Og³oszenie z dnia 2023-05-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00319021/01 - Wynik z dnia 2023-07-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana – modernizacja pod³ogi parkietowej w sali widowiskowej w budynku Domu Kultury im. Wiktorii Kubisz w Bielsku-Bia³ej przy ul. Juliusza S³owackiego 17
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Dom Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070615661
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338125692
1.5.8.) Numer faksu: +48338122388
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk@mdk.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mdk.bielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Gminna Samorz±dowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana – modernizacja pod³ogi parkietowej w sali widowiskowej w budynku Domu Kultury im. Wiktorii Kubisz w Bielsku-Bia³ej przy ul. Juliusza S³owackiego 17
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f0d72ae2-ff9b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00241331
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00193268/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Wymiana pod³ogi parkietowej w sali widowiskowej w budynku Domu Kultury im. Wiktorii Kubisz w Bielsku-Bia³ej przy ul. Juliusza S³owackiego 17
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mdkbielsko.logintrade.net/zapytania_email,130184,d8f4e4b0c83775e54dac30ed66dca65b.html i https://mdk.bielsko.pl/bip1/63.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mdkbielsko.logintrade.net/zapytania_email,130184,d8f4e4b0c83775e54dac30ed66dca65b.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy do elektronicznej obs³ugi zamówieñ (zwanej dalej „Platform±”) dostêpnej pod adresem: https://mdkbielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html z numerem identyfikacyjnym postêpowania oraz poczty elektronicznej na adres: mstraczek@mdk.bielsko.pl.
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz inne dokumenty nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem kwalifikowanym lub podpisem osobistym.
3. Szczegó³y dotycz±ce komunikacji zosta³y opisane w Czê¶ci XIV SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) tzw. RODO Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Miejski Dom Kultury w Bielsku-Bia³ej, ul. 1 Maja 12, 43-300 Bielsko-Bia³a, e-mail mdk@mdk.bielsko.pl, nr tel.: 33 829 76 50 reprezentowany przez P.O. Dyrektora.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych dbaj±cym o ochronê powierzonych nam przez Pañstwo danych jest zapewniony pod adresem e-mail: iod@mdk.bielsko.pl i/lub poprzez pocztê tradycyjn± na adres Administratora Danych Osobowych z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia na „Wymianê – modernizacjê pod³ogi parkietowej w sali widowiskowej w budynku Domu Kultury im. Wiktorii Kubisz w Bielsku-Bia³ej przy ul. Juliusza S³owackiego 17” znak sprawy MDK/3070/2023 prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp);
4. Pañstwa dane osobowe nie bêd± udostêpniane podmiotom innym, ni¿ upowa¿nione na podstawie przepisów prawa. Wyniki postêpowania bêd± publikowane na stronie internetowej BIP Zamawiaj±cego https://mdk.bielsko.pl/bip1/6 oraz na platformie przetargowej pod adresem: https://mdkbielsko.logintrade.net/zapytania_email,130184,d8f4e4b0c83775e54dac30ed66dca65b.html. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XXI, do up³ywu terminu na ich wniesienie. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, ani nie bêd± profilowane;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Przys³uguje Pañstwu:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych,
z tym ¿e w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych, z tym, ¿e skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia,
o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e:
− skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±,
− naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników
c) na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
2. Nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Pozyskane dane osobowe nie bêd± przekazywanie do krajów trzecich i organizacji miêdzynarodowych.
4. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MDK/3070/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana – modernizacja pod³ogi parkietowej w sali widowiskowej w budynku Domu Kultury im. Wiktorii Kubisz w Bielsku-Bia³ej przy ul. Juliusza S³owackiego 17”, obejmuj±ca w szczególno¶ci wykonanie:
1. Robót przygotowawczych i zabezpieczaj±cych;
2. Robót rozbiórkowych i demonta¿owych;
3. Zerwanie starej posadzki z parkietu;
4. Skucie pod³o¿a mineralnego;
5. Rozbiórka izolacji z papy i p³yt pil¶niowych;
6. Czyszczenie ¶lepej pod³ogi drewnianej;
7. Monta¿ legarów;
8. Wykonanie pod³ogi ¶lepej dwuwarstwowej z p³yt OSB;
9. Wywozu i sk³adowania odpadów (gruzu, klepek, itp.) oraz systematyczne porz±dkowanie miejsca wykonywania robót;
10. U³o¿enie posadzki z parkietu dêbowego;
11. Szlifowanie i lakierowanie parkietu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45432113-9 - K³adzenie parkietu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Czê¶ci XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy stawia nastêpuj±ce warunki w powy¿szym zakresie:
1) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 (jedn±) robotê budowlan± o warto¶ci robót co najmniej 50 tys. z³ brutto, o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia: tj. wykonanie nowego pod³o¿a pod parkiet i wymiana pod³ogi parkietowej.
Roboty te winny byæ wykonane nale¿ycie.
- Je¿eli zakres robót przedstawionych w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone jest szerszy od powy¿ej okre¶lonego przez Zamawiaj±cego, nale¿y w wykazie robót budowlanych podaæ warto¶æ robót odpowiadaj±cych zakresowi warunku.
- W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie, w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN, przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz:
2) Za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Dokumenty dotycz±ce oferowanych materia³ów równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych, np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisuj±ce techniczne parametry zaoferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz inne dokumenty dotycz±ce norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnosz±cych siê do rozwi±zañ równowa¿nych (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej), podanych w tabeli na koñcu formularza ofertowego, stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach (m.in. przedmiarach robót i dokumentacji projektowej) – bêd± one stanowiæ za³±czniki do oferty – w przypadku zastosowania przez Wykonawcê materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych podczas realizacji zamówienia.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Odpowiednie dokumenty (w jêzyku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisuj±ce techniczne parametry zaoferowanych materia³ów równowa¿nych, lub/oraz inne dokumenty (w jêzyku polskim) dotycz±ce norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach (m.in. przedmiarze robót).5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca winien dostarczyæ:1. Ofertê - sk³adan± pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ na formularzu ofertowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Kosztorys ofertowy (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zawieraj±cy co najmniej: opis pozycji, ilo¶æ robót wraz z jednostk±, cenê jednostkow± dla ka¿dej pozycji kosztorysowej, warto¶æ pozycji oraz cenê ogó³em, obejmuj±cy wycenê poszczególnych elementów zamówienia z wyszczególnieniem sk³adników ceny (w szczególno¶ci rg, kp, zysk). Ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych (netto) maj± zawieraæ robociznê, materia³ z kosztami zakupu, sprzêt, koszty po¶rednie i zysk. Obowi±zuj±c± stawkê podatku VAT nale¿y doliczyæ do warto¶ci kosztorysowej (sumy) robót, chyba ¿e Wykonawca nie jest p³atnikiem VAT.
3. O¶wiadczenie dotycz±ce wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowi±ce Za³±cznik nr 1a do SWZ – bêdzie ono stanowi³o za³±cznik do oferty.
4. Upowa¿nienie (pe³nomocnictwo), lub inny dokument, potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powy¿szy zapis stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy.
5. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie (konsorcja, spó³ki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, okre¶laj±ce zakres udzielonego pe³nomocnictwa (pe³nomocnik winien byæ powo³any przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie).
6. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w Czê¶ci V pkt 4 SWZ, w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ na formularzu ofertowym stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± podstawy wykluczenia wobec ka¿dego z tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mdkbielsko.logintrade.net/zapytania_email,130184,d8f4e4b0c83775e54dac30ed66dca65b.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-14
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIA£EJ
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej dla uczestników O¶rodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Bia³ej
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej
- US£UGA SPRZ¡TANIA I UTRZYMANIA CZYSTO¦CI W OBIEKTACH Zak³adu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej
- Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepe³nosprawno¶ciami, w tym 2 osób poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich
- Na¶wietlanie, druk i kolporta¿ 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIA£EJ Magazyn Samorz±dowy oraz 12 numerów miesiêcznika PE£NA KULTURA Bielski Magazyn Aktualno¶ci.
- Wykonanie okresowych badañ lekarskich stra¿aka ratownika ochotniczej stra¿y po¿arnej oraz badañ lekarskich kandydata na stra¿aka ratownika ochotniczej stra¿y po¿arnej
wiêcej: przetargi w Bielsku-Bia³ej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Soko³owice Stara Wie¶ w miejscowo¶ci Soko³owice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowo¶ci Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowo¶ci Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeñstwa komunikacyjnego"
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.