Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166550/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 40
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: (33) 81-36-900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.bielsko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,122487,fab679af4c5a36552b7545ae59100514.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce4e98e-d3ef-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039415/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166550
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.272.4.2023.HM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1558118,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332936,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Indywidualne zajęcia z rehabilitantem/fizjoterapeutąIlość godzin: 550 godz.
1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 66915,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Indywidualne zajęcia z rehabilitantem/fizjoterapeutąIlość godzin: 200 godz.
1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 24333,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznejIlość godzin: 150 godz.
1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 16250,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznejIlość godzin: 144 godz.
1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 15606,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznejIlość godzin: 140 godz.
1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 15173,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnymIlość godzin: 500 godz.
1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 60832,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Indywidualne zajęcia z logopedą/neurologopedąIlość godzin: 600 godz.
1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 62000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Indywidualne zajęcia z logopedąIlość godzin: 200 godz.
1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 20666,67 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Indywidualne zajęcia z psychologiemIlość godzin: 100 godz.
1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 11166,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej/pedagogIlość godzin: 140 godz.
1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 21784,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11: Indywidualne zajęcia z terapeutą integracji sensorycznejIlość godzin: 168 godz.
1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju,
d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
h) wykonywanie dodatkowych usług związanych z realizacją programu na rzecz dziecka i jego rodziny,
i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
2. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.
3. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 18207,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Rał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: XXX
7.3.3) Ulica: Krzywa 3
7.3.4) Miejscowość: Wilkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-365
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41376,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-08 do 2023-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części 2 wpłynęła 1 oferta. Oferta ta została odrzucona, w związku z czym część 2 postępowania zostaje unieważniona na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych – wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.04.2023r. do godz. 9.00 na platformę przetargową nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 3 postępowania. W związku z tym, Zamawiający unieważnia część 3 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Zeman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: XXX
7.3.3) Ulica: Krakowska 504/2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-08 do 2023-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.04.2023r. do godz. 9.00 na platformę przetargową nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 5 postępowania. W związku z tym, Zamawiający unieważnia część 5 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Stokłosa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9372564525
7.3.3) Ulica: Stalowa 33/10
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-08 do 2023-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Piątek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: XXX
7.3.3) Ulica: Królewska 48
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-08 do 2023-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.04.2023r. do godz. 9.00 na platformę przetargową nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 8 postępowania. W związku z tym, Zamawiający unieważnia część 8 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 13.04.2023r. do godz. 9.00 na platformę przetargową nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części 9 postępowania. W związku z tym, Zamawiający unieważnia część 9 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klaudia Spisak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: XXX
7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 28A/16
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-08 do 2023-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Pietraszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: XXX
7.3.3) Ulica: Dworcowa 17
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GIMNASTYKA OKA MGR ANNA STOKŁOSA
jakie przetargi wygrała firma
GIMNASTYKA OKA MGR ANNA STOKŁOSA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-08 do 2023-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
- Poradnictwo specjalistyczne w zakresie zaburzeń integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży.
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.