eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaOrganizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bielski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 40

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 81-36-900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.bielsko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,122487,fab679af4c5a36552b7545ae59100514.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce4e98e-d3ef-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039415/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.272.4.2023.HM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1558118,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332936,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Indywidualne zajęcia z rehabilitantem/fizjoterapeutą
Ilość godzin: 550 godz.

1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 66915,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Indywidualne zajęcia z rehabilitantem/fizjoterapeutą
Ilość godzin: 200 godz.

1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 24333,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej
Ilość godzin: 150 godz.

1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 16250,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej
Ilość godzin: 144 godz.

1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 15606,72 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej
Ilość godzin: 140 godz.

1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 15173,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym
Ilość godzin: 500 godz.

1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 60832,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Indywidualne zajęcia z logopedą/neurologopedą
Ilość godzin: 600 godz.

1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 62000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Indywidualne zajęcia z logopedą
Ilość godzin: 200 godz.

1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 20666,67 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Indywidualne zajęcia z psychologiem
Ilość godzin: 100 godz.

1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 11166,50 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej/pedagog
Ilość godzin: 140 godz.

1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 21784,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11: Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej
Ilość godzin: 168 godz.

1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 18207,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Rał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: XXX

7.3.3) Ulica: Krzywa 3

7.3.4) Miejscowość: Wilkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-365

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41376,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-08 do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w części 2 wpłynęła 1 oferta. Oferta ta została odrzucona, w związku z czym część 2 postępowania zostaje unieważniona na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych – wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.04.2023r. do godz. 9.00 na platformę przetargową nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 3 postępowania. W związku z tym, Zamawiający unieważnia część 3 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Zeman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: XXX

7.3.3) Ulica: Krakowska 504/2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-08 do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.04.2023r. do godz. 9.00 na platformę przetargową nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 5 postępowania. W związku z tym, Zamawiający unieważnia część 5 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Stokłosa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9372564525

7.3.3) Ulica: Stalowa 33/10

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-08 do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Piątek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: XXX

7.3.3) Ulica: Królewska 48

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-08 do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.04.2023r. do godz. 9.00 na platformę przetargową nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 8 postępowania. W związku z tym, Zamawiający unieważnia część 8 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.04.2023r. do godz. 9.00 na platformę przetargową nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 9 postępowania. W związku z tym, Zamawiający unieważnia część 9 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klaudia Spisak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: XXX

7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 28A/16

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-08 do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Pietraszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: XXX

7.3.3) Ulica: Dworcowa 17

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-08 do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.