa¿no¶æ zabezpieczenia, a¿ do chwili rozliczenia zaliczki. Je¿eli Wykonawca nie przed³u¿y wa¿no¶ci zabezpieczenia zaliczki na 30 dni przed up³ywem wa¿no¶ci zabezpieczenia, wówczas Zamawiaj±cy jest uprawniony do dokonania wyp³aty kwot z zabezpieczenia zaliczki. Uzyskana kwota zostanie zatrzymana tytu³em przed³u¿onego zabezpieczenia zaliczki lub zatrzymana tytu³em zwrotu zaliczki.
7. Wykonawca zobowi±zuje siê do finansowania inwestycji w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego, na czas poprzedzaj±cy wyp³atê promesy (¶rodków przyznanych Zamawiaj±cemu w ramach Programu Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych) z jednoczesnym zastrze¿eniem, i¿ zap³ata wynagrodzenia Wykonawcy inwestycji w ca³o¶ci nast±pi po wykonaniu Inwestycji w terminie nie d³u¿szym ni¿ 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiaj±cego.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 pzp. oraz wskazanym we wzorze umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-27 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: zamowienia.sidaspzp.pl/zamawienia/603dbb18-07fa-49d0-be57-663abab48307
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-25
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Budowa windy zewnêtrznej dla nieruchomo¶ci mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i monta¿ klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppo¿. - wraz z robotami towarzysz±cymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- U³o¿enie wyk³adziny PCV na posadzce w Przedszkolu w £êgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnêtrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem wêz³ów sanitarnych, malowaniem i wymian± armatury ³azienkowej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
wiêcej: Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.