Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216415/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00228684/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00233205/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
- 2024/BZP 00337967/01 - Wynik z dnia 2024-05-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów laboratoryjnych dla potrzeb Pracowni Patomorfologii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Staszica 16
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-081
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dgasiorowska@spsk1.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241338
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00216415
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1 Kasetki do wycinków histopatologicznych (standardowych wymiarów), bez przykrywek, kolor biały, z 35 okrągłymi otworami o śr. 2 mm. Powierzchnia przedniej ściany chropowata, umożliwiająca zapisywanie danych ołówkiem. Kasetki wykonane z polioxymetylenu. Op. max 500 szt. -100 op.
2 Kasetki do wycinków histopatologicznych (standardowych wymiarów), bez przykrywek, kolor zielony, z 35 okrągłymi otworami o śr. 2 mm. Powierzchnia przedniej ściany chropowata, umożliwiająca zapisywanie danych ołówkiem. Op. max 500 szt. -12 op.
Po zmianie:
Kasetki do wycinków histopatologicznych (standardowych wymiarów) bez przykrywek, koloru białego, z 35 okrągłymi otworami o śr.2mm.
Kasetki muszą być kompatybilne z drukarką do kasetek typu DAKEWE SurePrint C100 będącą na wyposażeniu Pracowni Patomorfologii. Nadruk na kasetkach musi być trwały i czytelny dla skanera kodów QR. Op.=500 sztuk.
-110 op.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1 Szkiełka podstawowe, standardowe, krwędzie szlifowane, dwustronnie matowane na jednej krawędzi szkiełka (po obu stronach szkiełka), wymiary 76x26x1 mm. Op. max 50 szt. -100000 szt.
2 Szkiełka nakrywkowe 24x40 mm. Op. max 100 szt. -40000 szt.
3 "Szkiełka nakrywkowe 24X50mm
o grubości 0,13-0,17 mm, możliwość użycia w automatycznej nagrywarce. Szkiełka nakrywkowe produkowane ze szkła D 263 M (bezbarwne szkło borowosilikatowe) o dużej odporności chemicznej.
Stopień transmisji światła przy grubości szkła 0,15 mm
VD65 w % (d=0,15 mm) = 91,7 ± 0,3%.
absorpcja promieni UV D 263 M
Odporność na hydrolizę wg normy DIN ISO 719 lub równoważna
Klasa hydrolityczna: HGB 1
Współczynnik zasadowości: zawartość Na2O w ziarnach szkła 20 mikrogramów na gram
Odporność na kwasy wg normy DIN 12 116 lub równoważna
Kwasy klasy: S2
Połowiczna utrata wagi powierzchni po 6 godzinach 1,4 mg/ dm2
Odporność na roztwory zasadowe wg normy DIN ISO 695 lub równoważna
Zasady klasy: A2
Utrata wagi powierzchni po 3 godzinach 88 mg / dm2" -40000 szt.
4 Szkiełka nakrywkowe 24x32 mm. Op. max 100 szt. -20000 szt.
Po zmianie:
1 Szkiełka podstawowe kompatybilne z drukarką termotransferową typu ESPO, producent Matsunami będącą na wyposażeniu Zamawiającego
- Emaliowane pole do opisu o głębokości 20 mm
- Krawędzie szlifowane
- Narożniki ścięte pod kątem 45°
- opakowanie zbiorcze po 1000 szt. szkiełek z uchwytem transportowym.
-wymiary: 25 x 75 x 1-1,2 mm
- skład szkła: SiO2(70~73%): R2O(13~15%): CaO(7~12%): MgO(1~4.5%): Al2O3(1~2%) Fe2O3(0.08~0.14%)
- Kolor biały
- oznaczenie CE-IVD
Op.=50 sztuk -100 000 szt.
2. Szkiełka nakrywkowe 24x40 mm. Op. max 100 szt. 40 000 szt.
3. Szkiełka nakrywkowe 24X50mmo grubości 0,13-0,17 mm, możliwość użycia w automatycznej nakrywarce. Szkiełka nakrywkowe produkowane ze szkła D 263 M (bezbarwne szkło borowo-silikatowe) o dużej odporności chemicznej. Stopień transmisji światła przy grubości szkła 0,15 mmVD65 w % (d=0,15 mm) = 91,7 ± 0,3%.absorpcja promieniu V D 263 M
Odporność na hydrolizę wg normy DIN ISO 719 lub równoważna.
Klasa hydrolityczna: HGB 1
Współczynnik zasadowości: zawartość Na2O w ziarnach szkła 20 mikrogramów na gram
Odporność na kwasy wg normy DIN 12 116 lub równoważna
Kwasy klasy: S2 Połowiczna utrata wagi powierzchni po 6 godzinach 1,4 mg/ dm2
Odporność na roztwory zasadowe wg normy DIN ISO 695 lub równoważna
Zasady klasy: A2 Utrata wagi powierzchni po 3 godzinach 88 mg / dm2 40 000 szt.
4. Szkiełka nakrywkowe 24x32 mm. Op. max 100 szt.- 20 000 szt.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) katalogi (oryginalne ulotki, zdjęcia od producenta zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert - do wszystkich pozycji;
b) oryginalne dokumenty wystawione przez producenta, potwierdzające spełnianie parametrów oraz zgodność ze wskazanymi normami (jeżeli dokument jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski- dot. Zadanie nr 3 poz. 3.
c) Próbki do zadań wymienionych poniżej w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert,
dla Zadania Nr 1 – poz. 1 - próbki asortymentu dla potrzeb weryfikacji spełnienia cech - 3 sztuki
dla Zadania Nr 2 – poz. 1 i 2 - próbki asortymentu dla potrzeb weryfikacji spełnienia cech – po 3 sztuki dla każdej pozycji
Po zmianie:
a) katalogi (oryginalne ulotki, zdjęcia od producenta zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert - do wszystkich pozycji;
b) oryginalne dokumenty wystawione przez producenta, potwierdzające spełnianie parametrów oraz zgodność ze wskazanymi normami (jeżeli dokument jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski- dot. Zadanie nr 3 poz. 3.
c) Próbki do zadań wymienionych poniżej w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert,
dla Zadania Nr 1 – poz. 1 - próbki asortymentu dla potrzeb weryfikacji spełnienia cech - 2 opakowania po 10 sztuk
dla Zadania Nr 2 – poz. 1 próbki asortymentu dla potrzeb weryfikacji spełnienia cech – 3 sztuki
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) katalogi (oryginalne ulotki, zdjęcia od producenta zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert - do wszystkich pozycji;
b) oryginalne dokumenty wystawione przez producenta, potwierdzające spełnianie parametrów oraz zgodność ze wskazanymi normami (jeżeli dokument jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski- dot. Zadanie nr 3 poz. 3.
c) Próbki do zadań wymienionych poniżej w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert,
dla Zadania Nr 1 – poz. 1 - próbki asortymentu dla potrzeb weryfikacji spełnienia cech - 3 sztuki
dla Zadania Nr 2 – poz. 1 i 2 - próbki asortymentu dla potrzeb weryfikacji spełnienia cech – po 3 sztuki dla każdej pozycji
Po zmianie:
a) katalogi (oryginalne ulotki, zdjęcia od producenta zawierających opisy oferowanego asortymentu w języku polskim, z zaznaczeniem, którego zadania i pozycji opisy dotyczą, jeżeli katalog /ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert - do wszystkich pozycji;
b) oryginalne dokumenty wystawione przez producenta, potwierdzające spełnianie parametrów oraz zgodność ze wskazanymi normami (jeżeli dokument jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski- dot. Zadanie nr 3 poz. 3.
c) Próbki do zadań wymienionych poniżej w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert,
dla Zadania Nr 1 – poz. 1 - próbki asortymentu dla potrzeb weryfikacji spełnienia cech - 2 opakowania po 10 sztuk
dla Zadania Nr 2 – poz. 1 próbki asortymentu dla potrzeb weryfikacji spełnienia cech – 3 sztuki
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-13 09:30
Po zmianie:
2024-03-18 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-13 09:45
Po zmianie:
2024-03-18 09:45
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- "Dostawa sprzętu do koagulologii, video kamery oraz ciśnieniomierzy"
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- RZP-14/IM/2025 Celiakia i Panele alergologiczne, monotesty IgE do analizatora Vidas 3
- Sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia.
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.